Nieuw motto voor IBI
dinsdag 3 november 2009 om 14:38
Na mijn naamswijziging en iets langer geleden mijn avatar ben ik als laatste nog toe aan een nieuw motto.
Ik had deze: Als er iets is wat ik in mijn leven geleerd heb is het: het gaat verder.
Maar op de meeting is mij verteld dat sommige er een negatieve gedachte bij hebben en ik wil juist een postitieve.
Liefst niet te lang want heb al een lange naam en niet 1 die iemand anders hier ook al heeft.
Wie heeft er passende ideeën voor mij?
Ik had deze: Als er iets is wat ik in mijn leven geleerd heb is het: het gaat verder.
Maar op de meeting is mij verteld dat sommige er een negatieve gedachte bij hebben en ik wil juist een postitieve.
Liefst niet te lang want heb al een lange naam en niet 1 die iemand anders hier ook al heeft.
Wie heeft er passende ideeën voor mij?
dinsdag 3 november 2009 om 17:56
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 november 2009 @ 16:51:
Moeilijk, ga ik voor een leuke of diepzinnige?
Ik twijfel over:
- Ik ben ik, jij bent jij, wie is er het gekste van ons allebei?
- als je geen schaap bent, blaat dan niet
- Kijk ik om mij heen ...... sta ik midden in het leven
- Hieperdebibi, ik ben IBI!
- Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren.
Wat vinden jullie?Die natuurlijk
Moeilijk, ga ik voor een leuke of diepzinnige?
Ik twijfel over:
- Ik ben ik, jij bent jij, wie is er het gekste van ons allebei?
- als je geen schaap bent, blaat dan niet
- Kijk ik om mij heen ...... sta ik midden in het leven
- Hieperdebibi, ik ben IBI!
- Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren.
Wat vinden jullie?Die natuurlijk
dinsdag 3 november 2009 om 19:18
quote:mylenevalerie schreef op 03 november 2009 @ 17:45:
[...]
En ik bedoelde het ook niet dat jij het zo zag hoor!!! Vind hem voor haar wissel van nick iets te negatief. Maar he, is maar mijn mening. Maar wist niet eens dat hij van jou was.quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 november 2009 @ 17:49:
Ik weet zeker dat hij niet negatief bedoeld is en zo zie ik hem niet.
Maar MV heeft wel een punt. Moet er 1 nemen die helemaal past bij IBI nieuwe stijl en dat is die net niet denk ik.
Gelukkig maar! Ben blij dat je zo ontzettend trots op jezelf bent, IBI. Succes met het vinden van een motto dat daar bij past.
[...]
En ik bedoelde het ook niet dat jij het zo zag hoor!!! Vind hem voor haar wissel van nick iets te negatief. Maar he, is maar mijn mening. Maar wist niet eens dat hij van jou was.quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 november 2009 @ 17:49:
Ik weet zeker dat hij niet negatief bedoeld is en zo zie ik hem niet.
Maar MV heeft wel een punt. Moet er 1 nemen die helemaal past bij IBI nieuwe stijl en dat is die net niet denk ik.
Gelukkig maar! Ben blij dat je zo ontzettend trots op jezelf bent, IBI. Succes met het vinden van een motto dat daar bij past.
dinsdag 3 november 2009 om 21:35
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 november 2009 @ 20:25:
Ik heb er 1 gekozen! Heel erg bedankt allemaal voor de lieve complimenten en de goede ideeën!
Hihi, ik vond hem ook leuk. Ik zag dat je toch (liever) een grappige cq toepasselijke insteek wilde en vond net een goeie site ervoor.
Geniet ervan.
Ik heb er 1 gekozen! Heel erg bedankt allemaal voor de lieve complimenten en de goede ideeën!
Hihi, ik vond hem ook leuk. Ik zag dat je toch (liever) een grappige cq toepasselijke insteek wilde en vond net een goeie site ervoor.
Geniet ervan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.