Nog een hulpvraag!

12-11-2012 23:42 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word hier zo goed geholpen op het vakantieforum met het zoeken naar een vakantiewoning dat ik deze ook gewoon probeer.

Sinterklaas vieren wij met een spel. Waarschijnlijk een spel wat velen bekend is. We kopen allemaal drie kadootjes. Van ongeveer tussen de 5 en 10 euro. Die kadootjes moeten unisex zijn en mogen/moeten gewoon gek zijn want het gaat om het spel natuurlijk. Met dobbelen kan je een kado winnen, maar gooi je een verkeerd aantal ogen geef je een kado naar rechts of links of mag iemand een kado bij je pakken. Als je 6 gooit mag je pas een kado openmaken en dan begint de strijd, want 'iedereen' wil jouw USB stickie met het hoofdje van een aap. Zo ongeveer.

Aangezien mijn vriend in het buitenland zit voor zijn werk moet ik er dus 6 kopen. Gadgets, stompzinnige dingen noem het maar op. Maar het moet unisex zijn omdat je nooit weet wie met je kadootje eindigt. Wie heeft leuke gekke kadootjes van dat bedrag? Geen slappe poeppe kakke pies humor zoals een toiletrol met 1000 euro briefjes, maar wel iets waar mensen onverwachts nog iets aan hebben (zonder dat ze aan de diarree zijn ...) Hoe unieker hoe beter!

Vorig jaar uiteindelijk nog veel uit de 5 euro bak van de hema gevist bij gebrek aan tijd, maar ik wil het dit jaar toch beter doen. Het mag met een 'twist'
Zit hier niks bij? http://www.megagadgets.nl/megagadgets/gift/finder/
vetbolletjes en ander bijvoer voor de vogeltjes
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Op dealxtreme vind je veel van dit soort gadgets. Maar weet niet of dat qua verzenden nog op tijd is
Grappige kofferlabels. Ik heb die vorig jaar ook voor kerst gekocht bij zo'n outlet-winkel. Met een tekst erop zoals "No! It's not yours!" Vooral grappig op het moment dat je op het vliegveld op je koffer staat te wachten en iemand denkt dat jouw koffer de zijne/hare is en die dus wil pakken. En dan dat label leest;)

Als er slechte slapers bij zijn: een slaapmasker. Zijn nu voor 1 euro bij Blokker (ook met tekst erop zoals "Do not Disturb!")
Ik spreek toch geen Chinees?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven