Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 23:09
quote:chance schreef op 28 juni 2011 @ 22:36:
In Enschede begint het nu, ben benieuwd wat er komt. Vind onweer helemaal niks...
Douchen jullie gewoon tijdens de onweer? Heb ooit gehoord dat dat gevaarlijk is en druf niet zo goed maar wil wel graag.Ik pas me niet aan onweer aan. Ik doe gewoon de dingen die ik ook zonder onweer gedaan zou hebben. Onweer is buiten, en ik zit lekker veilig binnen. Vind het trouwens ook wel wat hebben. Op dit moment hoor ik nog weinig van het onweer. Heel in de verte hoor ik wat gerommel.
In Enschede begint het nu, ben benieuwd wat er komt. Vind onweer helemaal niks...
Douchen jullie gewoon tijdens de onweer? Heb ooit gehoord dat dat gevaarlijk is en druf niet zo goed maar wil wel graag.Ik pas me niet aan onweer aan. Ik doe gewoon de dingen die ik ook zonder onweer gedaan zou hebben. Onweer is buiten, en ik zit lekker veilig binnen. Vind het trouwens ook wel wat hebben. Op dit moment hoor ik nog weinig van het onweer. Heel in de verte hoor ik wat gerommel.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 28 juni 2011 om 23:12
dinsdag 28 juni 2011 om 23:15
Het onweert en regent wel degelijk in Enschede. Alleen in de woonkamer hoor ik er vrijwel niets van, want ik heb de ramen en de deuren dicht. Op mijn slaapkamer is het onweer beter te horen, maar ik maak me geen zorgen om dat feit. Volgens Weerplaza is het 20 graden buiten.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 28 juni 2011 om 23:27
quote:hans66 schreef op 28 juni 2011 @ 23:09:
[...]
Ik pas me niet aan onweer aan. Ik doe gewoon de dingen die ik ook zonder onweer gedaan zou hebben. Onweer is buiten, en ik zit lekker veilig binnen. Vind het trouwens ook wel wat hebben. Op dit moment hoor ik nog weinig van het onweer. Heel in de verte hoor ik wat gerommel.
Ja zo sta ik er ook in. Lappie is ondertussen ook weer gewoon aangesloten.
Naar bed gaan is nog steeds geen optie, want het is nog steeds warm.
[...]
Ik pas me niet aan onweer aan. Ik doe gewoon de dingen die ik ook zonder onweer gedaan zou hebben. Onweer is buiten, en ik zit lekker veilig binnen. Vind het trouwens ook wel wat hebben. Op dit moment hoor ik nog weinig van het onweer. Heel in de verte hoor ik wat gerommel.
Ja zo sta ik er ook in. Lappie is ondertussen ook weer gewoon aangesloten.
Naar bed gaan is nog steeds geen optie, want het is nog steeds warm.
dinsdag 28 juni 2011 om 23:27
quote:hans66 schreef op 28 juni 2011 @ 23:15:
Het onweert en regent wel degelijk in Enschede. Alleen in de woonkamer hoor ik er vrijwel niets van, want ik heb de ramen en de deuren dicht. Op mijn slaapkamer is het onweer beter te horen, maar ik maak me geen zorgen om dat feit. Volgens Weerplaza is het 20 graden buiten.Hans, het is hier anders vrij rustig, ik zie geen regen en amper onweer. En je woont hemelsbreed 300 meter van me af
Het onweert en regent wel degelijk in Enschede. Alleen in de woonkamer hoor ik er vrijwel niets van, want ik heb de ramen en de deuren dicht. Op mijn slaapkamer is het onweer beter te horen, maar ik maak me geen zorgen om dat feit. Volgens Weerplaza is het 20 graden buiten.Hans, het is hier anders vrij rustig, ik zie geen regen en amper onweer. En je woont hemelsbreed 300 meter van me af
dinsdag 28 juni 2011 om 23:34