Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
quote:chance schreef op 28 juni 2011 @ 22:36:

In Enschede begint het nu, ben benieuwd wat er komt. Vind onweer helemaal niks...

Douchen jullie gewoon tijdens de onweer? Heb ooit gehoord dat dat gevaarlijk is en druf niet zo goed maar wil wel graag.Ik pas me niet aan onweer aan. Ik doe gewoon de dingen die ik ook zonder onweer gedaan zou hebben. Onweer is buiten, en ik zit lekker veilig binnen. Vind het trouwens ook wel wat hebben. Op dit moment hoor ik nog weinig van het onweer. Heel in de verte hoor ik wat gerommel.
World of Warcraft: Legion
Soeppie, kijk morgen wel uit dat er niet ineens een klein meisje in je rugzak zit, Floks stuurt het arme blaag graag half Nederland door
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier (058) is de heftige regen en het geflits voorbij, maar ik hoor nog wel wat vage donder. Temperatuur binnen is (met deur en raam open) nog niets afgenomen na 1,5 uur, nog steeds 27 graden. Gelukkig wel ventilator op de slaapkamer - oeh, weer een flits!! En aanstormende donder...
Hier nog niet zo erg, ook Groningen...de flitsen en het gerommel zijn nog steeds ver weg...
Het onweert en regent wel degelijk in Enschede. Alleen in de woonkamer hoor ik er vrijwel niets van, want ik heb de ramen en de deuren dicht. Op mijn slaapkamer is het onweer beter te horen, maar ik maak me geen zorgen om dat feit. Volgens Weerplaza is het 20 graden buiten.
Het is hier nog steeds bezig, en de tweede ronde komt eraan... Ga maar proberen te slapen.
@Lila: wacht maar, het is nu in de kop van Drenthe. Het komt jouw kant uit!
quote:abcdefg2009 schreef op 28 juni 2011 @ 23:19:

@Lila: wacht maar, het is nu in de kop van Drenthe. Het komt jouw kant uit!Spannend....
Ik haal ons hondje alvast maar naar boven denk ik, hoeft dat straks niet meer, ze is panisch voor onweer. .
Zo dan! Delft grote klap en meteen alle stroom eraf.
Hmmz alleen hier, aardlek eruit. Nou ja maar weer aangezet
Oh ze mag best met me mee naar amsterdam morgen hoor roos! Hoe is het eigenlijk met onze baby? Ik kan niet slapen..
quote:hans66 schreef op 28 juni 2011 @ 23:09:

[...]

Ik pas me niet aan onweer aan. Ik doe gewoon de dingen die ik ook zonder onweer gedaan zou hebben. Onweer is buiten, en ik zit lekker veilig binnen. Vind het trouwens ook wel wat hebben. Op dit moment hoor ik nog weinig van het onweer. Heel in de verte hoor ik wat gerommel.

Ja zo sta ik er ook in. Lappie is ondertussen ook weer gewoon aangesloten.

Naar bed gaan is nog steeds geen optie, want het is nog steeds warm.
quote:hans66 schreef op 28 juni 2011 @ 23:15:

Het onweert en regent wel degelijk in Enschede. Alleen in de woonkamer hoor ik er vrijwel niets van, want ik heb de ramen en de deuren dicht. Op mijn slaapkamer is het onweer beter te horen, maar ik maak me geen zorgen om dat feit. Volgens Weerplaza is het 20 graden buiten.Hans, het is hier anders vrij rustig, ik zie geen regen en amper onweer. En je woont hemelsbreed 300 meter van me af
djeezz hoe lang duurt dit nog? Hele gezin is inmiddels wakker en in tranen. Krijgen we nog veel?? En hoe lang duurt zo een bui met onweer etc....ik vind het eng ( hier in groningen)
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2011 @ 23:10:

Soeppie, kijk morgen wel uit dat er niet ineens een klein meisje in je rugzak zit, Floks stuurt het arme blaag graag half Nederland door

VerklapperT!

Damaris,

Misschien dat ik daarom wel weinig hoor in de woonkamer... omdat het rustig is. Het kan natuurlijk zijn dat het rustiger is geworden nu.

Leuk overigens dat je nog af en toe een kijkje op het forum neemt.
quote:arwen-de-elf schreef op 28 juni 2011 @ 23:29:

djeezz hoe lang duurt dit nog? Hele gezin is inmiddels wakker en in tranen. Krijgen we nog veel?? En hoe lang duurt zo een bui met onweer etc....ik vind het eng ( hier in groningen)Een heel gezin in tranen? Je bedoelt incl. vader en moeder?
Hier in Leiden valt het best mee. Af en toe wat gedonder en het regent flink. Maar nog steeds vies benauwd. Kwam thuis rond 20.30 en het was net alsof ik een hete sauna binnenliep.

Of net aankwam op Bangkok, al ruikt het hier frisser
Hier is het nu ook begonnen....brrr, en ik maar denken dat ik het niet echt eng vind ... hondje ligt naast me met gespitste oren en man zit nog beneden t.v. te kijken.
Ben overigens erg blij met deze bui, want krijg koppijn van die hitte.
Verkoeling..verkoeling....was het maar zo.
Waarom zijn mensen eigenlijk zo bang van onweer als ze in hun huis zijn? kinderen oke maar volwassenen? snap het nooit zo.
Was dat alles?! Noodweer...huh huh.
door verhalen van anderen, door de angst die door ouders wordt overgebracht, door ervaringen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven