Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

vrijdag 11 oktober 2019 om 17:02
Kunnen we proberen...
Of we verrassen haar gewoon...
Ik zie het al voor me, Dolfje komt moe van haar werk, staan wij ineens voor haar deur met zn vieren dat we Chilli komen eten...

Rik ga je ook mee?

vrijdag 11 oktober 2019 om 18:45
Hahaha ik had wel genoeg chili voor zoveel mensen maar ben toch blij dat jullie niet op de stoep stonden want ben doodop
Ben denk ik zelfs te moe voor een film vanavond dus wel tv kijken maar gewoon een serie of zo die we al volgen, niet iets waar ik heel erg bij moet opletten in elk geval.
Morgen zorgt man voor het eten omdat ik moet werken en krijg ik denk ik Saoto soep van de toko, lekker! Hopelijk nog iets van martabak telor ofzo erbij.

Ben denk ik zelfs te moe voor een film vanavond dus wel tv kijken maar gewoon een serie of zo die we al volgen, niet iets waar ik heel erg bij moet opletten in elk geval.
Morgen zorgt man voor het eten omdat ik moet werken en krijg ik denk ik Saoto soep van de toko, lekker! Hopelijk nog iets van martabak telor ofzo erbij.
vrijdag 11 oktober 2019 om 20:38
@Phoebes hahahah wat een monsters zijn die katten toch he,
mijn kat is ook zo'n een sneaky bastard, en ja soms moet je even gemeen zijn. geven al genoeg toe.
die van mij is vooral jaloers, hij moet en zal altijd in het middelpunt staan en hij is knuffel verslaafd.
ik heb vanaaf bij ouders gegeten, heerlijk scheelde me weer koken
mijn kat is ook zo'n een sneaky bastard, en ja soms moet je even gemeen zijn. geven al genoeg toe.
die van mij is vooral jaloers, hij moet en zal altijd in het middelpunt staan en hij is knuffel verslaafd.
ik heb vanaaf bij ouders gegeten, heerlijk scheelde me weer koken

Relax we're all crazy, it's not a competition

vrijdag 11 oktober 2019 om 22:34
ja moest wat spullen ophalen, en moeders bepaalde meteen dat ik bleef eten
vond het allang best.
dat lukt mij dus bijna nooit.. ben veels te afgeleid of met 100 dingen tegelijk bezig
soms doe ik dat ook hoor, zeg ik tegen vriend je kan kiezen broodje ei of kaas ?
draadjes vlees met snijbonen rijst en gebakken banaan
haha na het eten heb ik samen met mijn moeder een halve chocoletter (die niet te vreten was) en een halve zak pepernoten

dat lukt mij dus bijna nooit.. ben veels te afgeleid of met 100 dingen tegelijk bezig
soms doe ik dat ook hoor, zeg ik tegen vriend je kan kiezen broodje ei of kaas ?
draadjes vlees met snijbonen rijst en gebakken banaan
haha na het eten heb ik samen met mijn moeder een halve chocoletter (die niet te vreten was) en een halve zak pepernoten

vrijdag 11 oktober 2019 om 23:16
Doe ik ook sinds ik smiddags werk, vooruit koken of andere dagen dubbele porties.
Vind het nog steeds geniaal van mezelf dat ikdat bedacht heb.
Ik heb ook niet gekookt, was uit eten met mijn moeder vanwege mijn jubileum (vind het zo goed van mezelf!) en daarna naar een klassiek concert van 1 van onze lievelingszangers. Ben net thuis, heb erg genoten.
Nog een beetje hyper maar ga zo wel mijn mandje opsmurven...

vrijdag 11 oktober 2019 om 23:17

zaterdag 12 oktober 2019 om 14:28
eh... mag ik je een Pb sturen Phoebes? ...
middag
, ik bedacht me vanmorgen dat ik even langs de kattenwinkel wilde kijken voor catnip helaas moest ik een omweg maken vanwege de klimaat gekkies
maar ben geslaagd heb de catnip en een speelmuisje gekocht wat erg in de smaak viel bij poes hij ging helemaal los
ook nog boodschappen gedaan
ga nu even niks straks koken en benen omhoog
middag

maar ben geslaagd heb de catnip en een speelmuisje gekocht wat erg in de smaak viel bij poes hij ging helemaal los

zaterdag 12 oktober 2019 om 15:35
Ja tuurlijk mag dat!Rouge__ schreef: ↑12-10-2019 14:28eh... mag ik je een Pb sturen Phoebes? ...
middag, ik bedacht me vanmorgen dat ik even langs de kattenwinkel wilde kijken voor catnip helaas moest ik een omweg maken vanwege de klimaat gekkies
![]()
maar ben geslaagd heb de catnip en een speelmuisje gekocht wat erg in de smaak viel bij poes hij ging helemaal losook nog boodschappen gedaan
Ik heb een ontzettende bleeeeeeehhhdag, dan ga ik vaak lopen, nu ook gedaan, bijna de halve stad door. (Naar de markt, mezelf op een broodje pom getrakteerd enz.)
Wilde nog naar een of ander evenement maar ben net thuis en ga de rest van de dag in huispak op de bank hangen...
Als iemand zin heeft om ff thee te zetten, graag...

zaterdag 12 oktober 2019 om 20:05
Phoebemeaculpa schreef: ↑12-10-2019 19:49Dank Rouge!
Ik probeerde net een mot te vangen, stootte een tafeltje met brandende kaarsen om, hele vloer onder het kaarsvet. Fijn![]()

zaterdag 12 oktober 2019 om 21:57
Phoebemeaculpa schreef: ↑12-10-2019 21:16Nee, de kaarsen gingen uit toen ze vielen, alleen veel opgedroogd kaarsvet op de grond.
En stomme rotmot heb ik nog niet te pakken..![]()
Daar heb je toch personeel voor?

zondag 13 oktober 2019 om 07:15
Goedemorgen.
Ik wil even mopperen en zeuren ontopic dus.
Wat wordt er in andere topics/door een aantal forummers toch snel geoordeeld, conclusies getrokken en even vertelt wat je allemaal fout doet, terwijl je daar niet om vraagt. Soms wil je gewoon even je verhaal kwijt. Ik heb er zo'n hekel aan om advies te krijgen waar ik niet om vraag. Als ik mijn leven wil verpesten dan kan ik dat heel goed hoor... laat me toch....
Jullie niet hoor, jullie zijn lief (en dat meen ik echt!)
Wat wordt er in andere topics/door een aantal forummers toch snel geoordeeld, conclusies getrokken en even vertelt wat je allemaal fout doet, terwijl je daar niet om vraagt. Soms wil je gewoon even je verhaal kwijt. Ik heb er zo'n hekel aan om advies te krijgen waar ik niet om vraag. Als ik mijn leven wil verpesten dan kan ik dat heel goed hoor... laat me toch....
Jullie niet hoor, jullie zijn lief (en dat meen ik echt!)

zondag 13 oktober 2019 om 07:55
Phoebemeaculpa schreef: ↑13-10-2019 07:15Goedemorgen.
Jullie niet hoor, jullie zijn lief (en dat meen ik echt!)![]()
Vind dat je beetje overdreven reageert hoor. Het is een discussieforum en het is dus vrij normaal dat mensen je goedbedoelde tips en advies willen geven als reactie op je post. Daarnaast waren deze reacties absoluut niet veroordelend en schreven ze ook niet wat je allemaal fout doet. Even een spiegel voorhouden is voor niemand verkeerd. Als je geen commentaar wil, dan kun je beter in een dagboek schrijven.