Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
maandag 1 juli 2019 om 16:27
Tandartsbezoek is ook niet mijn hobby maar ik heb jaren een beugel gehad dus ga wel trouw elke 6 maanden. Gelukkig heb ik nauwelijks iets. Man zit er nu op dit moment, hij moet iets van 4 behandelingen bij een Mondhygiëniste de komende weken.
Ik ga dadelijk voor het eten even een blokje om en na het eten met man nog een keer, moet nog 5000 stappen zetten vandaag.
Ik ga dadelijk voor het eten even een blokje om en na het eten met man nog een keer, moet nog 5000 stappen zetten vandaag.

maandag 1 juli 2019 om 16:38
Op het topic waar verschrijvingen van commentaar worden voorzien.
overig/eausm-yeau-heau-heau-edition/lis ... #p30111850

maandag 1 juli 2019 om 16:45

Ik heb echt geen flauw idee wat dat topic precies inhoudt, nog nooit van gehoord en ik weet ook niet of het een compliment is maar dank Teau!
(En nu ff snel de fout herstellen, zijn vel bedoelde ik uiteraard. Het gaat trouwens wel weer. Ik kan blijkbaar wel tegen afwijzingen tegenwoordig. Whooohaaa!!!

maandag 1 juli 2019 om 16:47
Is een heel leuk topic, de moeite waard om in de gaten te houden.Phoebemeaculpa schreef: ↑01-07-2019 16:45![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen flauw idee wat dat topic precies inhoudt, nog nooit van gehoord en ik weet ook niet of het een compliment is maar dank Teau!
(En nu ff snel de fout herstellen, zijn vel bedoelde ik uiteraard. Het gaat trouwens wel weer. Ik kan blijkbaar wel tegen afwijzingen tegenwoordig. Whooohaaa!!!)

maandag 1 juli 2019 om 16:58
Phoebemeaculpa schreef: ↑01-07-2019 15:39Ook net lekker stuk gewandeld en een trui gekocht die ik al een tijd wilde.
EEN TRUI GEKOCHT?? HET IS F*CKING VIERHONDERD GRADEN BUITEN!!!
(ik heb het nog steeds warm

maandag 1 juli 2019 om 17:32

Ik heb regelmatig de slappe lach om jouw komische en droge reacties,
nu ook weer.
Nou hoor...

(En dat is het niet het hele jaar he..)
Koste idd geen drol aangezien geen mens momenteel een trui koopt.
Ik vind het overigens een stuk aangenamer, maar ik heb het ook nog wel warm eigenlijk.
Et je maintaindrai, ik heb het eindelijk een halve graad (iets meer) koeler in de slaapkamer

Idd een grappig topic Teau!
Bijna vergeten, de vraag der vragen: wat schaft de pot vandaag? Ik verse kipsate, ik maak een witlofsalade en ik doe er wat stokbrood bij.

maandag 1 juli 2019 om 17:45
Ik ook...
Net alles ff lekker wijd opengezet nu de straatwerklui opgerot zijn.
(P***** herrie wat ze maken.. vanaf fucking 7 uur, grrrrrr)

maandag 1 juli 2019 om 17:58
Gestoofde prei, kipdijfilet en gekookte aardappels. Ben gek op gestoofde preiPhoebemeaculpa schreef: ↑01-07-2019 17:32Bijna vergeten, de vraag der vragen: wat schaft de pot vandaag? Ik verse kipsate, ik maak een witlofsalade en ik doe er wat stokbrood bij.

maandag 1 juli 2019 om 18:25
Voor de novices: eten is hier op het topic een vast/bijna verplicht gespreksonderwerp
(Weet zelf ook niet waarom, is toeval. We hadden het vanaf het begin al over eten
)
Teau: ik hoop dat je eruit komt.
Ik heb voor dit soort momenten extra porties in de diepvries of iets makkelijks liggen.
(Ik heb namelijk na mn werk niet altijd meer puf om te koken)
Hierboven is het trouwens 24 graden, beneden iets koeler.
(Ik woon in een omgekeerde bovenwoning, op zolder de living en beneden slaap en badkamer)
In watvoor huis wonen jullie trouwens? Ben ik best wel benieuwd naar

(Weet zelf ook niet waarom, is toeval. We hadden het vanaf het begin al over eten

Teau: ik hoop dat je eruit komt.
Ik heb voor dit soort momenten extra porties in de diepvries of iets makkelijks liggen.
(Ik heb namelijk na mn werk niet altijd meer puf om te koken)
Hierboven is het trouwens 24 graden, beneden iets koeler.
(Ik woon in een omgekeerde bovenwoning, op zolder de living en beneden slaap en badkamer)
In watvoor huis wonen jullie trouwens? Ben ik best wel benieuwd naar

maandag 1 juli 2019 om 19:37
Naar aanleiding van een zeer inspirerend blogje van Flow heb ik besloten net zoveel tijd uit te trekken als nodig om mijn woonkamer/keuken te sauzen.
Normaal gesproken wil ik alles zo snel mogelijk klaar hebben en dan hard werken om alles weer aan kant te krijgen, vandaar ik er tegenop zag alsof ik de mount Everest moest beklimmen.
Niets van dit alles dit keer. Al duurt het twee weken, dan duurt het dan maar. Tussendoor koffie drinken op de loggia, een tijdschrift lezen, beetje forummen en lanterfanten en dan komt het wel af en een bijkomend voordeel is dat ik achteraf niet uitgeput op de bank plof en dagen bij moet komen.
Het wordt gewoon een langlopend creatief project.
Wie weet wat voor ideeën ik onderweg nog opdoe.
Normaal gesproken wil ik alles zo snel mogelijk klaar hebben en dan hard werken om alles weer aan kant te krijgen, vandaar ik er tegenop zag alsof ik de mount Everest moest beklimmen.
Niets van dit alles dit keer. Al duurt het twee weken, dan duurt het dan maar. Tussendoor koffie drinken op de loggia, een tijdschrift lezen, beetje forummen en lanterfanten en dan komt het wel af en een bijkomend voordeel is dat ik achteraf niet uitgeput op de bank plof en dagen bij moet komen.
Het wordt gewoon een langlopend creatief project.
Wie weet wat voor ideeën ik onderweg nog opdoe.

maandag 1 juli 2019 om 19:59
Goed besluit Cateau!
Misschien kom ik je wel een keer helpen.
Weet niet of ik erg goed ben in schilderen maar ik weet wel dat toen ik het in mijn eigen huis moest doen ik het een rustgevend werkje vond.
Zo, Phoebs neemt een kop thee, met stroopwafel.
Aan je lijn denken gaat nou eenmaal niet samen met liefdesverdriet
.
(Klinkt vast gek maar het gaat eigenlijk wel, en ik vind het wel fijn dat die emoties er eindelijk een keer uitkomen na het maandenlang wegduwen. Lucht wel op)
Misschien kom ik je wel een keer helpen.
Weet niet of ik erg goed ben in schilderen maar ik weet wel dat toen ik het in mijn eigen huis moest doen ik het een rustgevend werkje vond.
Zo, Phoebs neemt een kop thee, met stroopwafel.
Aan je lijn denken gaat nou eenmaal niet samen met liefdesverdriet

(Klinkt vast gek maar het gaat eigenlijk wel, en ik vind het wel fijn dat die emoties er eindelijk een keer uitkomen na het maandenlang wegduwen. Lucht wel op)
maandag 1 juli 2019 om 20:17

Maar goed, ik ben bijvoorbeeld al druk met de sinterklaas kado’s. Soms kom je gewoon dingen tegen die je niet kunt laten liggen ook al is het de tijd er niet voor.
Liggen de pepernoten al in de winkel?
Of paaseitjes?

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
maandag 1 juli 2019 om 20:17
maandag 1 juli 2019 om 20:20
We hadden pastaPhoebemeaculpa schreef: ↑01-07-2019 17:32Bijna vergeten, de vraag der vragen: wat schaft de pot vandaag? Ik verse kipsate, ik maak een witlofsalade en ik doe er wat stokbrood bij.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
maandag 1 juli 2019 om 20:33