Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat nazomerweer. Maar dat vroege donker en 's avonds alweer koud staat me niet aan. Dan moet ik me steeds verkleden. Dit is nog maar het begin. Ik kijk nu al uit als het weer April is en er nog een hele lente en zomer voor de boeg staan. De winter mag van mij geskipt worden.
Van mij ook Hondenmens!

Het was heerlijk weer maar ik ben de hele dag al chagerijnig.
De dag is namelijk al niet erg prettig begonnen.
Ik woon alleen zoals jullie weten en heb een vermoeidheidsziekte. (Ja ik zou kunnen kijken naar thuiszorg, maar volgens mij is dat erg streng geworden, geen idee of dat lukt, veel geregel en ik heb daar weinig zin in)
Ik kan mijn huis wel alleen schoonhouden, maar hulp is geen overbodige luxe.
Ik had een fijn persoon die mij hielp met schoonmaken om de week, maar die werd ziek en is gestopt.
Nu had ik vanmorgen een afspraak met een nieuwe hulp, ze zou komen om alles even door te spreken.
Ik had al een voorgevoel wat ook uitkwam, ze is niet op komen dagen.
Ik wil kunnen rekenen op iemand en dat kan ik dus niet bij deze persoon dus ik ben er gelijk klaar mee.
Maar goed, ik weet nu even niet wat wijsheid is.
Natuurlijk heb ik ook handjes en voetjes en kan ik het heus wel zelf, als ik het over meerdere dagen verdeel moet dat te doen zijn.
(Bovendien woon ik alleen)
Van de andere kant, ondersteuning hierin is hartstikke fijn.
Nu zie ik net allerlei sites waar je dat kan regelen, maar ik weet niet hoe betrouwbaar dat is.
En het voordeel van zelf doen vind ik ook dat ik het kan doen hoe en wanneer ik het prettig vind ipv iemand in huis. (Ik ben nogal gesteld op mijn privacy)

Ik weet even niet wat wijsheid is en ik ben echt chagerijnig dat ze niet op is komen dagen. Nogmaals ze kan verder de pot op, ik ben geen kleuterjuf.

Iemand zin om even objectief mee te kijken?

En ondanks het lekkere weer heb ik echt een bleeeeeeeeeh-dag... :-(
Ook wel een beetje omdat man 2 nog boos is en ik echt niet kan ontkennen dat ik hem leuk vind... (ondanks dat ik dat niet wil)

Ave, een boze en chagerijnige Phoebs (6)
(Dat wordt een pyama-thee-chips-chocolade-koekjes-avond ;-D)
Phoebe, waar had je die eerste schoonmaakster vandaan dan? Kun je daar niet nog een andere vinden? (laten we haar Schoonmaakster 3 noemen 😜 )
RikM schreef:
14-09-2019 21:15
Phoebe, waar had je die eerste schoonmaakster vandaan dan? Kun je daar niet nog een andere vinden? (laten we haar Schoonmaakster 3 noemen 😜 )
:rofl:

Via mijn broer, daar maakt ze ook schoon.
Ik weet verder niemand die nog iemand weet.
Maar ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om er veel tijd in te steken, ik heb zelf ook handjes en voetjes.
(Ik heb ff een schemaatje in elkaar geflanst net, als ik dat nou over een paar dagen verdeel dan red ik het heus zelf wel.
Muziekie aan en gaan met die banaan. Dat rijmt ook nog... ;-D)
Mocht ik toevallig iets horen dan ga ik daar uiteraard achter aan.

Bovendien woon ik alleen, ik hoef het enkel voor mezelf schoon te houden en als ik er een zwijnenstal van wil maken dan
moet ik dat lekker zelf weten.
(Gaat hem niet worden, ik ben een perfectionist en ik wil het schoon hebben)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dit weer!
Gisteren naar de bios geweest naar de Downton Abbey film dat was mooi.
Vandaag gewandeld en verder doe ik niks, ben verkouden.
dolfje schreef:
15-09-2019 14:23
Heerlijk dit weer!
Gisteren naar de bios geweest naar de Downton Abbey film dat was mooi.
Vandaag gewandeld en verder doe ik niks, ben verkouden.
Beterschap, dolfje en rust lekker
Hooooi!!!
Net terug van een familie uitje met broer en nichtje.
Grenzen verlegd in het klimbos, voor het eerst in mn leven.
Was eerst ff eng maar na de 1e x kwam ik los.
Ik ga denk ik wel een beetje spierpijn hebben de komende dagen...

Wat betreft de poetsvrouw, ik denk er nog even overna. Misschien is ze het gewoon vergeten en neig ik het een beetje op te blazen. (Had het er even met broer over)

Oww en man 2 appte hoe mn dag was... Mmm misschien is ie toch niet meer boos....
Ff afwachten.

Zo ik ga even wat eten bedenken, heb een beetje trek.
Uit eten met vrienden ... wat wil een mens nog meer op zo’n zonnige dag :heart:
Alle reacties Link kopieren
Omg. Ik zie net dat mijn nicht en haar vriend verloofd zijn. Zij is 21, hij 25. Niet heel bijzonder. Maar zij is een enorme dramaqueen. Weet elk feestje te verpesten. Woedeaanvallen en weglopen als haar iets niet zint. Deed ze als kind al. Haar ouders vermoeden al sinds kleuter ASS, maar nooit laten testen.
Hij komt uit Portugal en ze kennen elkaar van een game-site. Hun eerste ontmoeting was in Mei. Hij heeft 3 maanden terug alles opgegeven daar om hier een toekomst op te bouwen met haar. Hij heeft meerdere dingen gedaan die er niet aan horen, waaronder drugsgebruik. Maar wil zijn leven beteren. Zij bepaalt alles voor hem. Waar hij gaat zitten, wanneer ze naar boven gaan. Telefoontjes voor hem neemt zij op. Hij mag geen stap van haar vandaan. Pas geleden heeft hij een psychose gehad. Ik zie dit huwelijk geen lang leven beschoren.
Ooww Hondenmens, wat verschrikkelijk! Arme jongen.

Ik kan niet meer slapen (erg jammer, het ging zo goed. Alhoewel 6 uur wakker is ook weer niet zo slecht)

En zoals verwacht, behoorlijke spierpijn van gisteren. Aaaauuuuwwww!

Goedemorgen! :sun:
Oww trouwens man 2 is niet meer boos geloof ik...
En ik kan me er nog lekker tegen verzetten maar ik vind hem echt leuk... :-|
(En hij heeft geen interesse als ik ook met andere mannen ehhh... bezig ben/dat ik een spelletje met hem speel.
Dat had ik niet verwacht...
Haha, het kan twee kanten op werken phoebs. ;)

Goedemiddag allen!
:$ Hoe bedoel je dat?
Jij ook fijne middag.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd gisteravond ineens niet goed, last van mijn darmen en buikpijn maar gelukkig is dat weggetrokken en heb ik ok geslapen. Wel nog wat verkouden maar dit is wel te doen. Vanmorgen een soort van gewerkt :P en daarna even naar de markt geweest en gesport en net in bad geweest en nu lui in mijn joggingpak op de bank. Heb best nog drukke dagen deze week en volgende week voor de boeg. Leuke dingen ook wel maar ik geniet nu even van de rust.
dolfje schreef:
16-09-2019 15:58
Ik werd gisteravond ineens niet goed, last van mijn darmen en buikpijn maar gelukkig is dat weggetrokken en heb ik ok geslapen. Wel nog wat verkouden maar dit is wel te doen. Vanmorgen een soort van gewerkt :P en daarna even naar de markt geweest en gesport en net in bad geweest en nu lui in mijn joggingpak op de bank. Heb best nog drukke dagen deze week en volgende week voor de boeg. Leuke dingen ook wel maar ik geniet nu even van de rust.
Fijn is dat he, wanneer je dat een beetje afwisselt.
Ik vind het druk hebben leuk maar ik heb wel mn rust ook nodig.

Heb je trouwens Prikkelbaar Darm Syndroom? Ik heb dat ook, ik kan ook ineens daar erg last van krijgen. Komt trouwens vooral wanneer je stress hebt.

Ik was vrij, ben allemaal dingen voor mijn huis aan het regelen, vanmorgen afspraak om mn cv ketel na te laten kijken, het schilderen aan de buitenkant is klaar en vrijdag komt ook nog iemand mn balkonhek verven.
En dan zijn de onderhoudsklussen voorlopig klaar, fijn idee. (Ik heb de laatste tijd even lekker doorgepakt met afspraken maken met klussers. Dat zijn van die dingen waar je weinig zin in hebt maar ik vind uitstellen zo nutteloos)
En mn huisje wordt er ook nog leuker van!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik ook en we hebben gisteren natuurlijk Chinees gegeten maar daar heb ik normaal geen last van. En nu vandaag ook niet meer.

Wij eten kip van de markt met couscoussalade en heb net een kom soep op, had het koud.
Grrrrrrrrrrrr mannen... was ik maar lesbisch.
Geen zin om de lange versie te schrijven, man 2 was hier, was erg gezellig tot hij ineens hele andere dingen ging zeggen.
Toen kregen we ruzie en heb ik hem de deur uitgezet :biggrin: ;-D :proud:
Stelletje pubers... (hij vooral uiteraard.. :proud:)

Anyway ik blijf lekker vrijgezel, heb totaal geen zin in dat gezeik...
In een relatie heb je problemen waar je in je eentje totaal geen last van hebt. Ze bekijken het maar met zn allen.. :byee: :moon:
Alle reacties Link kopieren
Bah ik hoef pas om 10 uur weg en ben al een uur wakker. Irritant. Vandaag gebroken dienst ook nog eens want ben vanmiddag thuis maar moet vanavond weer terug. En dan morgen ook weer en dan pas om 23 uur thuis.
Hai hai, goedemorgen gewenst!

Komt wel goed phoebs, alleen zijn hoeft niet zo erg te zijn als sommige beweren. :there:
Dank Tlubbe, nee idd, alleen zijn heeft zijn voordelen, maar ik voel me aardig lullig momenteel. (Zie pb)
Bedankt voor je lieve reactie en pb, je hebt antwoord.

Ik ga naar mn werk.
Ik ben erg onrustig vandaag. Bah >.< Vanavond vroeg naar bed en klaar zijn met deze dag.
Alle reacties Link kopieren
@Phoebe: Groot gelijk! In je eentje heb je dat gezeik niet. Soms denk ik: het zou leuk zijn om een soulmate te hebben. Maar vermoed dat ik het ook snel weer gedoe vind.

Ik kwam tijdens het wandelen vanmiddag een oude vriendin tegen. Had haar 3 jaar niet gezien. Ze was vroeger een van mijn leukste vriendinnen. Terwijl we totaal verschillend waren. Ze doet me qua karakter een beetje aan Georgina Verbaan denken. Grappig, chaotisch, spontaan. Vriendin was heel makkelijk met alles. Zowel in privé afspraken als op haar werk. Een gemaakte afspraak kon ze gerust na een uur vergeten zijn. In banen vaak ontslagen geweest, omdat ze erg laks was. Soms zelfs al ontslagen voordat ze er gewerkt had. Maar overal kwam ze binnen, kan zichzelf goed verkopen. Ik moest vaak lachen om haar acties. Het contact is na de puberteit ver verwaterd, ergens jammer. Maar het contrast tussen ons is te groot geworden.
Thlubbe: Ik was ook onrustig, ook door het gedoe met man 2.
Is wel iets fijns gebeurd, ik ben iemand die, ook iets korts zoals met hem, netjes af wil sluiten. Geen idee waarom maar als ik dat niet doe voel ik mij onrustig.
Nu had ik gister in een opwelling zijn nummer eruit gegooid, maar ik ging net Suri-food halen (Daar ben ik dol op en sinds kort zit er een nieuw tentje hier in de buurt die heerlijk surinaams eten heeft :proud:) en toen zag ik hem toevallig lopen, hij woont daar in de buurt.
Toen ben ik op hem afgestapt om het even netjes af te sluiten. Ben wel vrij zeker dat het niet gaat werken tussen ons. Hij zegt de hele tijd erg verwarrende tegenstrijdige dingen, ik snap geen r**t van hem en ik vermoed dat hij zelf ook niet weet wat hij wil.
Anyway ik was erg onrustig maar nu ben ik opgelucht.

Hondenmens: ik heb dat verlangen ook, is iets menselijks i.m.o.
Maar ik vind het ook te veel gedoe, en bovendien is het niet maakbaar.
Desondanks probeer ik te blijven geloven dat ik nog wel iemand tegenkom met wie ik het leuk heb.

Pfff wat een dag zeg....
Wel lekker begonnen met een yogalesje, heerlijk!
(Daar had ik echt even zin in ivm de spierpijn en de onrust in mijn hoofd)
Okee, dit is dan wel weer tof nieuws. Maat van me, die ik sinds mijn vierde ken, gaat trouwen. Dat wordt me toch een vrijgezellenfeest! :D

Tof dat je het hebt kunnen uitspreken tegen hem Phoebs :D

Wat voor contrast bedoel je precies, hondenmens? :)
Alle reacties Link kopieren
Thlubbe schreef:
17-09-2019 20:19
Wat voor contrast bedoel je precies, hondenmens? :)
Dat onze levens te verschillend werden. Vanaf haar puberteit zocht zij vooral het uitgaansleven op. Feesten, roken, drinken. Ik heb met al die dingen niks en dat vond ze maar saai. Toen ze op haar 18e haar relatie kreeg verwaterde ons life contact. Dat ging met mijn meeste vriendinnen zo. Ik ben single en een huismus. Als ik al eens weg ga is het naar de dierentuin of shoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven