Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Ik ga vrij 'saai' koken vanavond. Gekookte aardappels, sperziebonen en een gehaktbal. ^_^ lekker simpel voor een vrijdagavond.
Thlubbe schreef:
12-09-2019 22:00
Vrij ironisch deze opmerking. Erg volwassen zoiets te vermelden. Maar gelukkig heb jij je superioriteit kunnen laten blijken. Daar gaat het allemaal om, toch?! Om bovenaan de apenrots te springen en te krijsen als een makaak! :thumbsup:

Nee hoor, ik voel me allesbehalve superieur. Maar (en ik ben inderdaad 62, misschien heeft dat er mee te maken) ik stoorde me gisteren nogal aan dat puberale gedoe. Excusez ik zal me er niet meer mee bemoeien :mrgreen:

Succes met de mannen Phoebs
Thlubbe schreef:
13-09-2019 09:22
Ik ga vrij 'saai' koken vanavond. Gekookte aardappels, sperziebonen en een gehaktbal. ^_^ lekker simpel voor een vrijdagavond.
Sinds ik op viva ben ken ik dat als een AVG'tje.
Heerlijk hoor!!

Ik zit met een gezinslid dat op dieet is met shakes en geen vlees/vis/vervangers eet, en qua groente zeer beperkt, alleen de soorten waar haast geen suikers in zitten, ik heb totaal geen idee wat te koken dus vandaar de vettige hap want ik wil ook een keer iets voor mezelf :mrgreen:
Overigens als iemand lekkere gerechten weet met enkel übersaaie groenten, just let me know :lol:
@appeltaart
Dat is dan wel weer sportief! :)
herfstappeltaart schreef:
13-09-2019 09:23
Nee hoor, ik voel me allesbehalve superieur. Maar (en ik ben inderdaad 62, misschien heeft dat er mee te maken) ik stoorde me gisteren nogal aan dat puberale gedoe. Excusez ik zal me er niet meer mee bemoeien :mrgreen:

Succes met de mannen Phoebs
Dit vind ik ook sportief van je.
En wat betreft het puberale heb je ook wel een punt, sterker nog, ik vind het zelf ook nogal irritant.. :proud:, maar zo voelde ik me gister gewoon toen ik hem met iemand anders zag lopen. (Ik ben serieus in mijn hele leven nog nooit jaloers geweest, maar gisteren voelde ik echt wel een steek. Geen idee of hij ook wat heeft met de persoon met wie ik hem zag. Zo zag het er niet uit maar ik weet het niet)
Toen realiseerde ik mij dat ik hem weldegelijk leuk vind en dat ik weer eens gevoel weggedrukt had wat mij nu dubbel en dwars inhaalde.
En dat hij er klaar mee is snap ik ook, ik realiseer me, een beetje laat, dat ik hem echt leuk vind onbedoeld, aan het lijntje gehouden heb.

Lekker Thlubbe: :kwijl:
Phoebemeaculpa schreef:
13-09-2019 10:14
Dit vind ik ook sportief van je.
En wat betreft het puberale heb je ook wel een punt, sterker nog, ik vind het zelf ook nogal irritant.. :proud:, maar zo voelde ik me gister gewoon toen ik hem met iemand anders zag lopen. (Ik ben serieus in mijn hele leven nog nooit jaloers geweest, maar gisteren voelde ik echt wel een steek. Geen idee of hij ook wat heeft met de persoon met wie ik hem zag. Zo zag het er niet uit maar ik weet het niet)
Toen realiseerde ik mij dat ik hem weldegelijk leuk vind en dat ik weer eens gevoel weggedrukt had wat mij nu dubbel en dwars inhaalde.
En dat hij er klaar mee is snap ik ook, ik realiseer me, een beetje laat, dat ik hem echt leuk vind onbedoeld, aan het lijntje gehouden heb.

Lekker Thlubbe: :kwijl:

:smooch: Ik wens je succes meid. Schrijf mijn opmerking maar toe aan verkeerde been en bed enzo.
herfstappeltaart schreef:
13-09-2019 10:20
:smooch: Ik wens je succes meid. Schrijf mijn opmerking maar toe aan verkeerde been en bed enzo.
Lief van je!
Ahh ik snap het ook wel, ik gedroeg me ook wel puberaal.. :proud: :facepalm: :smooch:
Phoebemeaculpa schreef:
13-09-2019 10:25
Lief van je!
Ahh ik snap het ook wel, ik gedroeg me ook wel puberaal.. :proud: :facepalm: :smooch:
Da's mooi van je om dat toe te geven Phoebe :bigkiss:

ik heb ook last van het verkeerde been uit bed syndroom vandaag :facepalm:
Vivamuis schreef:
13-09-2019 10:29
Da's mooi van je om dat toe te geven Phoebe :bigkiss:

ik heb ook last van het verkeerde been uit bed syndroom vandaag :facepalm:
Thnx.
Oww jee, jij ook? Helpt maar 1 ding tegen: oww nee 2: Phoebs eerste-hulp-bij-vbubs-pakket: :gift: :rose: :hug: :koffie: :cheer2: :daisy:, en natuurlijk opera: https://youtu.be/uaaQBJIpDxg
https://youtu.be/-SpKFkjlO8Y :proud:
Hmm… die Jonas :flirting:
Merci pour ton petit cadeau ma chère :heart:
Oepssssss
vergeten te googelen naar die andere muziek van een paar blz terug :facepalm:
Thlubbe schreef:
11-09-2019 19:29
Haha, ik zeg het maar vast, het is héél niche, het genre chiptunes. Het gaat om artiest "Anamanaguchi" (klinkt Japans, maar het betekend niks, komen uit Zweden dacht ik), zij maken hun muziek met oude geluidschips (hey, ik blijf een nerd) zoals bijvoorbeeld de oude Nintendo uit 1983. Als je het op gaat zoeken op youtube, "endless fantasy" is wel een goed album... Nogmaals, het is niche :lol: :lol:

Nja, mijn exen vonden het ook nooit erg dat ik het altijd warm had, nu ik er aan denk. :lol:
Even de tijd genomen!
Lorem ipsum deels bekeken : hoe tof is dit!
Die bewegende beelden erbij doen me denken aan mijn kennismaking met de enige opera van die man in Bonn.
Ah ja, Fidelio van Beethoven (mijn geheugen ook :bonk: )
In het museum van Beethoven werd die opera met dergelijke 'figuren' (lees lijnen) tot leven gebracht en mochten de bezoekers Leonore/Fidelio, Florestan en de gevangenisbewaarder zelf doen bewegen.
Hoe leuk was dat zeg!!! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hè wat gezellig hier!
Ik was dus sporten en heb besloten om de insanity burger van Jamie Oliver te maken. Lekker en zal man ook blij mee zijn.
Ik gooi pas oude kleren weg als het echt niet meer kan ( uitgelubberd, vies, kapot , te groot, te klein etc) maar ik ga als we op vakantie gaan eens kritisch kijken en kan dan vast wat shirts meenemen die ik daar achter kan laten dat scheelt ook ruimte in de kast.
Het beddengoed ligt in de wasmachine en droger en ik roetsj straks even door de slaapkamer en verder denk ik dat ik lekker ga lezen. En misschien straks nog een ommetje Pokémon vangen. Wil toch aan mijn 10.000 stappen komen vandaag.
Vivamuis schreef:
13-09-2019 11:42
Even de tijd genomen!
Lorem ipsum deels bekeken : hoe tof is dit!
Die bewegende beelden erbij doen me denken aan mijn kennismaking met de enige opera van die man in Bonn.
Ah ja, Fidelio van Beethoven (mijn geheugen ook :bonk: )
In het museum van Beethoven werd die opera met dergelijke 'figuren' (lees lijnen) tot leven gebracht en mochten de bezoekers Leonore/Fidelio, Florestan en de gevangenisbewaarder zelf doen bewegen.
Hoe leuk was dat zeg!!! :cheer:
Wat? :lol: Ik begrijp er niks van, maar volgens mij vond je het leuk. :lol:

Lorum Ipsum is een nieuw nummer, van hun aankomende album. :D
Vivamuis schreef:
13-09-2019 11:34
Hmm… die Jonas :flirting:
Merci pour ton petit cadeau ma chère :heart:
Oepssssss
vergeten te googelen naar die andere muziek van een paar blz terug :facepalm:
De rièn ma chère :smooch:
Idd, maar ik vind hem vooral een hele goede heldentenor. Echt een superstem.

Dolfje: ja he, ik vond het ook fijn dat het hier gezellig is, nadat ik ff drama had met man2. (Kunnen we geen leukere naam verzinnen? Operarollen :proud:. Dan wordt man 2 de hertog van Mantua uit Rigoletto van Verdi (alhoewel dat niet echt een compliment is maar dan heeft ie pech..) en man 1, ff denken...Ik vind hem wel een Figaro, uit de barbier van Sevilla van Rossini)

He ik ben gelukkig weer vrolijk. Komt ook door jullie :worship:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 13-09-2019 22:14
44.31% gewijzigd
Mooi dat je weer blij bent. Ik ben de hele dag al een beetje psyched. :) Heb zin om vanavond te hardlopen in dit lekkere weer (voor hardlopen tenminste).
Alle reacties Link kopieren
Ik zat in mijn hemd en shortje buiten in de zon te lezen maar toen ging de zon weg dus ik dacht ik zal mijn lange broek maar weer aantrekken en stoelkussen opbergen want het leek alsof het ging regenen, natuurlijk is de zon weer volop terug nu :als ik nu mijn korte broek weer aantrek schrikt hij misschien weer dus ik laat het maar zo.
Ik moet nog 1600 stappen zetten maar ga eerst het bed maar eens opmaken, misschien na het eten nog even een blokje om. Nu is het niet heel erg als ik de stappen niet haal want moet morgen werken en dan haal ik ze altijd.
Morgenavond ga ik naar de Downton abbey film, zin in!
Loop ze straks Thlubbe en niet erg dat je dat van die opera enzo van Bibi niet begreep, ik ben geen kenner, heb enkel dit onthouden want was echt leuk maar bij de twee heren van Phoebe nu word ik nu ook niet wijzer, dan moet ik eerst die opera's gaan bekijken maar daar heb ik het geduld niet voor. En dan zouden we eigenlijk ook moeten weten waarom man 1 op de ene en man 2 op de andere gelijkt.
Snappu?
Neen wellicht :D :@@:

Dolfje stap ze dame!! Trots op je. :couple: succes met het beddengoed.

Moi gaat na kantoor ook nog een uurtje wandelen, duimen jullie dat het droog blijft?
Vivamuis schreef:
13-09-2019 16:50
Snappu?
Neen wellicht :D :@@:
Slechts 'wellicht'? :P :lol:
Ja Muis ik snap je. Ik zit toch te wachten op mn eten bij de Suri-toko (niet de bedoeling maar ik had er te veel trek in) dus ik leg het uit.
Figaro is kapper en waarom ik die rol aan man 1 geef is omdat het een man is die veel zelfvertrouwen heeft. Dat heeft man 1 ook wel, althans zo komt ie over.
De rol van man 2 ;-D klopt wel maar het klopt toch niet. De hertog van Mantua is nogal een player die vrouwen vooral gebruikt. En ik ben erachter dat dat een aanname was van mij die mogelijk niet klopt, maar ik vind het grappig bedacht van mijzelf :biggrin:
Duidelijk?

Ben nu overigens vlakbij het huis van man 2 (Ik woon niet in een mega grote stad).
Wil ik naar hem toe? Ja zeker maar ik doe het maar beter goed even niet.
Ik ben zo duidelijk een man nu...

Ik wist geen eens dat toneelstukken nog bestonden... :@@: :@@: :@@:
Thlubbe schreef:
13-09-2019 17:30
Ik ben zo duidelijk een man nu...

Ik wist geen eens dat toneelstukken nog bestonden... :@@: :@@: :@@:
Toneelstuk???
:blob: :wtf: :furious: :peace: Ik praat over opera
Dat is totaal iets anders dan toneel...

Man 2 is echt een beetje boos... Ik heb hem echt (puur door angst :facepalm: ) verkeerd ingeschat ben ik bang.
Ik moet echt lullen als brugman, hij gelooft me niet meer als ik zeg dat ik nu echt klaar ben met man 1-eehhh hoe had ik hem genoemd, figaro. (Ik verzin nog wel iets beters).
Ik wist niet dat ik het in me had, iemand (onbedoeld) aan het lijntje houden. Ik ben er bijna trots op dat ik dat blijkbaar kan :proud:
Phoebemeaculpa schreef:
13-09-2019 18:57
Toneelstuk???
:blob: :wtf: :furious: :peace: Ik praat over opera
Dat is totaal iets anders dan toneel...
"Ik ben zo duidelijk een man nu..." :lol:
Thlubbe schreef:
13-09-2019 19:07
"Ik ben zo duidelijk een man nu..." :lol:
:biggrin: Het is je vergeven... ;)
Whaha Phoebe toch, met je herenissues ;-D

Maakt toch niet echt uit wat hij denkt. Hoe meer je lult hoe gemakkelijker je je vastlult, dus laaaaaaaaaaat gaaaaaaan.

En áls je hem nog een keer ontmoet zeg je eenvoudig ‘sorry, het was niet mijn bedoeling je aan het lijntje te houden’.

Punt.

Ik heb heerlijk gewandeld, makkelijk aan m’n 10000 stappen gekomen en nadien smaakte de 🍟 en 🍗 heerlijk!
Vivamuis schreef:
13-09-2019 22:33
Whaha Phoebe toch, met je herenissues ;-D

Maakt toch niet echt uit wat hij denkt. Hoe meer je lult hoe gemakkelijker je je vastlult, dus laaaaaaaaaaat gaaaaaaan.

En áls je hem nog een keer ontmoet zeg je eenvoudig ‘sorry, het was niet mijn bedoeling je aan het lijntje te houden’.

Punt.

Ik heb heerlijk gewandeld, makkelijk aan m’n 10000 stappen gekomen en nadien smaakte de 🍟 en 🍗 heerlijk!
Ja echt he... Ik kan daar bijna een opera van maken.. ;-D
Je hebt gelijk hoor.. ik ben nou eenmaal niet perfect, en ik blijf niet aan de gang met smeekbedes.
Bovendien vind ik het single-leven tegenwoordig ook erg fijn dus ik laat het maar even los allemaal.
Ik ben gelukkig van de schrik bekomen dat ik mn gevoelens ongemerkt weer eens weggestopt had en man 2 toch erg leuk vindt. (En ook dat ik man 1 eigenlijk zat ben, mede omdat hij niet enthousiast was dat ik het nog een x proberen wilde. Graag of niet hoor... ik ga echt niet als een hondje achter je aan lopen en op mn knieën. Dikke doei, die tijd heb ik gehad. Ik was er ineens helemaal klaar mee, en dat snapte ik in 1e instantie ook niet)

Fijn dat je genoten hebt van je wandeling! Lekker is dat he! Ik wandel ook veel, heerlijk. Ik word daar rustig van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven