Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
zaterdag 6 augustus 2016 om 09:47
quote:Gele_Suikerspin schreef op 03 augustus 2016 @ 01:12:
Ik wil even klagen dat de menstruatie cyclus app van mij continu word verandert. Nu al voor de 3e keer in de maand. Grrrr.
Ik probeer enigszins een structuur te vinden in mijn klachten, dit werkt niet mee. Ik begrijp dat dit een grote frustratie is als je die app serieus wilt gebruiken, maar ik vind het ook wel heel lollig: een app die drie keer per maand van mening verandert. En dan maar zeggen dat vrouwen grillig zijn...
Ik wil even klagen dat de menstruatie cyclus app van mij continu word verandert. Nu al voor de 3e keer in de maand. Grrrr.
Ik probeer enigszins een structuur te vinden in mijn klachten, dit werkt niet mee. Ik begrijp dat dit een grote frustratie is als je die app serieus wilt gebruiken, maar ik vind het ook wel heel lollig: een app die drie keer per maand van mening verandert. En dan maar zeggen dat vrouwen grillig zijn...
zaterdag 6 augustus 2016 om 09:51
quote:Alicemorgan82 schreef op 05 augustus 2016 @ 23:05:
zuipschuit.... das niet goed voor je..
gelukkig...
Ik ga totaal onverwacht morgen met vrienden naar de Gay pride parade .
Spontaan bedacht door vriendin en ik.
Zin in!!! Nu dus oogjes dicht en snaveltje toe. (Of omgekeerd, geen idee, dat snap ik nooit)
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
zuipschuit.... das niet goed voor je..
gelukkig...
Ik ga totaal onverwacht morgen met vrienden naar de Gay pride parade .
Spontaan bedacht door vriendin en ik.
Zin in!!! Nu dus oogjes dicht en snaveltje toe. (Of omgekeerd, geen idee, dat snap ik nooit)
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
zaterdag 6 augustus 2016 om 22:57
zaterdag 13 augustus 2016 om 19:09
Hé, wat is dat nou, dames? Het is hier zo stil, hebben we helemaal niets te discuzeuren?
Vandaag iets meegemaakt bij de supermarkt, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik liep achter een vrouw die een uur in de wind stonk.... Ik ben snel doorgelopen, naar een ander gangpad. Het was echt vreselijk, de adem werd je benomen. Maar goed dat het geen restaurant was, de eetlust zou je vergaan...
Vandaag iets meegemaakt bij de supermarkt, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik liep achter een vrouw die een uur in de wind stonk.... Ik ben snel doorgelopen, naar een ander gangpad. Het was echt vreselijk, de adem werd je benomen. Maar goed dat het geen restaurant was, de eetlust zou je vergaan...
zaterdag 13 augustus 2016 om 19:59
Ehhh nou niks te zeuren.. oww ja wel iets.
Mijn maag is geloof ik gekrompen sinds ik niet meer drink, ik eet veel minder en zit erg snel vol. Geen drama zou je zeggen.. behalve dat ik ongeveer de helft weg moet flikkeren als ik wat haal en dat is economisch niet verantwoord
Verder ben ik best wel een beetje blij en loop ik vanaf woensdag met een belachelijke brede grijs op mijn gezicht.
Ik heb namelijk, totaal onverwacht, iemand ontmoet met wie het behoorlijk goed klikt . (Zie topic Tinder/happn voor het hele verhaal)
His is lief, spontaan en ik word blij.
Uiteraard als voorzitter van dit topic kan ik het niet veroorloven om jullie te verlaten dus doe ik ook niet natuurlijk.
Mijn maag is geloof ik gekrompen sinds ik niet meer drink, ik eet veel minder en zit erg snel vol. Geen drama zou je zeggen.. behalve dat ik ongeveer de helft weg moet flikkeren als ik wat haal en dat is economisch niet verantwoord
Verder ben ik best wel een beetje blij en loop ik vanaf woensdag met een belachelijke brede grijs op mijn gezicht.
Ik heb namelijk, totaal onverwacht, iemand ontmoet met wie het behoorlijk goed klikt . (Zie topic Tinder/happn voor het hele verhaal)
His is lief, spontaan en ik word blij.
Uiteraard als voorzitter van dit topic kan ik het niet veroorloven om jullie te verlaten dus doe ik ook niet natuurlijk.