Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ja hier ook...

Ik ben al niet zo dol op de stad in en als het druk is

vind ik het helemaal eens ramp dus ik was vrij snel weer foetsie.

Het is nog een wonder dat ik geen kelen doorgesneden heb want ik heb daar echt een hekel aan...
Alle reacties Link kopieren
hehehe ik kreeg ook moordneigingen, mensen lopen zooo langzaam en gebruiken alle ruimte alsof die straat van hun vader is (uitspraak van mijn wijlen oma) en gaan te pas en on te pas stil staan wat ook niet helpt is dat sommige stoepranden even breed zijn als mijn dijen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Trouwens, bij verhuizing naar een andere wijk hoor ik natuurlijk de plaatselijke chinees uit te proberen en ik heb besloten dat dat vandaag maar eens gebeuren moet (ik ben echt dol op chinees...)
goed excuus
Mag ik er vanuit gaan dat je je kunt vinden in de spelling van je motto, Rouge_?
wat ook al verkeerd gespeld?
Sorry. Ja.
Nu die tweede l nog
M'n goede daad voor vandaag weer gedaan
En ik ga niet zeiken over die ontbrekende apostrophe. Want het is net kerst geweest.
en it's in plaats van its
Oh, Shoshin wel
Ik heb me ingehouden, want er ontbreekt ook nog een komma
Ssssst!
Okee.....
ja klaar stelletje taal nazi's

Je mag hier toch zeuren? Ik zeur graag over spelfouten
En kun je nagaan, je had dus zelfs een voorbeeld van hoe je het wel moest spellen
neuh die vond ik net
Nou nou kinders toch, wat een gemopper hier.... oww ja, that's allowed here...

Chinees halen werd nog een avontuur aangezien mijn fietsketting besloot gezellig spontaan af te vallen.

Ik dus lopend terug, (heuveltje op, heuveltje af... work-out weer gehad voor vandaag... leuk he, in het eusten des lands wonen....) gelijk door naar de fietsenmaker want het was nog geen 18u.

Ik heb de goede wijk uitgekozen want ik had gelukkig al uitgevonden dat een straat verder er 2 fietsenboeren zitten.

Ik laat gelijk het achterlicht maar ff maken want die is al een tijd stuk en die goedkope rotlampies van de action gaan niet erg lang mee.

Heb ik handig gedaan d8 ik zo....
quote:Rouge__ schreef op 27 december 2016 @ 17:56:

neuh die vond ik net

Aahh laat ze, zitten je te stangen.

Stelletje zitroen-eters ...
*tjoerie*

goed bezig, en is de chinees goedgekeurd?

heb ook een fietsenboer op de hoek zitten, maar voor grote mankementen moet ik helaas naar de andere kant van het plein

gelukkig nieuwjaar zeur zusters
Eehh ja is wel goedgekeurd, denk ik maar dat moet uiteraard nog wel een x getest worden

Happy newyear!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven