nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hier druk dagje gehad. Theezoon wil de hele dag lopen, maar dat kan hij nog niet. Theedochter kwebbelt de hele dag. Heb me vanavond ongans gesnoept en dat mag ik er morgen weer aflopen.

Nutteloos: een blauwe appelflap ziet er vast niet lekker uit.
Ik heb een keer een groene slagroomtaart gemaakt met dikke rode letters. Kwam de smaak niet ten goede. Maar groen was mans lievelingskleur, dus ik dacht ik koop gewoon zo'n spuitbus en spuit de hele boel groen...

Zoon heeft hier wel wat gevoel voor humor. Stikte tijdens het avondeten zowat in zijn hap, kokhalsde het weer omhoog, ging er weer op kauwen en zei toen met een vrolijk gezicht: 'Hmmmmmm!!!!!' (als in 'lekker!') ;-) .

Vanavond helemaal geen alcohol gehad (waren uit eten met het hele werk-team, incl. baas), leek me geen goede combi met de medicijnen, en zelfs nu heb ik dingen gezegd waarvan ik dacht: was dat nu wel zo verstandig? Ach ja, we hebben veel gelachen, het was super gezellig!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
das vast een drukke bedoeling bij jou thee!

jam, blauwe flappen, groene taarten, ik krijg honger van jullie verhalen ;-) (not...)

heb vandaag zo'n 70 km getuft, ging erg lekker!

hoefde niet te wennen aan de auto (van vriendin van mn vader)

want was dezelfde auto als lesauto X-D, alleen wat ouder.

ik was totaal niet onzeker, en het ging erg goed.

ik was trouwens niet alleen, vriendin van mn vader was gezellig mee. ze wilden niet alletwee mee, want vonden dat nog een beetje te zwaar voor mij.

dat proefabb. van greenwheels ga ik denk ik wel doen.

kost geen drol! heb een brief van ze binnen: 2,50 per uur, en 0,10 ct per km. vind ik erg meevallen!
Goed dat je gelijk lekker veel rijdt, MP!

Heb ooit eens blauwe macaroni gegeten. Smaakt prima, maar t ziet er niet uit.

Vandaag keurig op pad gegaan om alle snoep van gisteren er af te lopen. Ben ik op 3 km, rijdt er een jongen op de fiets achter me allerlei smerige opmerkingen te maken. Was er redelijk verlaten dus toen we een andere loopster kruisten heb ik me omgedraaid en ben met haar een stukje meegelopen. Eikelbek! Voel me toch best een beetje kwetsbaar op zo'n moment.....
jeetje wat een mafkees.... slim van je dat je ff met die vrouw mee liep...

ik ga binnen een paar minuten een poging doen om weer es wat nutteloos geouwehoer op mn blog te zetten, dus als jullie

straks allemaal wakker zijn kunnen jullie um lezen...
Goedemorgen!

OETL, wat een vervelende ervaring. Ik word er altijd heel ongemakkelijk van, maar ik vraag me af hoe gevaarlijk het werkelijk is. Ik vraag me altijd af wat er gebeurt als je zegt: "Kom, we gaan naar jouw huis om uit te voeren wat je zegt". Natuurlijk ga je dat niet uitproberen, dus meelopen met iemand anders is het verstandigste wat je kan doen.

Een vriendin van mij heeft een tijdje kleurstoffen in huis gehaald en daarmee haar eten opgeleukt. Het maakte geen verschil voor de smaak, maar was wel vreemd om te eten.
Waar is je blog MP? Geintje. Ik kijk later nog een keertje.

Ik heb zelf inmiddels ook een blog op mijn eigen website, mochten jullie het leuk vinden wil ik de site wel even noemen hier. Laat maar weten. Ik ben hier toch allang herkend, dus het maakt ook niet uit als ie even online staat.

OETL, wat een oetlul zeg. Ik zou me ook erg ongemakkelijk hebben gevoeld! Wat zei die andere hardloopster toen je ineens met haar mee ging rennen? Vind het wel een slimme reactie van je.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Leuke blog weer MP!
dank Soezie! ik wil jouw blog ook graag lezen, leuk!

heb vandaag wederom een auto gereden, in de auto van mijn mams.

Dat is dus die benzine, het ging al een stuk beter, alleen de hellingproef die een paar x nodig was lukte nog niet echt.

Op een gegeven moment had ik hem door. bij een benzine moet dat met de handrem (toch Soezie?), dat ben ik helemaal niet gewend.

maar goed, het koppelingsgedoe ging prima.

moet wel zeggen dat mijn moeder een hele irritante bijrijder is.

ze bemoeit zich de hele tijd ermee, zegt de hele tijd wat ik moet doen, enz.

nu ben ik haar dochter en zeg ik dus ook dat ze irri is.

niet dat ze zich daar veel van aantrekt.....
MP, klopt, met de handrem wil dat beter. Tenzij je zoals ons een auto hebt met 'hill-holder', die blijft op de rem staan als je de rem totop de vloer trapt en daarna weer loslaat. Totdat je de koppeling op laat komen dan. Ideaal systeem! Gebruik de handrem eigenlijk nooit. Ook niet bij parkeren, al wordt dat in de rijlessen wel aangeleerd.
anoniem_102366 wijzigde dit bericht op 05-06-2012 10:33
Reden: Link verwijderd
% gewijzigd
O ja, geef even door als jullie het hebben opgeslagen. Dan wis ik de info weer.
@ Soezie, ik heb je gevonden! Leuke namen hebben je kids ook!!

@ MP, ik ga je blog nog lezen, komt echt deze week, nu even wat andere werkzaamheden te doen.

@ Oetl, ik hou ook niet van dat soort griezels.

Ik ben weer weg, tot later!

Nutteloos; soms zijn schoonmoeders best handig
Dank je MDF! Nu OETL, Isa en MP nog (ook even laten weten als jullie er geen behoefte aan hebben, dan wacht ik niet tot jullie het hebben opgeslagen )
Ja, gevonden! En nu ben ik echt te moe om jullie schrijfsels op waarde te kunnen schatten. Dus later meer. Maar morgen werken en 's avonds weg. Ik denk dat ik dinsdag misschien weer terug ben

Lief spelen, hè?
jep, heb hem ook gevonden! (als dat de goede is....)

soezie, ik snap wel ff iets niet. hoe zit dat dan met het rij instructeur/examinator gedoe??

en brutale vraag: mag ik je eventueel advies geven over voeding? ben geen dietiste maar weet er wel vrij veel van (heb zelf bij dietiste gelopen jaren geleden....) geen idee trouwens of ik nu te veel zeg over je blog, geef me maar een mep, dan haal ik het weer weg

nutteloos: zit nog in pyama, vanmiddag werken.

verder ff niks te melden (ja mag in de krant, ik weet het...)
Goedemorgen (ja het mag nog net)

Hier een drukke ochtend achter de rug; al veel gedaan, ben er best tevreden over. Straks even met zoon naar het CB om hem te laten wegen, ben gewoon benieuwd naar zijn gewicht. Hij eet erg goed en hij groeit hard te merken aan zijn kleding.

Bij ons in de wijk zijn ze al vanaf vanmorgenvroeg aan het werk met het asfalt (komt een nieuwe laag op). Ik hoefde niet vroeg op te staan, maar vanaf 7 uur zijn ze al aan de gang met de nodige herrie, dus toen maar opgestaan.

Dadelijk samen met man lunchen (hij werkt vandaag thuis, gezellig!!).
MP, ik ben op zoek naar werk als rij-instructeur. Heb mijn bewijs al wel, dus kan zo aan de slag, ook al wel wat gewerkt als instructeur. Maar nu dus nog geen baan erin. In de tussentijd ben ik dierenartsassistente en beheer ik tevens een klein aantal websites.

Je mag me altijd tips geven over voeding, of ik er wat mee doe is een tweede natuurlijk . Nee hoor, sta voor alles open. Maar denk dat ik er zelf ook al wel aardig wat van weet.

OETL, mocht je ff komen buurten, geef even door of je mijn blog ook wilt lezen. Dan kan de 'link' weg namelijk.
ha ok dan snap ik het.

nou ja vraag maar wat je weten wilt... ik weet niet hoe je eetpatroon nu is?

wil ik meteen even een groot misverstand uit de wereld helpen dat heel veel gezegd wordt: van pasta en aardappels word je NIET dik. (volkorenpasta en rijst is wel wat beter dan gewone)

het ligt aan de sausjes die je erbij mikt.

juist lekker veel van eten, weinig calorieen en het vult behoorlijk.

zo. dat is eruit.
hier even een trotse mama; zoon weegt iets meer dan 7 kg!! En dat is heel mooi net na het ziek zijn! Ik begin naast mijn schoenen te lopen. Kreeg zelfs op het CB een mooi compliment erover toen ze hoorde dat zoon ziek was geweest.
MP, als ik iets niet laat staan zijn het wel aardappelen en pasta . Dus dat wist ik idd. Ik probeer voornamelijk terug te gaan naar de basis, ervan uitgaan dat je lichaam weet wat je nodig hebt. Heb je honger, moet je eten. Heb je geen honger meer, dan stop je. Niet vasthouden aan drie eetmomenten, maar dat af laten hangen (voor zover dat kan) van je honger-gevoel. En als ik zin heb in iets lekkers ga ik eerst bij mezelf na of ik er wel echt zin in heb, of dat het een substitutie is voor iets anders. Niet het typische diëten dus, maar het past wel beter bij mij.

Mijn eetpatroon nu? 's Ochtends 2 boterhammen of melk met ontbijtgranen. 's Middags 3 boterhammen en tussendoor eventueel een plak ontbijtkoek. 's Avonds normaal avondeten, dus een AVG'tje, pasta, of rijstgerecht. Geen toetje, omdat ik daar geen behoefte aan heb. Wat ontbreekt is het fruit, ik probeer 2 stuks fruit te eten, maar het lukt vaker niet dan wel... Puntje van aandacht voor mij dus.

Maar goed, deze post wordt weer veel te nuttig, dus even snel wat nutteloos: toen ik vanavond thuis kwam was mijn kipfiletje helaas reeds verorberd door katerbeest... Man had het niet eens doorgehad, ondanks de open keuken...
MDF, super dat het zo goed gaat met Minifrisje! En dus complimentjes van het CB, leuk!
soezie ik doe dat pcies hetzelfde met eten.

ik heb van de dietiste geleerd dat dieten niet werken,

en dat je beter een extra boterhammetje kan pakken dan dat je honger gaat leiden en zo makkelijker naar koekjes grijpt...

het ziet er prima uit, ipv die ontbijtkoek kan je eventueel ook een extra boterhammetje pakken (met halvarine en mager beleg uiteraard)

fruitprobleem: wat ik vaak doe is smoothies zelf maken.

men neme een blender of keukenapparaat, gooit daar fruit in (maakt niet uit welke) en nog wat sap en of yoghurt, klaar.

verder zie ik ook geen zuivel, is wel belangrijk. (ik zelf neem soya want mag niet zoveel zuivel, alleen de zure zoals karnemelk e.d)wel mager of halfvol, en 30+ kaas (gewone kaas is af en toe echt niet erg, maar het is wel vrij vet)

haha leuk he katten

mdf: wat fijn dat het zo goed gaat met minifrisje!
MP, was idd de zuivel vergeten op te schrijven... Maar ben echt een melkmonster . Dus dat zit wel goed. Heb nu diepvriesfruit en dat blender ik wel eens bevroren en al door wat yoghurt. Klein beetje aanmaaklimo erdoorheen en je hebt heerlijk ijs. Maar ga zometeen even wat extra fruit kopen, we hebben altijd wel fruit omdat de kindjes elke dag standaard fruit krijgen, maar daarbij vergeet ik dus mijzelf.

Ik zou idd brood kunnen nemen ipv ontbijtkoek, maar ik neem ontbijtkoek ipv een koekje . En dat is niet dagelijks hoor.

OETL, ik haal de link even weg, als je weer eens online bent dan laat maar weten of je mijn blog wilt lezen, dan zet ik 'm indien gewenst wel weer terug.
Applaus voor Soezie en MissP voor hun blogs! Wat heerlijk om te lezen. Ik was helemaal geraakt door Soezies verhaal over haar gestorven kleine katje...Hoe is het nu met die ander?

En MissP, wat heerlijk om zo veel zelfinzicht te krijgen en het dan te kunnen toepassen!

Ik heb een van mijn zeldzame aanvallen van huishouddrift: Ik heb opgeruimd en gestofzuigd. Nu moet ik eigenlijk aan de enorme berg strijkgoed beginnen. Of het fornuis schoonmaken. Of de badkamer. Of allemaal. Maar eigenlijk ben ik een beetje klaar.
Isa, thanx voor het compliment! Het andere katje (Pom) is inmiddels te bewonderen op de site van Kittenopvang Moederloos, hij is op zoek naar een nieuw huisje, samen met vriendinnetje Muis. Klik hier maar eens:

http://www.kittenopvang-moederloos.nl/k ... 1/pom.html

Zij hebben Pom van mij overgenomen een weekje nadat Pim was overleden. Ik vond het een betere optie dan het asiel, omdat zij toch meer ervaring hebben met flessenkittens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven