Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Heb je een breinaald of satéprikker?
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan het SBS6-programma ''t Is hier fantasties'

'Fantasties'? Really?

Wat een taalverloedering..
quote:clemance schreef op 17 mei 2015 @ 15:07:

Heb je een breinaald of satéprikker?Jawel, maar het zit onder de hak en door de stand van mijn voet kan ik er niet bij. En het kriebelt ook nog eens onderhuids op de plek van de breuk. Hoop maar dat het op genezing wijst.
quote:Pepermint_Patty schreef op 17 mei 2015 @ 20:33:

[...]

Jawel, maar het zit onder de hak en door de stand van mijn voet kan ik er niet bij. En het kriebelt ook nog eens onderhuids op de plek van de breuk. Hoop maar dat het op genezing wijst.

Oh shit wat een rotplek.... Ik ben zwanger en kan door mijn dikke buik ook niet (zo snel) bij lastig te bereiken jeukende plekjes.... gekmakend!!

Mijn oma zei altijd dat kriebel op genezing wijst! Nog 4 weekjes.... aftellen!
quote:LoiseauCoureur schreef op 17 mei 2015 @ 20:20:

Ik erger me aan het SBS6-programma ''t Is hier fantasties'

'Fantasties'? Really?

Wat een taalverloedering.. Zijn dat die mensen die in Portugal zijn en dan op de kaart aan moeten wijzen waar ze zijn, en dan Kazachstan ofzo aanwijzen? Dan zullen ze de titel wel hebben aangepast aan de doelgroep
quote:Pepermint_Patty schreef op 17 mei 2015 @ 20:33:

[...]

Jawel, maar het zit onder de hak en door de stand van mijn voet kan ik er niet bij. En het kriebelt ook nog eens onderhuids op de plek van de breuk. Hoop maar dat het op genezing wijst.Bij de apotheek heb je een spray met zo'n dun spray-rietje eraan, waarmee je dus in het gips kan spuiten als de kriebel echt ondraaglijk is.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 17 mei 2015 @ 21:07:

Bij de apotheek heb je een spray met zo'n dun spray-rietje eraan, waarmee je dus in het gips kan spuiten als de kriebel echt ondraaglijk is.

En als dat niet werkt, hebben ze bij de Gamma deze:

Lotte
Ik erger me de afgelopen twee dagen rot aan buienradar. Voorspellen kunnen ze niet en dat is erg vervelend wanneer je je daarop instelt. Ik bekijk het weer per plaats (mijn woonplaats) van uur tot uur. Tot 11 uur 's ochtends kon er een regenbuitje vallen maar daarna werd het droog en bleef het droog. Helaas, het heeft de hele dag en avond af en aan geregend en gehageld. Vandaag zou het de gehele dag droog zijn, echter ook vandaag gewoon af en aan regenbuien. Als ze moeite hebben met voorspellen, doe het dan gewoon niet! Maar ga niet neerzetten dat het droog zal zijn en droog zal blijven terwijl het gewoon rotweer wordt. Bah!
dat salicylzuur lelijke vlekken maakt in mijn kleed
Dat de rij-instructeur van mijn man zei dat mijn man nog 15 tot 20 lessen nodig had, en dat er nu na 15 lessen nog steeds geen afspraak is gemaakt om een rij-examen in te plannen. Houden die rijlessen dan nooit op?!
quote:Bumba1985 schreef op 20 mei 2015 @ 20:10:

Dat de rij-instructeur van mijn man zei dat mijn man nog 15 tot 20 lessen nodig had, en dat er nu na 15 lessen nog steeds geen afspraak is gemaakt om een rij-examen in te plannen. Houden die rijlessen dan nooit op?!Ik heb er wel 100 gehad, dus je man kan nog ff door.Pas als rij-instructeur denkt dat je man het rij-examen kan halen, wordt het aangevraagd
quote:miedo schreef op 20 mei 2015 @ 20:13:

[...]

Ik heb er wel 100 gehad, dus je man kan nog ff door.Pas als rij-instructeur denkt dat je man het rij-examen kan halen, wordt het aangevraagdIk hoop dat het nu wel snel zo ver zal zijn.... Hij heeft geloof ik ook al iets van 60 lessen gehad. Schiet echt niet op :(
quote:Pepermint_Patty schreef op 17 mei 2015 @ 14:32:

Jeuk onder mijn gips!

Het jeukt nu al en ik moet nog 4 weken😡

Is 20 jaar geleden bij mij maar herinner me nog hoe irritant dat is. Ik heb ook vaak de breinaaldtip gehad (Mijn hele peut zat in het gips dus dan had ik een sateprikker nodig gehad van 1 meter...) maar ajb NIET doen...

Echt je maakt je hele huid kapot. Die krijgt namelijk geen zuurstof door dat gips en is heel dun en broos.

Goed bedoeld maar niet met breinaalden gaan klooien... nogmaals ik weet hoe frustrerend het is maar ff doorbijten en afleiding zoeken...

De tip van Lotte werkt ook heb ik een vermoeden 😆.... Das overigens voor de breuk niet zo handig maar je bent wel van de jiok af..
quote:Bumba1985 schreef op 20 mei 2015 @ 20:10:

Dat de rij-instructeur van mijn man zei dat mijn man nog 15 tot 20 lessen nodig had, en dat er nu na 15 lessen nog steeds geen afspraak is gemaakt om een rij-examen in te plannen. Houden die rijlessen dan nooit op?!

Waar ligt dit aan denk je ?

Aan de rij-instructeur ?

Of aan de prestaties van je man ?

Jij hebt liever een 5-tal peper dure examens waarvan bij voorbaat al vast staat dat hij niet zal slagen ?
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 20 mei 2015 @ 20:23:

[...]

Waar ligt dit aan denk je ?

Aan de rij-instructeur ?

Of aan de prestaties van je man ?

Jij hebt liever een 5-tal peper dure examens waarvan bij voorbaat al vast staat dat hij niet zal slagen ?geen flauw idee waar het aan ligt. Waarschijnlijk een combinatie van factoren, waaronder het feit dat mijn man ook niet echt doorpakt of op zijn strepen gaat staan... Hij moet gewoon vaker gaan lessen dan 1 keer per week, dat sowieso. Maar elke keer is er wel weer een reden waarom dat niet zou kunnen..... En als ze merken dat je het allemaal wel best vind dan laten ze je volgens mij heus nog wel wat langer doorlessen dan strikt noodzakelijk.
In menig ziekenhuis hebben ze een vitrinekast van 'producten' die gebruikt zijn om een jeukend deel in gips te behandelen. Muntjes, pennen, gereedschap, breinaalden, you name it.

Overigens in diezelfde kast: attributen in het menselijk lichaam 'down under' gestoken....
quote:soetkees schreef op 20 mei 2015 @ 21:09:

Overigens in diezelfde kast: attributen in het menselijk lichaam 'down under' gestoken....Ik vermoed dat mijn Gamma-attribuut daar niet tussen staat....
Dat denk ik ook niet.. what where they thinking... tegen de jeuk zal het absoluut helpen...
quote:Lotte35 schreef op 20 mei 2015 @ 21:16:

[...]

Ik vermoed dat mijn Gamma-attribuut daar niet tussen staat....Vertel, vertel....
quote:soetkees schreef op 20 mei 2015 @ 21:33:

Vertel, vertel....

Zie mijn afbeelding op de vorige pagina.

En nu maar hopen dat je geen beelddenker bent...
quote:Lotte35 schreef op 20 mei 2015 @ 22:04:

Zie mijn afbeelding op de vorige pagina.

Heb jij dat echt down-under gebruikt ?
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 20 mei 2015 @ 22:52:

Heb jij dat echt down-under gebruikt ? Ja, ik heb jaren als houtzaagster in Australië gewerkt.
Irritant: die stomme cookies die je op sites moet accepteren.
Irritant: "het verschrikkelijke leed dat ... heet"

De eerste keer dat ik die zin las, vond ik het nog wel origineel. Nu wordt het overal te pas en te onpas gebruikt in titels van topics etc. en ik word er wat flauw van..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven