onbeschofte telefoniste

31-07-2012 17:13 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenevelyn schreef op 31 juli 2012 @ 17:48:

[...]

hoppa weer eentje die de moeite niet neemt om te vragen welke zin ik ermee bedoel

kijk en dat zegt nou eens een heleboel over jullieEn jia hoor daar is de bekende dooddoener weer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb dus om een voorbeeld te geven een keer gehad dat zo een vrouw zei en dan ook echt op een nare toon MEVROUW IK GA U NU ONDERBREKEN WANT U MOET EEN ANDER NUMMER BELLEN.

Wow mevrouw even dimmen, ik heb dat nummer net gebeld, ben hier naar toe doorverwezen en ik laat mij niet steeds van het kastje naar de muur sturen. Ik denk dat u dat ook niet zo op prijs zou stellen als men je steeds verkeerde informatie geeft.
quote:ikbenevelyn schreef op 31 juli 2012 @ 17:46:

[...]

toch vreemd dat jullie de enigen zijn die hier zo over denken

en niet meteen komen met dingen als, dan zijn de mensen om je heen niet eerlijk want dat zijn ze wel blijkbaar is dit het beeld van jezelf dat je hier neerzet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Om aan te vullen ik snap dat het vervelend is als andere instanties verkeerd doorverwijzen maar dat hoef je niet af te reageren op de klant, die zit ook niet voor zijn lolletje de halve wereld rond te bellen.
Als je niet weet hoe het moet, dan moet je ook niet zeggen dat je goed kunt quoten.

Misschien moet je eens even alle knopjes bekijken die in je reageervenster zitten. Er gaat een wereld voor je open
quote:ikbenevelyn schreef op 31 juli 2012 @ 17:48:

[...]

hoppa weer eentje die de moeite niet neemt om te vragen welke zin ik ermee bedoel

kijk en dat zegt nou eens een heleboel over jullie

lieve schat,je hebt niet goed gekwoot want het was niet duidelijk welke tekst nu van je zelf was en welke van nellaaa (al konden we het aan het "toontje" wel onderscheiden)

dat had je kunnen ondervangen door de tekst van nellaaa te knippen en tussen [ quote ] [ /quote ] te zetten.

Of je eigen tekst vet gedrukt of in een kleurtje.

Dus...zo beter?
quote:ikbenevelyn schreef op 31 juli 2012 @ 17:44:

[quote]mniekske schreef op 31 juli 2012 @ 17:41:

[...]

Hmm beetje meten met 2 maten? Jij mag wel onbeschoft doen, dat heb ik niet gedaan, had dat wel zo geweest dan ja inderdaad ja want dat hoort er namelijk bij bij dit werk

maar degene tegen wie jij dat doet moet maar glimlachen en ja en amen zeggen? Ik heb de OP niet gelezen, want je had hem al weggehaald, maar als jij onbeschoft reageert

dat heb ik dus NIET gedaanNou quoten is ook een vak blijkt maar weer. Heb 3 keer moeten kijken wat je nou bedoelde met dat gerommel in mijn post. Maar goed. Ik ga hier verder ook niet meer op reageren want je mist compleet de essentie van mijn post. Ik snap overigens de telefoniste steeds beter nu ik de reacties van jou in deze topic zie, en ook in andere topics.
quote:cm_89 schreef op 31 juli 2012 @ 17:49:

Ik heb dus om een voorbeeld te geven een keer gehad dat zo een vrouw zei en dan ook echt op een nare toon MEVROUW IK GA U NU ONDERBREKEN WANT U MOET EEN ANDER NUMMER BELLEN.

Wow mevrouw even dimmen, ik heb dat nummer net gebeld, ben hier naar toe doorverwezen en ik laat mij niet steeds van het kastje naar de muur sturen. Ik denk dat u dat ook niet zo op prijs zou stellen als men je steeds verkeerde informatie geeft.dat zou ik nog kunnen hebben hoor , is erg vervelend maar ik zou daar niet echt mee zitten
quote:nellaaa schreef op 31 juli 2012 @ 17:45:

Kan niet, want ik forum mobiel Yasmijn Yasmijn zegt ook wijze dingen. Geloof me.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ikbenevelyn schreef op 31 juli 2012 @ 17:55:

[...]

dat zou ik nog kunnen hebben hoor , is erg vervelend maar ik zou daar niet echt mee zittenWat was jouw verhaal dan?
quote:himalaya schreef op 31 juli 2012 @ 17:55:

[...]

Yasmijn zegt ook wijze dingen. Geloof me. Altijd.
@Murdoch hahahaha erg hé :
quote:nellaaa schreef op 31 juli 2012 @ 17:51:

Misschien moet je eens even alle knopjes bekijken die in je reageervenster zitten. Er gaat een wereld voor je open Bij haar heet het afreageervenster.
Dan moet ik straks de laptop maar eens aanslingeren zo te horen
quote:nellaaa schreef op 31 juli 2012 @ 17:57:

Dan moet ik straks de laptop maar eens aanslingeren zo te horen Ach nee,dit topic zegt genoeg toch.
Ik heb 10 jaar bij 'n inbound callcenter gewerkt en begon dat, 5 jaar na dato, weer te missen. TO herinnert me weer even aan de mindere kanten van dat werk.

Ik heb de OP niet gelezen, maar lees de bijdragen van TO hier wel al 'n poosje en blijf me verbazen over haar opvliegendheid. Alsof de hele wereld tegen haar is. Dat is toch geen leven? Dan zit er toch iets flink mis als je je op die manier moet uiten steeds omdat je bang bent dat je anders tekort gedaan wordt?
Tijd voor een cursusje omgaan met teleurstellingen?
quote:Murdoch schreef op 31 juli 2012 @ 18:07:

Tijd voor een cursusje omgaan met teleurstellingen?Je weet dat de eerste cursusavond altijd op het laatste moment wordt afgelast he?
quote:Murdoch schreef op 31 juli 2012 @ 18:07:

Tijd voor een cursusje omgaan met teleurstellingen?Geannuleerd. Sorry.
Ik wacht nog steeds op het verhaal van de reeds ingediende klacht, zoals in de OP vermeld stond.
quote:meaghan schreef op 31 juli 2012 @ 18:10:

[...]

Geannuleerd. Sorry. *Slaat de hele godnakende boel hier naar de teringnondeju*
Nope. Echt nooit onbeschofte mensen aan de telefoon. Heel simpel, als ik iets nodig heb van mensen krijg ik gewoon meestal wat ik wil. Waarom? Ik ben niet gewoon beleefd. Ik ben uber aardig dan. Immers, met stroop vang je meer vliegen dan met azijn. Werkt altijd. Nooit boos worden! Lik jezelf gewoon naar binnen en de wereld logt aan je voeten omdat mensen tien keer harder voor je gaan lopen. En dat kan zonder onvrede te uiten. Misschien moet ik daar eens workshops in gaan geven.

Telefoonmensen hebben een kutbaan. Sommige telefoonmensen krijgen alleen maar klaagmensen aan de lijn. Een heel leuk mens zomaar ineens aan de telefoon krijgen doet dan ontzettend veel
Ik heb ook wel eens klaagcollegas aan de lijn. Die boos praten. Die denken dan dat ik uit angst oid harder ga lopen. In plaats daarvan bereiken ze eerder et tegenovergestelde
Ah sorry voor de typos. Die flut viva app kan niet 'liggend' en ik heb dan te dikke vingers.
De mensen die je aan de telefoon krjjgt zijn ook niet diegene die de fout hebben gemaakt of verantwoordelijk voor de situatie zijn, maar die krijgen dagelijks toch een bak ellende over zich heen.... Onterecht.... En ik kan me best voorstellen dat het je dan soms gewoon even te veel is. Iedereen heeft wel eens een kutdag op de zaak waarbij ze met rus gelaten willen worden. Telefoonmensen worden nooit met rust gelaten. Nooit. Moeten altijd maar die lach opzetten. Al ligt hun moeder terminaal of wat dan ook. Respect van beide kanten werkt nooit bij een klachtenlijn blijkbaar. Jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven