Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 6 november 2018 om 20:01
Haha Bubbelke! *ik plak niet wat er onder de knop zit, ik doe het niet niet*
Goed moment om hem te laten weten dat je verder wil..... Op vakantie denkt hij.... alleen aan Bubbels!
Ik stel voor: ophalen aan luchthaven-station-o.d. voor met .... bubbels en die daar ter plaatste nuttigen. Begin van... zoenen!
Goed moment om hem te laten weten dat je verder wil..... Op vakantie denkt hij.... alleen aan Bubbels!
Ik stel voor: ophalen aan luchthaven-station-o.d. voor met .... bubbels en die daar ter plaatste nuttigen. Begin van... zoenen!
oudblond wijzigde dit bericht op 06-11-2018 20:05
0.98% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 6 november 2018 om 20:02
auw niet fijn. boel veel knusselsOudblond schreef: ↑06-11-2018 18:31Ik ben klaar met werken! Hoiiii!!! Haaiii!
Hoe gaat het vandaag Coco?
Popje ik heb soms dat ik in een droom blijf 'hangen'. Zelfs als ik tussendoor opsta en iets warms te drinken maak.
Mijn lijf is al stram en stijf en man 'gooide' zich in zijn slaap met opgetrokken benen op zijn andere zij.... knalden zijn knieën tegen mijn heup. Resultaat: blauwe knie en blauwe heup. Bot op bot is niet lekker nie!

Ik had 4 levendige dromen, die drie bleken te zijn. Ik werd wakker uit de eerste, waarna ik uit bed viel en er vanalles gebeurde waardoor ik ontdekte dat ik nog steeds droomde. Toen werd ik wakker. Heel maf.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 6 november 2018 om 20:02
GenieInABottle schreef: ↑06-11-2018 18:36Genie komt heel even uit the bottle. En wilde gaan klagen, maar zag Blonds bericht en die heeft het flutter. Dus kruip ik weer terug onder mijn dekentje, maar als iemand wil, er ligt toverzand op de fles, die helpt je naar binnen. Niet bang zijn voor waakwoef, die gromt wel, maar wil ook gewoon knussels hoor![]()

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 6 november 2018 om 20:04
Echt wel!!!! Al mopperde ze me toe dat ik overdrijf en ze gewoon respect heeft voor jonge mensen die goede dingen doen. Yeh shore.

dinsdag 6 november 2018 om 20:04
maar je kookt. Trots op jeGenieInABottle schreef: ↑06-11-2018 19:26Oh en ja Pop, ik sta ondertussen nog te koken, heb eerst even mijn was gedaan![]()
dinsdag 6 november 2018 om 20:05
mag ik dan ook kaas?Oudblond schreef: ↑06-11-2018 19:48Lichtje sorry! 't Is een verslaving, een verslaving. Moeilijk voor de mensen in mijn omgeving. Maar therapie werkt niet, zonder kaas word ik te dun en ik krijg dat niet gecompenseerd. Dussss..... Jullie onder het dekentje en ik met mijn kaas tegen jullie geknusseld. Is dat een haalbaar compromis?
dinsdag 6 november 2018 om 20:07
Heftig Popje! Hoop dat je vannacht een rustige nacht hebt *stuurt witje - de spin-me-rustig-in-slaap-machine - jouw kant uit*lollypopje schreef: ↑06-11-2018 20:02auw niet fijn. boel veel knussels
Ik had 4 levendige dromen, die drie bleken te zijn. Ik werd wakker uit de eerste, waarna ik uit bed viel en er vanalles gebeurde waardoor ik ontdekte dat ik nog steeds droomde. Toen werd ik wakker. Heel maf.
En ja je mag ook kaas! Het kaaskamp groeit

Man vindt meestal niets aan mijn heftigere kaasjes, maar de kaas die zo lekker is met zalm.... die was zaterdagochtend toch echt verdwenen. Alsook het restantje zalm.
oudblond wijzigde dit bericht op 06-11-2018 20:09
19.46% gewijzigd
dinsdag 6 november 2018 om 20:07
grinnnn en dan willen wij verslagOudblond schreef: ↑06-11-2018 20:04Echt wel!!!! Al mopperde ze me toe dat ik overdrijf en ze gewoon respect heeft voor jonge mensen die goede dingen doen. Yeh shore.Volgende afspraak met deze arts ben ik 'de begeleider'. Ik ga wel even zorgen dat ze haar hoorapparaten in doet.... Kwestie van ook zijn sexy stem te horen
![]()

dinsdag 6 november 2018 om 20:09
dankjewel lieverd. Kruip ik vannacht lekker tegen witje aan.
Inslapen is altijd lastig, maar dan ook nog een nacht vol levendige dromen. Maargoed heb dat ooit weken achter elkaar gehad tot ik uitgeput was, dus mag over één nacht niet klagen vind ik. Al blijft het irritant.

dinsdag 6 november 2018 om 20:20
GenieInABottle schreef: ↑06-11-2018 19:53Kia, niet in de chocolademelk. Dat is alleen ijskoud lekker. Doe maar gewoon puur en dan een zesdubbele portie ofzo, die kaas heb ik dan geen last meer van. Sinds een paar weken eet ik ook blauwaderkaas, wel met jam

Ik heb vast een paar flesjes klaar gezet

dinsdag 6 november 2018 om 20:24
Oehhh lekker stapels drank! Maar mag nu geen alcohol, dus doe mij maar een warme chocomelk met slagroom.
Heb t zo koud in huis!! Brrr
Ahhh beterschap voor het pootje!
[img]https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q ... 8641858914[/img
Grrr was leuk plaatje die t niet doet...
[img]https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q ... 8641858914[/img
Grrr was leuk plaatje die t niet doet...
twilight84 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 20:25
4.44% gewijzigd

dinsdag 6 november 2018 om 20:24
Je maakt me wel schieuwnierig...Oudblond schreef: ↑06-11-2018 20:01Haha Bubbelke! *ik plak niet wat er onder de knop zit, ik doe het niet niet*
Iqk stel voor: ophalen aan luchthaven-station-o.d. voor met .... bubbels en die daar ter plaatste nuttigen. Begin van... zoenen!
Ja idd, wel beetje gemeen van mij.. (Alhoewel ik wel hetzelfde probleem heb dus ik gooi wel mijn eigen glazen in..)
Kittens:

dinsdag 6 november 2018 om 20:26
Phoebe-returns schreef: ↑06-11-2018 19:52Breaking news, taart en champie (ik kan nog geen plaatjes plakken):
Bubbles heeft deknoop doorgehakt en de nieuwe man in haar leven verteld dat ze er voor durft te gaan.
Onwennig nog en ook raar want ik heb het op deze manier denk ik nog nooit gehad, ik mis hem als we niet samen zijn, een tikkie onzeker, (veel minder dan eerder) veel aan hem denken, ben blij als ik bij hem ben, wil niet weg als we samen zijn, m.a.w ik heb het redelijk te pakken gok ik...![]()
Echter ik heb dat normaal nooit zo snel, en meestal voel ik me zeker in het begin nooit erg comfortabel bij een nieuwe man, nu best wel over het algemeen en dat is nieuw voor mij. (En doordat ik me comfortabel voel bij hem komen de andere gevoelens ook veel makkelijker misschien)
Het verschil met vroegere verliefdheden is ook wel denk ik dat ik minder op hol sla met mijn gevoelens.
Nu wel een beetje zielig, hij gaat morgen een week op vakantie, en dat vind ik niet erg leuk. Ok het is maar een weekje, maar toch...
(Van de andere kant is het ook wel goed want deze onverwachte gebeurtenis is best wel heftig voor mij en het is best goed om het allemaal even te laten bezinken)
Erg onverwacht allemaal, maar Bubbly heeft het een klein beetje te pakken geloof ik...![]()
![]()
![]()
Houston, we've got a problem...
(Wel leuk dat het voor de verandering wederzijds is...)
Fijne avond lieve mensen![]()
Houston. we've got a winner!

Ik kan me voorstellen dat het best een heel lastig besluit was om die enorm leuke man te blijven daten nu duidelijk is dat hij jou ook zo leuk vindt

dinsdag 6 november 2018 om 20:27
Mooi dat compenseert dan heel plezierig als ik vanavond een flesje open trek

dinsdag 6 november 2018 om 20:32
twilight84 schreef: ↑06-11-2018 20:24Oehhh lekker stapels drank! Maar mag nu geen alcohol, dus doe mij maar een warme chocomelk met slagroom.
![]()

Gok dat je deze bedoelde Liva?
Owh, ik ben mosterd.

kia・ora wijzigde dit bericht op 06-11-2018 20:34
Reden: Mosterd
Reden: Mosterd
1.83% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

dinsdag 6 november 2018 om 20:38
@Blond, wat toevallig dat je voor die afspraak een geniaal drakerige chauffeuse hebt geregeld in pak, met pet en lederen handschoenen natuurlijk
Pop, ohh die dromen. Ik vind ze zelf heerlijk, maar hou van het onverwachte. Ik had ze vroeger heel veel. Totdat iemand me vertelde dat je ze kunt sturen door voor het slapen gaan hardop de droomrichting en de impact 'te bepalen' en nu zijn ze heel cool, al heb ik ze nog zelden. Inslapen lukt mij beter als ik slaap lekker thee op heb. Mijn broer heeft bij de kruidvat inslaaptabletjes met vitamines gekocht. Ook al zo'n slechte slaper. Hij slaapt er al nachten goed op en de vitamines zijn gericht op ontspanning. Hij wordt nu "bijna fit wakker" (zijn woorden)

Pop, ohh die dromen. Ik vind ze zelf heerlijk, maar hou van het onverwachte. Ik had ze vroeger heel veel. Totdat iemand me vertelde dat je ze kunt sturen door voor het slapen gaan hardop de droomrichting en de impact 'te bepalen' en nu zijn ze heel cool, al heb ik ze nog zelden. Inslapen lukt mij beter als ik slaap lekker thee op heb. Mijn broer heeft bij de kruidvat inslaaptabletjes met vitamines gekocht. Ook al zo'n slechte slaper. Hij slaapt er al nachten goed op en de vitamines zijn gericht op ontspanning. Hij wordt nu "bijna fit wakker" (zijn woorden)