Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
shifty schreef:
06-11-2018 20:27
Mooi dat compenseert dan heel plezierig als ik vanavond een flesje open trek :biggrin:
:rofl:
En nu wil ik ook drank! *Slechte vrienden heb ik zeg!*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
lollypopje schreef:
06-11-2018 20:25
ik had net met mijzelf afgesproken, niet doordeweeks voor mij :|
Vandaar dat ze voor mij klaar staan :idee: :yes:
Dus afblijven op straffe van :hamer: :whip: (je mag kiezen)
Lolly, misschien kun je melatonine proberen als je zo slecht slaapt?
Ik vind levendige dromen zelf wel heel leuk, maar ik ben er aan gewend.
Oudblond schreef:
06-11-2018 20:40
:rofl:
En nu wil ik ook drank! *Slechte vrienden heb ik zeg!*
Heerlijk van die vrienden die je af en toe even van de stoep aftrekken. :proud:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
06-11-2018 20:39
Ik heb zin in chips. En dat heb ik niet in huis. :|
Ik in chocola of iets anders zoets. Maar dat heb ik ook niet in huis. Alleen worteltjes. :|
Κιττεηs schreef:
06-11-2018 20:28
Afbeelding

Tnx lichtje. Het is idd mijn linker pootje.
Ahhhh :hug: *spint zusterlijk tegen je aan* *jaja ik ben een echte vrouw die kan multitasken: dekentjes voorzien, kaas uit de reukzone houden, kat met opdracht op pad sturen, moeder's verhaal ombuigen tot haar verhaal, intussen stikkend van het lachen en zo meer*
Ceci schreef:
06-11-2018 20:42
Ik in chocola of iets anders zoets. Maar dat heb ik ook niet in huis. Alleen worteltjes. :|
Chocolade en andere zoetigheden heb ik genoeg in huis, kom maar plunderen. Maar daar heb ik zelden zin in, nu dus ook niet. Straks op werk maar eens kijken of er chippies zijn. :A:
Kia•Ora schreef:
06-11-2018 20:39
Ik heb zin in chips. En dat heb ik niet in huis. :|
Stop je zo even bij het tankstation!

En Kat :hug: :hug: :hug:

En kan iemand me Phoebe terug brengen??? Iemand heeft haar ava en nick overgenomen (of ben ik nu echt zo lang weg geweest dat ze inmiddels op trouwen enseau staat)???

Oh en aan allen, het is niet dat ik niet graag hier ben of dat er iets met me aan de hand is. Maar sinds ik een forummaand vrij ben geweest staat viva mij tegen. Hmmm, toch iets met me aan de hand, of niet, sught???!!!
GenieInABottle schreef:
06-11-2018 20:38
@Blond, wat toevallig dat je voor die afspraak een geniaal drakerige chauffeuse hebt geregeld in pak, met pet en lederen handschoenen natuurlijk ;-D

Pop, ohh die dromen. Ik vind ze zelf heerlijk, maar hou van het onverwachte. Ik had ze vroeger heel veel. Totdat iemand me vertelde dat je ze kunt sturen door voor het slapen gaan hardop de droomrichting en de impact 'te bepalen' en nu zijn ze heel cool, al heb ik ze nog zelden. Inslapen lukt mij beter als ik slaap lekker thee op heb. Mijn broer heeft bij de kruidvat inslaaptabletjes met vitamines gekocht. Ook al zo'n slechte slaper. Hij slaapt er al nachten goed op en de vitamines zijn gericht op ontspanning. Hij wordt nu "bijna fit wakker" (zijn woorden)
Ik vind ze vooral vervelend, omdat als ik een nacht vol dat soort dromen heb ik amper uitrusting. En als ik dan wakker schrik moet ik er ook echt even los van komen voordat ik weer kan slapen.

Inslapen vanalles gebruikt. melatonine helpt bij periodes, mits ik minimaal 2mg slik.
heb zelfs voor nood (te veel slechte nachten) nog wat temazepam liggen, maar gelukkig al lang niet meer nodig gehad.

Momenteel gebeurd er ook gewoon veel in mijn hoofd, dus die dromen zijn ook niet gek. En het slechte inslapen dat heb ik al mijn hele leven. Weet niet beter :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
GenieInABottle schreef:
06-11-2018 20:38
@Blond, wat toevallig dat je voor die afspraak een geniaal drakerige chauffeuse hebt geregeld in pak, met pet en lederen handschoenen natuurlijk ;-D
Date!
GenieInABottle schreef:
Vandaar dat ze voor mij klaar staan :idee: :yes:
Dus afblijven op straffe van :hamer: :whip: (je mag kiezen)
eeehhmmmm ik denk dat ik er eentje neem nu :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kia•Ora schreef:
06-11-2018 20:44
Chocolade en andere zoetigheden heb ik genoeg in huis, kom maar plunderen. Maar daar heb ik zelden zin in, nu dus ook niet. Straks op werk maar eens kijken of er chippies zijn. :A:
Op mijn werk is er wel chips, je moet 't alleen uit de automaat trekken.

*plundert Kia's kast*
Tankstation is ook een optie. :idee:
lollypopje schreef:
06-11-2018 20:47
Ik wilde het niet zeggen... :proud:
Ceci schreef:
Lolly, misschien kun je melatonine proberen als je zo slecht slaapt?
Ik vind levendige dromen zelf wel heel leuk, maar ik ben er aan gewend.
helpt niet altijd en wil ook niet elke nacht nemen.

De mijne zijn niet altijd vind en ook gewoon heel vermoeiend. Heel onrustig. Nouja ben positief, vannacht een rustige nacht :)
Kia•Ora schreef:
06-11-2018 20:41
Heerlijk van die vrienden die je af en toe even van de stoep aftrekken. :proud:
Of uit de fles :smooch:
En daarna ook nog lachen om je leedvermaakgrapjes waarbij ze zelf het mikpunt zijn :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch:
Ceci schreef:
Op mijn werk is er wel chips, je moet 't alleen uit de automaat trekken.

*plundert Kia's kast*
*Rijdt via Patty haar werk naar eigen werk*
Ceci schreef:
06-11-2018 20:42
daar heb ik dan weer heel veel van.... uiteraard :facepalm:
Liefkes ik ga bubbelen. In mijn badje en daarna warm en ontspannen naar bed. :bigkiss:
Kia•Ora schreef:
06-11-2018 20:44
hoeveel nachten mag je?
lollypopje schreef:
06-11-2018 20:49
helpt niet altijd en wil ook niet elke nacht nemen.

De mijne zijn niet altijd vind en ook gewoon heel vermoeiend. Heel onrustig. Nouja ben positief, vannacht een rustige nacht :)
Al een afspraak bij de huisarts gemaakt?
Oudblond schreef:
06-11-2018 20:46
Date!
Laat maar op tijd weten, dan plan ik vrij!
Ik ga maman ontmoeten, ik ga een fliefde maman ontmoeten :jump:
lollypopje schreef:
Ohhh :cheers:
GenieInABottle schreef:
Of uit de fles :smooch:
En daarna ook nog lachen om je leedvermaakgrapjes waarbij ze zelf het mikpunt zijn :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch: :smooch:
Ik lig hier dus nog steeds op de grond he... waar blijft mijn reddende Minion nu? :sigh:
lollypopje schreef:
daar heb ik dan weer heel veel van.... uiteraard :facepalm:
Er is een reden dat ik 't niet in huis haal... het overleeft de avond niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven