Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 6 november 2018 om 21:05
nou krijg ik misschien wel zoete dromen van

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

dinsdag 6 november 2018 om 21:11

Ik geloof dat ik zelf het hele probleem niet snap...

dinsdag 6 november 2018 om 21:20
GenieInABottle schreef: ↑06-11-2018 20:45Stop je zo even bij het tankstation!
En Kat![]()
![]()
![]()
En kan iemand me Phoebe terug brengen??? Iemand heeft haar ava en nick overgenomen (of ben ik nu echt zo lang weg geweest dat ze inmiddels op trouwen enseau staat)???

Ceci: ben bang dat dit wel het geval is...

Klinkt gek maar het is zo leuk!! De afgelopen vier jaar was ik enkel verliefd als het niet wederzijds is. Dan ben je net zo goed ontoevatbaarrekenings

Fijn dat er ook niet complexe mannen bestaan..
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 21:43
2.37% gewijzigd

dinsdag 6 november 2018 om 21:29
Goed idee, ik snap mijn eigen gezeik niet meer..
dinsdag 6 november 2018 om 21:31
en dat snap ik

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

dinsdag 6 november 2018 om 21:42
Ik ook geloof ik..

Ok gaan we weer: LALALALALALALALALAAAAA!!

dinsdag 6 november 2018 om 23:14

dinsdag 6 november 2018 om 23:20
Gaat lekker vanavond, Minion wil een vette fittie ontlokken, bereikt daarmee (helaas voor hem alleen maar) spinazie en almighty op de grond, en komt me dan niet eens oprapen..., ik wil sjippies en door een heul gezellig gesprek vergeet ik onderweg te stoppen. En heb ik allemaal van die oude sloombo's voor me op de weg. Maaaar, gelukkig hadden ze op werk chips!GenieInABottle schreef: ↑06-11-2018 22:08Flut, vergeten Kia te laten stoppen bij het tankstation. Sorry hon, kleppen met jou als je rijdt is ook veel te leuk![]()

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 6 november 2018 om 23:23
Ah, lekker - echt het goede moment voor zo'n lekker dik, zacht, fluffy fleece dekentje.
Het gaat een stuk beter dan afgelopen dagen.
Wel veel werk aan de winkel.

Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today