Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

dinsdag 6 november 2018 om 23:27
Kia•Ora schreef: ↑06-11-2018 23:20Gaat lekker vanavond, Minion wil een vette fittie ontlokken, bereikt daarmee (helaas voor hem alleen maar) spinazie en almighty op de grond, en komt me dan niet eens oprapen..., ik wil sjippies en door een heul gezellig gesprek vergeet ik onderweg te stoppen. En heb ik allemaal van die oude sloombo's voor me op de weg. Maaaar, gelukkig hadden ze op werk chips!![]()
Tjsa iemand, ik zeg niet wie (draakje) zocht een aanleiding voor een leuke fittie. Wist ik veel dat dit zou resulteren in spinazieprojectielen en omvallende dames. En bovendien .. je kan me niet kwalijk nemen dat ik dames die voor mij op hun rug gaan liggen kom oprapen natuurlijk. Ik heb ook mijn trots prioriteiten.

woensdag 7 november 2018 om 06:00
Nee dat kan inderdaad niet

Jaaaaaaaaaaa Kia je bent geweldig, jummie!

Een heel blij meisje zegt goedemorgen! :sun:
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 08:26
Reden: Blauwe tekst door kaboutertjes, of smurven
Reden: Blauwe tekst door kaboutertjes, of smurven
26.10% gewijzigd

woensdag 7 november 2018 om 06:34
woensdag 7 november 2018 om 07:50
vannacht maar twee keer wakker, twee levendige dromen en één keer met kloppend hart wakker. Dat was nadat ik mijn zus had aangevallen en in elkaar geslagen
en nee werkelijk geen idee waarom ik dat heb gedroomd. Compleet onrealistisch, ik zou dat nooit winnen

en nee werkelijk geen idee waarom ik dat heb gedroomd. Compleet onrealistisch, ik zou dat nooit winnen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 7 november 2018 om 07:55
Ja dromen zijn bizar!!
Maar goed dat mijn dromen nooit kloppen, ander bestond planeet aarde allang niet meer!
Ik snap niets meer van alle gesprekken hier, maar ik vind het wel vermakelijk, dus ik blijf nog even liggen onder mijn dekentje.
*neemt dekentje mee naar het werk*
Oh en inderdaad er mag er maar 1 met blauw typen, anders raak ik nog verder in de war...
Maar goed dat mijn dromen nooit kloppen, ander bestond planeet aarde allang niet meer!
Ik snap niets meer van alle gesprekken hier, maar ik vind het wel vermakelijk, dus ik blijf nog even liggen onder mijn dekentje.
Oh en inderdaad er mag er maar 1 met blauw typen, anders raak ik nog verder in de war...

woensdag 7 november 2018 om 08:08
Hee, dat ontbijt had ik maandag als avondeten, heb je wat uit onze pan geschept Toet?
Mijn gezicht en hoofd doen een beetje pijn van het slaaptekort, maar hee, als je lang wakker ligt, kun je ook niet 100x wakker worden.
Het stukje droom wat ik mij herinner was wel aardig. Lekker rustig ook.

Mijn gezicht en hoofd doen een beetje pijn van het slaaptekort, maar hee, als je lang wakker ligt, kun je ook niet 100x wakker worden.
Het stukje droom wat ik mij herinner was wel aardig. Lekker rustig ook.
anoniem_64ad3182d2905 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 08:24
Reden: Het
Reden: Het
2.38% gewijzigd

woensdag 7 november 2018 om 08:13
lollypopje schreef: ↑07-11-2018 07:50vannacht maar twee keer wakker, twee levendige dromen en één keer met kloppend hart wakker. Dat was nadat ik mijn zus had aangevallen en in elkaar geslagen![]()
en nee werkelijk geen idee waarom ik dat heb gedroomd. Compleet onrealistisch, ik zou dat nooit winnen![]()
Erm .. je 'normale' leven is al redelijke onrealistisch, wat verwacht je van je dromen?

Maar als ik het goed begrijp is het aanvallen van je zus niet het onrealistische deel ervan

woensdag 7 november 2018 om 08:15
twilight84 schreef: ↑07-11-2018 07:55Ja dromen zijn bizar!!
Dus jij! En ik de wereld maar iedere keer redden in mijn dromen!

woensdag 7 november 2018 om 08:22
Oh boy, word je normaal dan wakker met een niet kloppend hart???lollypopje schreef: ↑07-11-2018 07:50vannacht maar twee keer wakker, twee levendige dromen en één keer met kloppend hart wakker. Dat was nadat ik mijn zus had aangevallen en in elkaar geslagen![]()
en nee werkelijk geen idee waarom ik dat heb gedroomd. Compleet onrealistisch, ik zou dat nooit winnen![]()

woensdag 7 november 2018 om 08:25
GenieInABottle schreef: ↑07-11-2018 06:34Morgen! Stond Kat zo maar naast woef in de koelkast?![]()
Koffie is op, dus nu staat woef hier in de wandelmodus en zo geen zin![]()
Oh Phoebe, wil je me een plezier doen? Niet blauw gebruiken. Het is en blijft voor mij de Rosa kleur en nu moet ik kijken wie er schrijft en dat is niet tof![]()
![]()
![]()

Ik zal het desonanks veranderen, maar het is mij een raadsel hoe het blauw geworden is.
Sorry de quote krijg ik niet ont-blauwt....
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 08:27
3.61% gewijzigd
woensdag 7 november 2018 om 08:25
ik vind mijn leven anders best heel realistisch hoor

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 7 november 2018 om 08:27
ik ben stiekem ondood. Wist je dat niet?GenieInABottle schreef: ↑07-11-2018 08:22Oh boy, word je normaal dan wakker met een niet kloppend hart???
woensdag 7 november 2018 om 11:27
Doe je goed Hondje! Kat het voorwerk laten doen en zelf de krenten uit de pap pikken!
Ooit gehoord van een kat met last van de Wintertijd? Of eh eigenlijk baasjes met een kat die last heeft van de wintertijd. Witje mauwt me elke ochtend om 5.30 uur wakker. Begint met een 'mekkertje' maar wordt al heel snel een misthoorn in mijn oor terwijl hij over me heen dendert. Vanochtend wilde hij naar buiten. Dat mocht niet en dus is hij man ook maar wakker gaan maken terwijl ik in de badkamer was. Die was ernstig slechtgezind want maar 3 uurtjes geslapen.
Ooit gehoord van een kat met last van de Wintertijd? Of eh eigenlijk baasjes met een kat die last heeft van de wintertijd. Witje mauwt me elke ochtend om 5.30 uur wakker. Begint met een 'mekkertje' maar wordt al heel snel een misthoorn in mijn oor terwijl hij over me heen dendert. Vanochtend wilde hij naar buiten. Dat mocht niet en dus is hij man ook maar wakker gaan maken terwijl ik in de badkamer was. Die was ernstig slechtgezind want maar 3 uurtjes geslapen.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 7 november 2018 om 11:32
woensdag 7 november 2018 om 11:37

Onze katjes hebben altijd brokken staan, dus 'honger' is het niet. AANDACHT!!! wil vooral Witje heel veel. En we wonen in een 'open huis' en kan geen kamers afsluiten... die kleine mekkeraar wint dus altijd.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 7 november 2018 om 11:39
Ik heb ook altijd brokken staan, maar in de nacht heeft ie liever kaas of smeerworst.
Als ik jou was, zou ik een afsluitbare ruimte overwegen, is toch geen doen zo?
Damned if I don’t

woensdag 7 november 2018 om 11:45