Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Lieve knusselaars. Mijn dierbare familielid gaat overlijden en dat zal niet meer zo heel lang duren is het vooruitzicht :'(

Ik lees wel mee, maar reageren vind ik even lastig.
Coconuts12 schreef:
09-11-2018 06:35
Lieve knusselaars. Mijn dierbare familielid gaat overlijden en dat zal niet meer zo heel lang duren is het vooruitzicht :'(

He wat een ontzettend naar bericht.
Heel erg veel sterkte de komende tijd! :hug: :hug: :hug:
Coconuts12 schreef:
09-11-2018 06:35

Och lieverd wat kut. Dikke knussel :hug: .

Sterkte :rose:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Coco, wat naar..heel veel sterkte :redrose:
och jeetje lieve Coco. Heel erg veel sterkte :hug:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Pfff wat een kut bericht! Veel sterkte! :hug:
Ach Coconuts, van mij ook een dikke, dikke knuffel. :hug:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
uit de categorie kunst die je doet nadenken, lachen en in mijn geval inspireren (al is de kunstenaar niet de eerste die de onderste links bedacht weet ik 😝 )

https://www.vice.com/nl/article/8xjwvp/ ... atorsfbned
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lief jullie berichtjes :heart: Het gaat ineens zo snel en ik vind het zo moeilijk om die persoon te moeten missen! Hopelijk krijgen we nog even tijd.
Lieve Knusselaartjes, mag ik jullie feliciteren met dit prachtige en warme topic!
Ik kom hier best vaak (bij)lezen maar durfde me niet aanmelden omdat ik niet zo goed weet wat ik zou kunnen bijdragen.

Misschien eerst even een dikke warme knuffel voor Coco die in een moeilijke periode zit :hug:
Hopelijk kan je nog enkele tedere momentjes doorbrengen met je geliefde familielid. Sterkte.

Beetje over mezelf: ik ben een vrolijke dame uit Belgisch Limburg en 'zing' dus met een zachte g wanneer ik praat :-D
Ik had heel graag een leuk huwelijk en bijhorende kindjes gehad maar de omstandigheden hebben op mijn late twenties anders beslist toen er bij mij een neurologische aandoening werd vastgesteld.

Gelukkig genoeg ben ik wel voltijds aan het werk gebleven, maar is er de energie om een fijne partner te ontmoeten bij ingeschoten en nu weet ik echt niet waar ik mijn evenknie nog zou kunnen tegenkomen :biggrin:

Ik houd van koken en lekker eten, vind het prachtig om mensen te observeren, bv als ik op een terrasje vertoef. Omdat ik dus nog steeds single ben heb ik al heel wat klussen voor mijn rekening genomen maar eigenlijk zou ik mezelf allesbehalve handig noemen :mrgreen:

@Hera: wat een leuke en lekker ogende ontbijtjes serveer jij toch altijd :-P)
@Boem: geef van mij ook maar een knussel aan maman :bigkiss:
@allen: hopelijk mag ik samen met jullie van heel wat warmte in dit gezellige topic genieten :heart:
anoniem_372345 wijzigde dit bericht op 09-11-2018 09:12
Reden: 'Juiste' nicks vermeld :)
0.59% gewijzigd
Sterkte Nuts :hug:
Welkom Bloem, trek je jas uit, gooi je schoenen in een hoek en pak een bank.
Drinken staat in de koelkast en de nootjes liggen in de derde lade. De chocolade is verstopt maar kan op verzoek vindbaar gemaakt worden (in 3-voud indienen bij Popje).

:hello:
Welkom Bloem en wat je kunt bijdragen? Jezelf zijn is een prachtige bijdrage :)

En single ach, als zelfs onze bubbles opeens verliefd is ;)
En hier begin 30 wel gezond, maar volgens mij word ik een oud kattenvrouwtje 😁 Ik heb hele fijne liefjes, maar niemand die meer kan worden dan dat en das al jaren 😜
Neehoor ooit vinden wij beiden iemand, heb ik alle vertrouwen in 💋
shifty schreef:
09-11-2018 09:51
Welkom Bloem, trek je jas uit, gooi je schoenen in een hoek en pak een bank.
Drinken staat in de koelkast en de nootjes liggen in de derde lade. De chocolade is verstopt maar kan op verzoek vindbaar gemaakt worden (in 3-voud indienen bij Popje).

:hello:
Ik dacht dat jullie die voor mij hadden verstopt 😝
lollypopje schreef:
09-11-2018 09:52
Ik dacht dat jullie die voor mij hadden verstopt 😝

Bij jou is de kans van slagen groter .. dus het leek me voor anderen veiliger om jou erbij te betrekken :biggrin:
Dank je voor het welkom lieve Minion en lief Popje :heart:
Hoor ik daar chocolade :jump: Help me dan maar gauw zoeken!
Ik gun jou ook een leuke partner Popje, maar ik ben al heel wat ouder dan jij. Zeg maar anderhalf keer jouw leeftijd.
Jij 30 -> ik bijna 45 :$
-Bloem- schreef:
09-11-2018 10:21
Dank je voor het welkom lieve Minion en lief Popje :heart:
Hoor ik daar chocolade :jump: Help me dan maar gauw zoeken!
Ik gun jou ook een leuke partner Popje, maar ik ben al heel wat ouder dan jij. Zeg maar anderhalf keer jouw leeftijd.
Jij 30 -> ik bijna 45 :$
ik ken mensen van in de 50 die de liefde vonden, dus je bent nooit te oud 💋

fluistert
chocola ligt in het bakje bovenop de boekenkast
shifty schreef:
09-11-2018 09:59
Bij jou is de kans van slagen groter .. dus het leek me voor anderen veiliger om jou erbij te betrekken :biggrin:
:proud:
Chocolade? Waar? Koppie thee erbij?
Goedemoggel! Mag ik ook een bank?

Gisteren naar 1 van mijn lievelingsopera's geweest (Ja daar houd ik van, zing zelf ook al jaren klassiek als amateur)
Is laat geworden en weer vroeg wakker door lichte slaapproblemen, vijf uur geslapen en ik ben dan ook compleet gesloopt.
Heb de boodschappen binnen, doe verder geen r**t vandaag. (Ik werk normaal maar heb gisteren gewerkt zodat ik vandaag vrij kon)

Anyway, het was het zeker waard want het was prachtig!
Fijne dag mensen!
Hoi Bloem, wees welkom/bienvenue ;) !! :hello:
Ik wil me nergens mee bemoeien maar bijna 45 is niet helemaal en het is ook geen 80.
Ik ben trouwens 36 en ook al een tijd single, waar nu misschien/een beetje een eind aan is gekomen aangezien ik een paar weken terug onverwacht een leuke man tegen ben gekomen met wie het ontzettend klikt en waarbij er wederzijdse gevoelens zijn en dat is inmiddels ook uitgesproken.
Hij is nu wel een week weg, ik mis hem wel een beetje :$
Dankjewel voor de mooie welkomstwoorden ook aan jou lieve Bubbels :redrose:
@opera: i love it, maar ga er veel te weinig naartoe :-$
Gelukkig laatst in Bonn de enige opera van Beethoven meegepikt in diens geboortehuis. Zalige belevenis, een aanrader voor wie van een wat alternatievere versie houdt.
Lieve Zus dank je voor het verklappen van het verstopplekje, ik heb er iets bijgelegd voor iedereen die er zin in heeft

Afbeelding
Phoebe-returns schreef:
09-11-2018 10:39

Hoi Bloem, wees welkom/bienvenue ;) !! :hello:
Ik wil me nergens mee bemoeien maar bijna 45 is niet helemaal en het is ook geen 80.
Ik ben trouwens 36 en ook al een tijd single, waar nu misschien/een beetje een eind aan is gekomen aangezien ik een paar weken terug onverwacht een leuke man tegen ben gekomen met wie het ontzettend klikt en waarbij er wederzijdse gevoelens zijn en dat is inmiddels ook uitgesproken.
Hij is nu wel een week weg, ik mis hem wel een beetje :$
O, dat laatste totaal over het hoofd gezien: veel geluk gewenst in de liefde Bubbels!
En inderdaad, ik ben zelfs nog geeneens 44-en-een-half :roll: dus zeker nog geen 80.
Kom hier maar vaak posten wanneer het gemis te groot wordt. :couple:
-Bloem- schreef:
09-11-2018 10:51
Dankjewel voor de mooie welkomstwoorden ook aan jou lieve Bubbels :redrose:
@opera: i love it, maar ga er veel te weinig naartoe :-$
Gelukkig laatst in Bonn de enige opera van Beethoven meegepikt in diens geboortehuis. Zalige belevenis, een aanrader voor wie van een wat alternatievere versie houdt.
Lieve Zus dank je voor het verklappen van het verstopplekje, ik heb er iets bijgelegd voor iedereen die er zin in heeft

Afbeelding
😍😍😍

dankjewel
Grote knuf voor jou nootje. Sterkte
Afbeelding

Welkom Bloem en Dapper. Leuk om jullie te leren kennen. Afbeelding
Dankjewel lieve Droppie! :cat:

Wat heb jij veel extra nicknames :love:

Afbeelding
Welkom Bloem, je bent nog niet de oudste hoor ;-D
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven