Ontdek je plaatsgenoot!

05-07-2009 19:00 1123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist al dat Thee en ik in dezelfde plaats wonen en dat Much in een durpje vlakbij heeft gewoond.

En nu blijkt La Vie en Rose ook in mijn stadje te wonen! Leuk!

Wie zijn hier nog meer plaatsgenoten?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:luni schreef op 08 juli 2009 @ 10:05:

Ik heb alleen maar in Ridderveld gewoond wb A Sport ook bij O! Nieuwe W&W is zeker mooi,maandag nog langsgelopen maar ik vond het oude charmanter ( voor de brand bedoel ik ) Dit is zeker een aanwinst!Ik heb ook twintig jaar in Ridderveld gewoont. Recht tegenover de Ridderhof in de derde syphonie van Beethoven straat geloof ik. begint met een F
quote:Bambi schreef op 08 juli 2009 @ 10:35:

Over welke flat hebben jullie 't, HPL? Die Diamant zegmaar of die recht op het Ridderhof uitkijkt? Ik woonde in die laatste, in diamant had ik nog niet dood gevonden willen worden. jij in de W? Die flats zijn wel mooi. Heeft mijn broertje ook een paar jaar gewoond.
Hey @Prima! ja ik ken het landgoed, is in het centrum...jeetje...wat een strop.
quote:huppel schreef op 07 juli 2009 @ 14:42:

[...]

Present Haaa, waar woon jij? Ik woon in het mooie, groene O.
Ik ben mijn eigen bananenschil
O is inderdaad heel mooi, ik woonde lang in Arnhem en kwam er toen regelmatig.
Ha Zamirah, wat leuk! Ik kom zelf van origine uit de randstad en toen ik net in deze omgeving woonde, had ik constant het gevoel in het buitenland te wonen. Vooral toen ik in mijn durp e.o. bordjes met hellingpercentages tegenkwam. De eerste keer hier rijden met gladde wegen was dus ook een ellende
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Bambi schreef op 08 juli 2009 @ 10:35:

Over welke flat hebben jullie 't, HPL? Die Diamant zegmaar of die recht op het Ridderhof uitkijkt? Ik woonde in die laatste, in diamant had ik nog niet dood gevonden willen worden. Ja de diamant. Heb jij in de W-flat gewoond? Daar woonde mijn broer ook. Ik heb nog eens een feest gegeven in die flat, ik heb nu nog een kater als ik daaraan denk
quote:maze schreef op 08 juli 2009 @ 11:24:

[...]

Nee daarom heb ik het ook alleen maar als ik naar binnen en buiten ga! Dan weet je wier er woont en dat ben ik dus. Of mijn man!(ik zit je stiekem vanuitJ's slaapkamer te bespioneren )
Waar gingen jullie uit in A? Kennen jullie De Slof nog? Of Starlight (daar kwam ik dan weer niet)

En het Kasteel of Madonna?
quote:IceQueenn schreef op 07 juli 2009 @ 20:44:

[...]

Hier ook Zuid beveland:-)Dan kun jij nooit ver weg wonen
668, the neighbour of the Beast
quote:maze schreef op 08 juli 2009 @ 11:26:

[...]

Ik heb ook twintig jaar in Ridderveld gewoont. Recht tegenover de Ridderhof in de derde syphonie van Beethoven straat geloof ik. begint met een FIk net aan de andere kant,in de Liszthof! Nu hou ik op hoor hahaha,heel A weet zo wie L is
Ik stel een A-meet voor!
Ik ga/ging weinig uit in A...hooguit 3x in het K geweest en 1 x in een ver,heel ver verleden in Starlight.

Als we naar de kroeg gaan is het de Natte maar ook al zeker een half jaar geleden
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 juli 2009 @ 11:45:

Ik stel een A-meet voor!Ik dacht er ook al aan! Ben vóór dus
Hier Noord Kennemerland, omgeving Alkmaar
quote:Chica34 schreef op 07 juli 2009 @ 21:34:

Goh zeg, ben weer lekker op tijd met dit topic. Moet ik 57 pagina's terug voor stadsgenoten. Shit, ff niet dus.

Woon in Utrecht. Volgens mij zijn er niet veel van hier (wat ik gezien heb in pag 1 t/m 10)Nee, dat viel mij ook al op!
De Natte is ook al 100 jaar geleden dat ik daar ben geweest
quote:MamaLan schreef op 08 juli 2009 @ 11:49:

Hier Noord Kennemerland, omgeving AlkmaarLeuk!
Vroeguh op zondagmiddag Kasteel (woonde toen in het kleinere A op 20 min. fietsen) en later heel soms naar starlight.

Sinds een jaar of 5 het stappen weer een beetje ontdekt en af en toe te vinden in Bar amsterdam
Zondagmiddag in Het Kasteel!
quote:pinolover2 schreef op 08 juli 2009 @ 12:26:

Vroeguh op zondagmiddag Kasteel (woonde toen in het kleinere A op 20 min. fietsen) en later heel soms naar starlight.

Sinds een jaar of 5 het stappen weer een beetje ontdekt en af en toe te vinden in Bar amsterdamIk ben altijd bang dat ik de oudste daar ben (39) vandaar nog nooit geweest
quote:Chica34 schreef op 07 juli 2009 @ 21:34:

Goh zeg, ben weer lekker op tijd met dit topic. Moet ik 57 pagina's terug voor stadsgenoten. Shit, ff niet dus.

Ik ook dus niet. Ik woon in Reduzum, maar ik verwacht niet dat we met velen zijn :o)
quote:luni schreef op 08 juli 2009 @ 12:37:

[...]

Ik ben altijd bang dat ik de oudste daar ben (39) vandaar nog nooit geweest Nu zijn we stokoud vergeleken met wat daar komt
Jah

Hier nog een zwaai uit Brabant...Nog meer mensen uit Helmond,dé olympische stad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven