Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Kwebbeltje91 schreef:
19-03-2020 21:15
Ik zat ook helemaal klaar voor Netflix. Ik dacht een interessante film gevonden te hebben maar na een kwartier ben ik ermee gestopt, viel zo tegen. Misschien dat jullie hem hebben gezien: 15.17 to Paris. Waargebeurd verhaal. Dat soort films trekt me wel maar deze valt zo tegen op de 1 of andere manier. Rondje google leert me dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.

Ik zit nu maar wat foute hits te luisteren. Je moet toch wat als er niks op tv is..
Ff gecheckt, idd stomme film, zit totaal geen logica in op een of andere manier...
Phoebemeaculpa schreef:
19-03-2020 22:45
Ff gecheckt, idd stomme film, zit totaal geen logica in op een of andere manier...

Ik had echt verwacht dat het juist over die gebeurtenis zou gaan.. Echt zo zonde dit. Ik las de omschrijving en dacht: Spannend!
Kwebbeltje91 schreef:
20-03-2020 07:56
Ik had echt verwacht dat het juist over die gebeurtenis zou gaan.. Echt zo zonde dit. Ik las de omschrijving en dacht: Spannend!
Ja dat dacht ik dus ook... rare film...
Phoebemeaculpa schreef:
20-03-2020 08:03
Ja dat dacht ik dus ook... rare film...
Jep..

Dadelijk eens kijken of het nog steeds rustig op de weg is. Wel fijn om weer even te werken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Heb gelukkig goed geslapen maar heb nog wel behoorlijke keelpijn dus dagje niks maar weer. Hooguit ff blokje om.
Kwebbeltje91 schreef:
20-03-2020 08:06
Jep..

Dadelijk eens kijken of het nog steeds rustig op de weg is. Wel fijn om weer even te werken.
Ja he, dat vond ik dinsdag ook, en gisteren zou ik thuis blijven maar ik vond dat zo raar dat ik toch nog even naar kantoor ben gegaan..(ik woon vlakbij mijn werk)

Het is best lastig maar ik probeer het nieuws echt te mijden... (en dat zouden meer mensen moeten doen... ok voorzichtig doen is handig maar met paniek schiet je geen r**t op...
ik heb mijn wekker maar eens aangepast. Met erg ijverig snoozen kan de alarmtijd ook wel wat later.
Heb een stomme verkoudheid waar mensen buiten zenuwachtig van worden dus eens zien hoe lang ik met mijn voorraad boodschappen kan doen. Vooral uitdaging voor de snaai ;)
Moet vandaag een conceptbriefje maken om morgen nog te kunnen solliciteren. Sluitingsdatum komt ineens dichtbij bedacht ik vanochtend. Maar nu eerst ontbijt.
Eet smakelijk WV, ik heb al boodschappen gedaan, in mijn huispak. (Ik ga me echt niet aankleden en opmaken enkel voor een paar boodschappen...)

Niet erg goed geslapen, heb wel een telefonische en digitale 'afspraken', maar verder doe ik rustig aan...
Aankleden doe ik wel maar opmaken niet. Zijn klein rondje buiten geweest en boodschappen gedaan. Man kijkt iets op Netflix nu en ik lees en forum wat.
Ik verveel me niet echt, deze week is toch behoorlijk snel voorbij gegaan.
Zouden vanavond lekker biertje drinken maar ja ik ben niet fit en heb er geen zin in dus ik sla maar over.
Hopelijk ben ik maandag weer wat fitter en ga dan wel weer de mails en links en thuisopdrachten voor mijn werk eens bekijken. Nu Ff niet.
Mijn werkochtendje zit er alweer op. Was toch best vreemd om te werken hoor. Cliënt was ook behoorlijk van slag door de situatie. Echt sneu.

Dadelijk nog even een paar dingen halen die in de aanbieding waren. Heb ik meteen mijn rondje gewandeld ;)

Ik wil vanmiddag beginnen om mijn vloerkleed te schrobben. Een kennis gaat binnenkort naar de stort en als mijn vloerkleed nu echt niet meer te redden is, kan hij mooi mee. Maar ik hoop dat ie nog een rond mee kan.
Durven jullie nog een gebakje te kopen bij de bakker?
Ik haal daar altijd mijn brood, omdat ik het lekkerder vind dan uit de supermarkt. Nu had ik wel zin in een gebakje, maar niet gekocht. Het staat daar allemaal maar zo open.
Jawel hoor, ik zou het gewoon kopen. Heel eerlijk gezegd zou ik er ook niet zo bij stilstaan. Ik pin nu alleen wat vaker in de winkels, en ik was mijn handen vaker.
Kwebbeltje91 schreef:
20-03-2020 13:50
Jawel hoor, ik zou het gewoon kopen. Heel eerlijk gezegd zou ik er ook niet zo bij stilstaan. Ik pin nu alleen wat vaker in de winkels, en ik was mijn handen vaker.
Ik hetzelfde.
En we wassen nu inderdaad meteen als we thuiskomen onze handen.
dolfje schreef:
20-03-2020 13:51
Ik hetzelfde.
En we wassen nu inderdaad meteen als we thuiskomen onze handen.

Het is ook altijd eigenlijk een psychisch effect. Ik ken mensen die in de supermarkt niet het eerste beste zakje chips (of wat anders) pakken, maar de 2e of 3e daarachter.
Ik denk daar eigenlijk nooit bij na. Ik check wel altijd de datum even, als het iets van yoghurt of melk is ofzo.

Net zoals winkelwagens. Als je eigenlijk nagaat hoeveel mensen zo'n kar vast hebben gepakt, wil je eigenlijk niet meer winkelen. Want wie weet, wat ze hebben vastgepakt. Of ze hebben lekker staan hoesten en proesten in hun hand, snap je? Dit bedoel ik in het dagelijks leven dus, voordat deze hele situatie ontstond. Dus als ik daar allemaal over na moet gaan denken, heb ik geen leven meer. Ik hoop dat ik niemand hiermee voor het hoofd stoot, dit is absoluut niet mijn bedoeling!!

Tot op heden ben ik nog steeds gezond, wat dat betreft. Af en toe verkouden en een griepje, maar dat is 2 of 3 keer in het jaar.
Het is wel lekker rustig zo zonder de Corona pijler, heb de topics waar ik in gereageerd had ook verwijderd uit mijn lijst.

Het is trouwens wel fris nu buiten zeg, zijn net even een klein rondje geweest. Ik wilde wat pokemon spelen maar snel weer terug.
Ja dat scheelt zeker, het geeft me ook veel rust nu ik die pijler heb laten blokkeren.
Ik moest dat ook van man. Hij had echt zoiets van lees en kijk het allemaal niet . Veel rustiger zo.
als het in een vitrine staat waar alleen de bakker bij kan zou ik het prima vertrouwen. Als het zelfbediening voor/door de klant is zou ik het laten.

Ik ben nummer 1302 in de wachtrij voor bezorgservice supermarkt :-o
hondenmens schreef:
20-03-2020 13:20
Durven jullie nog een gebakje te kopen bij de bakker?
Ik haal daar altijd mijn brood, omdat ik het lekkerder vind dan uit de supermarkt. Nu had ik wel zin in een gebakje, maar niet gekocht. Het staat daar allemaal maar zo open.
Ja. Ik word gillend gek als ik daar diep over moet nadenken. Bovendien, of ik nou wat oploop omdat ranzige mensen het verdommen om gewoon thuis te blijven in plaats van al reutelend in het ov te zitten, of via een taartje. Aan dat taartje heb ik tenminste nog wat gehad. In het ov zit ik om te beginnen al niet voor mijn plezier.

Ik probeer mezelf te motiveren om een stretchles te doen, maar ik denk dat ik hem voor zondag houd. Vandaag alleen nog een andere kleinere work-out en misschien een burlesque les als de docent het aan de praat krijgt.
Watervrouw333 schreef:
20-03-2020 14:12
als het in een vitrine staat waar alleen de bakker bij kan zou ik het prima vertrouwen. Als het zelfbediening voor/door de klant is zou ik het laten.

Ik ben nummer 1302 in de wachtrij voor bezorgservice supermarkt :-o
Wow.. Succes!!
Marquise schreef:
20-03-2020 14:37
Ja. Ik word gillend gek als ik daar diep over moet nadenken. Bovendien, of ik nou wat oploop omdat ranzige mensen het verdommen om gewoon thuis te blijven in plaats van al reutelend in het ov te zitten, of via een taartje. Aan dat taartje heb ik tenminste nog wat gehad. In het ov zit ik om te beginnen al niet voor mijn plezier.
dit,
ik zou gewoon dat gebakje kopen en er dubbel van genieten :thumbsup: , als het kan loop ik of ik pak de fiets, ik weiger met het ov tegaan nu.
plus het zo rustig op straat. ben zo op mijn bestemming.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Over OV gesproken.
Hier in mijn woonplaats rijden normaal kleine buurtbusjes. Maar tijdens school-uren een grote lijnbus. Nu ligt dat natuurlijk helemaal stil, dus zou je zeggen dat de kleine bussen rijden. Maar nee hoor. Vanmorgen reed er een grote lijnbus voor me, die (zag ik later) helemaal leeg was.. Zet dan gewoon die kleine busjes in, denk ik dan.
Ik gok dat ze de weinige passagiers de kans willen geven op ruime afstand van elkaar te zitten.
Geen idee of hier nog veel bussen rijden. Hier in de buurt zou ik het moeten kunnen horen (bushalte op struikelafstand) maar heb er al even niet op gelet.
Watervrouw333 schreef:
20-03-2020 15:18
Ik gok dat ze de weinige passagiers de kans willen geven op ruime afstand van elkaar te zitten.

Ach natuurlijk. Sorry, ben er niet helemaal bij met mijn gedachten geloof ik :facepalm: Ja nu je het zegt.. Dat zal de reden wel zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven