Op welk pakketje verheug jij je?

08-02-2019 23:20 241 berichten
De titel zegt het al: dat online bestellen is leuk, maar je moet toch soms wachten. Op welk artikel zit jij je al en tijdje te verheugen?
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
09-02-2019 15:28
Deze wilde ik ook ooit eens kopen maar dacht dat komt vast weer ergens achterin de kast terecht. Het wordt altijd zo leuk gepromoot en uiteindelijk valt het tegen. Ik lees liever de reviews op het VIVA forum. Zo ben ik ook aan de airfryer en de slowcooker gegaan. Oja en de broodbakmachine, heerlijk brood met van alles toegevoegd.

Het schijnt dat je veel met ei en allerlei groenten kan doen met dit apparaat. Als je tevreden bent en leuke recepten weet, dan hoor ik het heel graag.


Oja en of het een beetje snel klaar is. Het is maar 800 watt en dat hield mij ook tegen. Recepten bij tell sell waren snel klaar (natuurlijk) maar volgens mij is 800 watt niet zo heel veel.
Ik zal verslag doen! Op zich eet ik vega en veel met ei, groenten en kaas. Mijn man eet wel vlees, ik eet weinig en dat ding is niet zo groot dus ik vermoed dat het wel een blijvertje is als die doet wat die zou moeten doen.
Slowcoocker, broodbakmachine en airfrair heb ik allemaal nooit gekocht en eens moet je zwichten toch? :P

Zie nu dat die pas 12 feb geleverd zal worden beetje jammer maar er stonden ook wel een paar dagen voor.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
09-02-2019 15:58
Oeps haha maar eerlijk is eerlijk op de explosie na zag het er wel goed uit X-D

Ja het ziet er heel lekker uit. Ben nogal allergisch voor luchtjes en een vette keuken, dus dit zou een aanwinst kunnen zijn.
IBIopviva schreef:
09-02-2019 16:01
Ik zal verslag doen! Op zich eet ik vega en veel met ei, groenten en kaas. Mijn man eet wel vlees, ik eet weinig en dat ding is niet zo groot dus ik vermoed dat het wel een blijvertje is als die doet wat die zou moeten doen.
Slowcoocker, broodbakmachine en airfrair heb ik allemaal nooit gekocht en eens moet je zwichten toch? :P

Zie nu dat die pas 12 feb geleverd zal worden beetje jammer maar er stonden ook wel een paar dagen voor.


Ik hoor het graag volgende week van jou.

Slowcooker vind ik dus echt een aanwinst. Hoewel ik ook wel veel meer vegetarisch ben gaan eten de afgelopen tijd, heb ik echt heerlijke gerechten hiermee gemaakt.
Genoeg info hier op ViVA over te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
08-02-2019 23:30
Ik wacht op een nieuwe hoes voor mijn laptop:

Afbeelding
:flirting: waar heb je deze besteld als ik vragen mag?

Ik wacht op kleding voor de kinderen.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
09-02-2019 15:52
Nou je krijgt er in ieder geval veel aandacht mee: iedereen vraagt wat het is. Ik ben er echt blij mee, heb er ook zo lang naar zitten staren voor ik tot de koop over ging.
Voor mijn werk is dat jaaroverzicht zo handig, ik moet altijd scherp blijven op termijnen.
En je to Do updaten ipv steeds opnieuw schrijven vind ik gewoon cool.
Leuk! Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik een vrij uitgebreide papieren agenda heb, werd een beetje dubbel waarschijnlijk.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
09-02-2019 08:21
Ik sta al een tijdje elke keer te aarzelen bij zoiets maar dan met een aapje, maar ik ben bang dat ik het toch engig vind :-$
Een rat helemaal!
Het ziet er zo leuk uit maar ik ben geen dierenvriend vrees ik.
Die aap vind ik helemaal te gek!! Is wel een stukje groter, deze is echt ratjesformaat haha. Maar ze zijn absurd duur....
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
09-02-2019 14:00
Ik heb een soort abonnement bij een delicatesse zaak waarvan ik iedere twee maanden een pakketje met lekkere nieuwe dingen uit hun assortiment krijg. Ik word daar zo ontzettend blij van. Ergens deze week zou het pakketje weer moeten komen.
Ohhh dit lijkt me fantastisch :flirting:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Donderdag komt bloomon een mooie bos veldbloemen brengen. Daar fleurt ons huis weer mooi van op.
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
09-02-2019 14:00
Ik heb een soort abonnement bij een delicatesse zaak waarvan ik iedere twee maanden een pakketje met lekkere nieuwe dingen uit hun assortiment krijg. Ik word daar zo ontzettend blij van. Ergens deze week zou het pakketje weer moeten komen.
Oeee leuk! Waar als ik vragen mag?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
09-02-2019 16:44
Leuk! Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik een vrij uitgebreide papieren agenda heb, werd een beetje dubbel waarschijnlijk.
Ik gebruik maak werk vooral veel aantekeningen, denk dat je het zo ook moet zien. Het is geen vervanging van een agenda, ondanks de week-, maand-, en jaarinzetten.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
09-02-2019 18:14
Oeee leuk! Waar als ik vragen mag?
https://www.foodelicious.nl/foodelicious-box

Deze. Ik mag de link hier toch gewoon neer zetten?

Ik vind dit soort cadeautjes aan mezelf er leuk en tegelijk vind ik het, zoals het-groepje ook zei, fijn dat ik het op eet en dan het dan weg is. En een keer in de twee maanden vind ik ook een goede termijn, niet te vaak dan blijft het leuk.
Eergisteren een nieuw bordspel gekocht, fantasy en solo speelbaar.
Was eerst aan het onderhandelen op marktplaats, maar kwam er niet uit met de verkoper.
En toen kwam ik een hele flinke aanbieding tegen op Amazon.com. Zelfs met flinke verzendkosten erbij is het veel goedkoper dan tweedehands :cheer2:

Komt alleen pas over een week of 2... Duurt lang...
anoniem_131446 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 22:25
Reden: Aanvulling
4.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bestelling gedaan bij zalando in de sale. Stoere Adidas sokken en een velours zwarte trainingsbroek ook van Adidas. Zo stoer, kan niet wachten! Voor mezelf een nieuwe badjas :heart:
Wacht op een pakket cd's van amazon en een pakket boeken van Ebay.

Het mooiste en meest gewilde pakket heb ik echter vorige week al binnengekregen, een 34 inch schaapmodel van een schip, helemaal handgemaakt, zijn er maar 2 van. Die staat hier sinds vorig weekend te pronken op mijn dressoir:

Afbeelding
Leuk he, ik heb dat bij elk pakket aan mij gericht. Kan daar zo naar uitkijken. Verander dan in een klein meisje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te wachten op nieuwe horlogebandjes. Man heeft laatst een hoop kabeltjes besteld. Bij ieder pakketje hoop ik dat het die bandjes zijn, maar tot nou toe is het dus steeds een of ander kabeltje :-[ ..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Yasmeenah82 schreef:
09-02-2019 16:11
:flirting: waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
Op Ebay, maar ik zag dat bol.com ze ook verkoopt. Wel voor het dubbele.
Alle reacties Link kopieren
Net een hoop dingen bij Ali besteld dus zal nog wat weken geduld moeten hebben voor het komt.
Ik verheug me nu op een custom borduursetje. Ze gaan een ontwerp voor mij maken van mijn gezin (man-zoon-ikzelf) die ik dan zelf mag borduren. Ik ben zó benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
10-02-2019 16:23
Op Ebay, maar ik zag dat bol.com ze ook verkoopt. Wel voor het dubbele.
Dank je!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Een boekje over Mallorca. Vandaag besteld bij bol, dus als t goed is morgen al binnen.
En een telefoonhouder voor in de auto van de Anwb.
Pakje van Bonprix kwam vandaag en de helft mag blijven.
Alle reacties Link kopieren
drakenvlieg schreef:
09-02-2019 22:23
Eergisteren een nieuw bordspel gekocht, fantasy en solo speelbaar.
Was eerst aan het onderhandelen op marktplaats, maar kwam er niet uit met de verkoper.
En toen kwam ik een hele flinke aanbieding tegen op Amazon.com. Zelfs met flinke verzendkosten erbij is het veel goedkoper dan tweedehands :cheer2:

Komt alleen pas over een week of 2... Duurt lang...
hoe heet het spel?
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
09-02-2019 19:36
https://www.foodelicious.nl/foodelicious-box

Deze. Ik mag de link hier toch gewoon neer zetten?

Ik vind dit soort cadeautjes aan mezelf er leuk en tegelijk vind ik het, zoals het-groepje ook zei, fijn dat ik het op eet en dan het dan weg is. En een keer in de twee maanden vind ik ook een goede termijn, niet te vaak dan blijft het leuk.
dankjewel voor de link!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Mijn pakje is nu pas in Kentucky. Gaat nog lang duren :-(
Zanahoria schreef:
11-02-2019 22:02
hoe heet het spel?
Runebound, third edition.
Ik speel graag fantasy spellen en heb niemand in mijn omgeving die dat ook leuk vind. Dus ben altijd op zoek naar spellen die ook goed solo kunnen :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven