Pakjesbezorgers

30-11-2011 15:58 101 berichten
Ik
quote:maylea schreef op 30 november 2011 @ 16:25:

[...]

Waarom heb je je post weggehaald? Hij is evengoed nog te lezen Er werd totaal niet op gereageerd en overheen gelezen? Er werd alleen maar grappen en grollen gemaakt..
quote:pimpelmeesje67 schreef op 30 november 2011 @ 16:34:

[...]

Hoe hoog is jouw IQ?Laatste test 114 en die van jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:maylea schreef op 30 november 2011 @ 16:35:

[...]

Ik vrees dat je dat even moet uitleggen aan groenoog Dat zal dan wel aan haar IQ liggen als ze dat niet begrijpt...
quote:greeneye1 schreef op 30 november 2011 @ 16:35:

[...]

Heb je hieover uitleg nodig, probeer zelf te denken!Ik hoor het graag van jou, want je schrijfsel is niet om aan te lezen en brengt geen duidelijke stelling en ik ben oprecht nieuwsgierig wat je probleem is.
quote:greeneye1 schreef op 30 november 2011 @ 16:35:

[...]

Heb je hieover uitleg nodig, probeer zelf te denken!Ik vind dat hier al een aardig staaltje van denkwerk aangetoond is. Er zijn meerdere doelen geformuleerd die jij mogelijkerwijs beoogt te behalen met het openen van dit topic en het posten van je stukje. Ik spreek voor mezelf als ik hier dus idd verdere uitleg over nodig heb.
quote:himalaya schreef op 30 november 2011 @ 16:29:

[...]

Maar ik kan wél spellen! Ik ook, wou even testen
quote:redband schreef op 30 november 2011 @ 16:36:

[...]

Er werd totaal niet op gereageerd en overheen gelezen? Er werd alleen maar grappen en grollen gemaakt..

Redband, hij is door iemand ge-quote.

En ik heb je berichtje ook gelezen. Ik houd het in mijn achterhoofd, maar ik neem alsnog pakjes aan voor mijn buren. Ook als de bezorger Turks is.
quote:greeneye1 schreef op 30 november 2011 @ 16:39:

[...]

Ik ook, wou even testen

ik wou

jij wou

hij/wij wouwt

wij wouwen

zullie wouwen

lullie hebben gewouwd.
quote:greeneye1 schreef op 30 november 2011 @ 16:39:

[...]

Ik ook, wilde even testen

Je kan spellen ja.

Maar het gebruik van alinea's is je vreemd, evenals aanhalingstekens.
quote:greeneye1 schreef op 30 november 2011 @ 16:34:

[...]

Hoezo?Omdat je je hersens beter ergens anders voor kan gebruiken. Op dit moment volgens mij vooral met een normale reactie op je eigen topic geven.
http://www.politie-amsterdam-amstelland ... fm?id=9388
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tjonge, wat een openbaring dit zeg. Niet te filmen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 30 november 2011 @ 16:41:

[...]

Je kan spellen ja.

Maar het gebruik van alinea's is je vreemd, evenals aanhalingstekens.En interpunctie behoeft ook wat extra aandacht. Normaliter eindigt een zin met een punt, vraagteken of uitroepteken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Magdalan schreef op 30 november 2011 @ 16:43:

Tjonge, wat een openbaring dit zeg. Niet te filmen.

Indien u de moraal van dit verhaal zich eigen heeft gemaakt, zou u dan zo vriendelijk willen zijn dit inzichtelijk proberen te maken voor anderen?

Mijns inziens is greeneye daar tot op heden niet toe in staat gebleken.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 30 november 2011 @ 16:41:

[...]

Je kan spellen ja.

Maar het gebruik van alinea's is je vreemd, evenals aanhalingstekens.

Hoe kom je erbij dat het gebruik van alinea's mij vreemd is en aanhalingstekens gebruik ik normaal ook hoor.

Mijn telefoon ging en daadoor heb ik mijn verhaal te snel weggestuurd. Maar wat je dan te lezen krijgt...............
quote:greeneye1 schreef op 30 november 2011 @ 16:52:

[...]

Hoe kom je erbij dat het gebruik van alinea's mij vreemd is en aanhalingstekens gebruik ik normaal ook hoor.

Mijn telefoon ging en daadoor heb ik mijn verhaal te snel weggestuurd. Maar wat je dan te lezen krijgt...............Hoe ik daarbij kom? Door het lezen van je OP.
quote:greeneye1 schreef op 30 november 2011 @ 16:52:

[...]

Mijn telefoon ging en daadoor heb ik mijn verhaal te snel weggestuurd. Maar wat je dan te lezen krijgt...............Een onduidelijk verhaal.... en jij krijgt dan vervolgens daar commentaar op.
quote:duploo schreef op 30 november 2011 @ 16:46:

[...]

Indien u de moraal van dit verhaal zich eigen heeft gemaakt, zou u dan zo vriendelijk willen zijn dit inzichtelijk proberen te maken voor anderen?

Mijns inziens is greeneye daar tot op heden niet toe in staat gebleken.

Dat is een aaname!!!!!!!

Ik heb er ook geen zin meer in het verhaal aan te passen. Tjonge zeg. Ik heb ondertussen gekookt en ga straks lekker eten.
quote:greeneye1 schreef op 30 november 2011 @ 16:57:

[...]

Dat is een aaname!!!!!!!

Ik heb er ook geen zin meer in het verhaal aantepassen. Tjonge zeg. Ik heb ondertussen gekookt en ga straks lekker eten.

[...]

Dat is een aaname!!!!!!!

Ik heb er ook geen zin meer in het verhaal aan te passen. Tjonge zeg. Ik heb ondertussen gekookt en ga straks lekker eten.

[...]

Dat is een aaname!!!!!!!

Ik heb er ook geen zin meer in het verhaal aan te passen. Tjonge zeg. Ik heb ondertussen gekookt en ga straks lekker eten.Wauw, je weet de uitroeptekens wel te vinden
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 november 2011 @ 16:44:

[afbeelding]DIT IS DUS EEN AANNAME! WOON JE SOMS IN EEN GEHUCHT?
Jezus, Greeneye, als je gewoon een post later duidelijk had gemaakt wat je bedoeling was met dit topic, had er vast niets aan de hand geweest.
Wat een vreemd topic.
Ah know`t, tha shunt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven