Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Nou dames, mijn vliegtuig bleef aan de grond vanochtend.. dus ik blijf in Nederland! Lekker een weekje vrij, is met dit weer ook niet verkeerd dacht ik zo.

JJ, heel veel plezier!

Ligaa, niet teveel kopen he. Ik ben vorige week nog geweest, ook nog even 2 pakjes kaarten gescoord.

Ik heb nog onderweg:

Duitsland

Finland

USA

China
quote:noa_lynn schreef op 19 april 2010 @ 14:59:

[...]

Lekker in de zon gaan zitten?

Heb je wel verdiend toch, even een middagje voor jezelf en met de kleine man.

Het is een lekker wandelingetje geworden.

Ook erg fijn (en heel goed om die laatste zwangerschapskilo eraf te krijgen)
3 kaartjes hier!

Een vakantiekaartje van mijn zus

Een official uit NL, Jip & Janneke

Een official uit DE, 300 zonnebloemen op 1 kaart

IKEA = veel gekocht en veel geld uitgegeven. Zoals het hoort dus
quote:Ligaa schreef op 19 april 2010 @ 16:32:

IKEA = veel gekocht en veel geld uitgegeven. Zoals het hoort dus

Inderdaad zoals het hoort .

Lukt mij nooit om daar niets mee te nemen hoor.

Vanmiddag ook 2 kaarten in de brievenbus.

1 official uit NL, hier maar 17 km vandaan en een lief kaartje van een mede-forumster.
Juuf, wel jammer dat je niet kunt gaan. Maar hier met dit weer is idd niet erg.

Geen post wel weer een hurray, tweede vandaag morgen dus weer twee aanvragen. Met mantra uiteraard.
JJ: veel plezier in Zeeland.

Ligaa: inderdaad zoals het hoort. Ik geef daar ook altijd (te) veel geld uit.

Noa: Goed advies van je HA.

2 kaartjes voor mij vandaag....... 1 official uit USA (ja, daar wordt wel naar/van gevlogen) en jullie kaartje van de meeting. Dank jullie wel.
Snjókorn falla, á allt og alla
Welk kaartje??
Hier weer helemaal niets.......
Vandaag 2 hurrays! Ik wacht even tot er meer binnen komen... Die van binnen Nederland zou morgen wel aan moeten komen en over 5 á 6 dagen raken 2 expired. Zal ik ze opsparen of eerst 3 en dan 2 schrijven ? lastig lastig.....
Hier is het ook even rustig qua postcrossen.

Op mijn hoofdaccount raakt over 3 dagen een adres expired, dus die kan vervangen worden. De andere 5 zijn net een paar dagen onderweg of liggen op Schiphol te wachten om de grote plas over te steken.

Wel heb ik al bijna een week geen kaarten meer ontvangen. Ik had dan ook gerekend op een of meer kaarten vandaag. Helaas helemaal nog niets.

Op mijn 2e account is alles al 8 dagen of meer onderweg. Daar verwacht ik juist elk moment wel een Hurray nu.

Lampje
Lampje, de vrachtvliegtuigen vlogen al. En nu de passagiersvluchten ook.

Sweetcandy, opsparen of versturen? Mmmm, lastig he.
Ik heb 2 adressen aangevraagd Kon het niet laten!

Over 6 dagen kan ik er 3 doen (of meer, hangt van de hurrays af). Dus nu weer even wat dagen pauze
Gisteren een ontzettende gave hurray ontvangen vanuit NL. Echt ontzettend gaaf gereageerd op mijn kaartje!! Alleen het kaartje was doormidden... dus gesealed. Maar dat mocht de pret niet drukken voor diegene ;)

Heb weer twee adressen aangevraagd een mag er naar duitsland, wil graag view kaarten. En de andere mag naar een 11 jarig meisje in Finland. ( wil graag kaarten met eten erop,)

Mag er wel meer versturen maaaaaaaaaaaaaar mijn postzegels binnen europa zijn op,... en heb nog geen geld ;)

O juuf... hoop dat het weer zo blijft, kan je hier ook lekker genieten.

Jee er is weer veeeel te veeeeel geschreven... Er ontstaat zo wel een mooie soap, hoop dat het niet snel eindigt noa-lynn

Doe lekker rustig aan, denk aan jezelf. Relaxxxxxxxxxx ( lees: wreckkkkkkkkk ze :P)

uh...... Tine, heb je al een dag meegedraaid? zo ja.... ENenenenenenenenenenenenennnnnnn oja... heb nog geen rood wit gestreepte legging gevonden..... In onze maat dan :P:P

Wel de streep over dwars wilde je he ;)

uh.. graaf graaf in mijn geheugen.... AU... nee sorry ben het kwijt ..... Reageer later wel.. heb denk ik ook al last van zonnesteek, men ben zondag gewoon verbrand... naja mijn nek dan.
Hier gebeurt vandaag helemaal niks, geen post, geen hurrays

Nog even een huisje geregeld voor de meivakantie, dit jaar niet naar iets exotisch, ver weg, 'gewoon' naar Limburg. De kinderen zijn er nog nooit geweest, dus we kunnen alle kanten op. Ben nu al aan het aftellen

Hoe zit het met de hyvesruil? Is er al een vrijwilliger die het gaat regelen? De enige van jullie met mijn hyvesadres is Snjokorn.
Mooi, ik heb weer een hurray. Wel uit Duitsland, dus niet een van de lang onderweg zijnde. En niets in de hurray, terwijl het een kaart van de meet was. En een leuke en bij haar profiel passende. Tssss!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:justme80 schreef op 19 april 2010 @ 20:25:

Jee er is weer veeeel te veeeeel geschreven... Er ontstaat zo wel een mooie soap, hoop dat het niet snel eindigt noa-lynn

Doe lekker rustig aan, denk aan jezelf. Relaxxxxxxxxxx ( lees: wreckkkkkkkkk ze :P)

Ja een soap met een echte cliffhanger.. .

De buurman is nu weer dagen niet thuis waarschijnlijk, maar jah als tie thuis komt heb ik dat door want ben ook nog de hele week thuis.

quote:neferisis schreef op 19 april 2010 @ 20:29:

Hoe zit het met de hyvesruil? Is er al een vrijwilliger die het gaat regelen? De enige van jullie met mijn hyvesadres is Snjokorn.

Ik ben ook nieuwsgierig hoe en wat met de hyvesruil..

@Neferisis: is jouw hyves-url een uitspraak van een kinderserie?

Wil het hier niet zo neerzetten, maar heb iemand gevonden op Snjokorn dr hyves .
Misschien dat Sweetcandy nog een overzichtje heeft van wie wie de eerdere keren een kaartje gestuurd heeft?
quote:steph schreef op 19 april 2010 @ 18:43:

Welk kaartje??Met de molen.... begrijp ik het goed dat er dan nog 1 onderweg is????
Neuj. Steph wist gewoon niets meer over een kaartje.
quote:noa_lynn schreef op 19 april 2010 @ 20:50:

[...]

Ja een soap met een echte cliffhanger.. .

De buurman is nu weer dagen niet thuis waarschijnlijk, maar jah als tie thuis komt heb ik dat door want ben ook nog de hele week thuis.

[...]

Ik ben ook nieuwsgierig hoe en wat met de hyvesruil..

@Neferisis: is jouw hyves-url een uitspraak van een kinderserie?

Wil het hier niet zo neerzetten, maar heb iemand gevonden op Snjokorn dr hyves .Er staan op mijn Hyves 2 namen die je nog niet hebt.... Andrea doet niet aan postcrossen (in ieder geval niet dat ik weet....)
Snjokorn stuur je wel even via hyves een berichtje of het moet 'veilig' zijn de 2 namen die ik niet ken gewoon toe te voegen maar dat denk ik niet.
quote:Janna80 schreef op 19 april 2010 @ 21:01:

Neuj. Steph wist gewoon niets meer over een kaartje.Ik wist niet dat we naar Snjokorn een kaartje hadden gestuurd. Let ook niet op alle adressen.
Dag allen

zo, weer een boel moeten bijlezen!

ik ga echt een keer een kladblok naast mijn laptop neerzetten want mijn warhoofd is nu alweer vergeten wat ik hier neer wou zetten (je zou zeggen ouderdom, maar volgens mij ben ik een van de jongsten hier )

allemaal een beetje een fijn weekend gehad? kben voor de verandering weer in Just-Medorp geweest ;) even op bezoek bij vriendinnen en omalief!

en ik heb wel zin in een hyvesruil :D whoeptiedooo!!!!
quote:chayuz schreef op 19 april 2010 @ 21:19:

zo, weer een boel moeten bijlezen!

ik ga echt een keer een kladblok naast mijn laptop neerzetten want mijn warhoofd is nu alweer vergeten wat ik hier neer wou zetten (je zou zeggen ouderdom, maar volgens mij ben ik een van de jongsten hier )

Volgens mij wel ja..

Heb even op hyves gespiekt maar vermoed dat je gelijk hebt.

(dat je een van de jongste bent dan he )
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 19-04-2010 21:28
Reden: Aanvullinkje
% gewijzigd
dan noem ik jullie bij deze mijn mama's hahaha :P

Ik ben wel een beetje sneu, mijn kaart naar Rusland is al 45 dagen onderweg *trekt klein trillend pruillipje*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven