Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Even een egopost en dan lees ik verder.

Twee kaarten verstuurd, eentje in NL(denk niet iemand van hier) en eentje naar Finland.

Drie kaarten in de bus, Brazilë (nummer 10), China en Hamburg van een PC-forumster!
Fieka, nu wachten totdat jij een kaart krijgt zeg.

Kaatje, heerlijk zeg die kamer van jouw.
GrootBrittanie, Zuid-Afrika, China
Ik zat net even te kijken bij de kaartengallery. Zie ik een kaart die ik dus ook heb gekocht. Grappig, ik herkende hem gelijk.

Ik zit nu op mn werk, maar als ik straks thuiskom ga ik gelijk schrijven en de kaart in de brievenbus gooien.

Ik ga mn bureau opruimen, dan kan ik zo snel het zonnetje in.
Ik had vandaag een hele lelijke official uit Finland. Nouja eigenlijk kan ze er niks aan doen, want het is naar wens: een gebouw/kerk...... Het lijkt wel en Ufo die is neergestort op aarde

Verder heb ik twee prachtige kaarten ontvangen uit Oekraine, dat was een Swap. Nu zit ik me nog te bedenken wat ik met die kaarten ga doen. Ze zijn onbeschreven en eigenlijk vind ik ze zonde om te versturen
quote:Fieka schreef op 20 mei 2010 @ 09:57:

Ik heb een hurray. De eerste voor mij. Wel handig, nu begrijp ik eindelijk waar jullie het over hadden Ik zag de term regelmatig voorbij komen en had echt geen idee wat jullie bedoelden, maar nu is het ineens helemaal duidelijk.

En dat durfde je niet te vragen?

Dus nu sta ik op de lijst om van iemand een kaartje te krijgen, als ik het goed begrijp? Leuk leuk leuk ik zou wel op de deurmat willen gaan liggen En dan kan ik er weer 1 versturen, toch?

Ja, je kunt nu al een nieuw adres aanvragen en er is een kaartje naar je onderweg!

Ik had trouwens een adres naar China bij de vorige erbij zitten. Die had ook het Chinese adres erbij staan. Maar ik heb geen printer, en overschrijven lijkt me geen goed plan. Mijn chinees gaat niet verder dan de menukaart van de bezorgchinees Dus ik heb alleen het "normale" adres op de kaart geschreven. Dat chinese is toch niet verplicht? Nou ja anders heb ik pech en komt 1 kaart waarschijnlijk niet aan.Er staat bijna nooit een Chinees adres bij. Maar ik denk wel dat ie sneller (of sowieso!) aankomt met een Chinees adres erop...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Fieke: leuke avatar heb je zeg. Nog even geduld en dan heb je je eerste kaartje(s) in de bus.

Lampje: wat de high-tea lekker/leuk?

Hier geen blije inbox en ook al geen kaartjes in de bus....
Snjókorn falla, á allt og alla
Juuf, voel je je al wat beter?

Tine, heerlijk hoor, lekker in Zwitserland!

Lampje, hoe was de high tea? Mijn laatste high tea was heel gezellig en ook lekker trouwens.

Steph, hoe is het met je schoonvader.

Neferisis en Kaatje, DB is echt een leuke stad he! Moest ik ook maar weer eens een dagje heen! Kan ik mooi kaarten scoren. Dat doe ik nu trouwens overal waar ik kom

Noa_Lynn en Sweetcandy en de andere die het nodig hebben: bijna weer studiefinanciering/salaris!

Sweetcandy, veel plezier in Londen!!
Hello!

1 kaart uit Rusland voor mij vandaag... nu ga ik op de bank hangen, ben gesloopt.. hele dag mensen moeten enqueteren in de bloed hete zon!
Janna, bedankt voor de kaarten! Dochter pikte meteen "ff ontspannen" in
Janna, schoonpa mag vandaag het ZH uit. Zal er nu wel zijn. Tussen nu en 3wk word hij geopereerd, het gaat wel goed vind ik (wat ik hoor van vriend).

DB, leuke stad voor een meeting *wink*.

Neferisis, heeft kleine N het ook al te pakken?
Kleine N is ook PC-er, maar alleen als ze er zin in heeft, valt geen pijl op te trekken. Ach ja, pubers...
@Janna, ja hoor dat durfde ik wel. Maar ik vermoedde al dat ik er vanzelf achter zou komen

De kaart naar Hong Kong is onderweg.Helaas was de bus net geleegd. Ik zag de TNTauto net wegrijden maar toen moest ik nog een stuk voor dat ik aan het eind van de straat was. Ik probeer een beetje te sturen waar de voorkeur naar uit gaat. Deze wilde graag een bepaalde afmeting zodat de kaart in zijn album past. Nou kleine moeite vind ik, dus de liniaal erbij gepakt. Hopelijk heb ik het goed omgerekend van inch naar cm.

@Juuf goed zo lekker het zonnetje in en de ziektekiemen barbecueën

Iedereen een fijne avond!
DB ja, of IN de Egel in R'dam

Neferisis, je kunt je kids er ook gratis laten bestellen he!
Zo, een hurray uit Lithuania en een kaartje uit Finland :-)

haha juuf, bang voor koeien, heb k nog niet veel gehoord

Hoe was de hightea Lampje? Niets uitgespuugd?
quote:Fieka schreef op 20 mei 2010 @ 19:28:

@Janna, ja hoor dat durfde ik wel. Maar ik vermoedde al dat ik er vanzelf achter zou komen
Ik heb nu nog lang onderweg:

Brazilie: 39 dagen

Duitsland: 30 dagen!!

Taiwan: 18 dagen

(en de rest 8 dagen of korter...)
Janna, humor.

ik heb mijn avatar aangepas, ff op f5 drukken als je geen verschil ziet.
Gaat lekker meid, Duitsland 30dagen. Niet iets om vrolijk van te worden.
Ik ga haar maar een berichtje sturen. Ze is nl. wel nog online geweest. 30 dagen is wel echt belachelijk lang voor NL-DL Of zou ze al in WK stemming zijn
Ik had vandaag alleen berichtjes dat er nog wat kaarten favoriet gemaakt zijn bij me.

En mijn nieuwe kaart mag naar Finland. En alweer naar iemand waar JJ al een kaart heen gestuurd heeft. Dat is al de 2e keer deze maand!

Ziet iemand mijn vernieuwde avatar?
Yep, ik zie em. Anders dus even F5, wat Steph al zei
Leuk hoor, die nieuwe avatar!

Er is ook binnenkort een officiele meeting in DB. Gaat daar ook iemand van hier naar toe? Ik heb me wel opgegeven, zie tegen die tijd wel of ik ook écht kan.

Vanmiddag heb ik een stapel kaarten ingscand: aankopen van de afgelopen twee weken. Allemaal in photobucket gezet. In mijn kaartenbak heb ik 'tabbladen' gemaakt zodat ik kaarten snel kan terug vinden. Nu kan ik echt voorlopig vooruit en mag ik niks kopen.. pppffff.. als ik dat maar ga volhouden...
Hurray nummer 2 is gearriveerd en de kaart is in Duitsland

Rusland, China en USA zullen vast nog wel even duren.

Eens kijken waar de volgende kaart naartoe gaat.
Jeee, leuk Fieka!

Ik hoorde het, over die meet in DB. Ik weet het nog niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven