Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Anita: Je hebt wel een GPS nodig om te kunnen geo-cachen. Veel moderne telefoons van tegenwoordig hebben wel een ingebouwd GPS, maar je kunt ook naar bijvoorbeeld een dagrecreatiebedrijf en daar dan een geocache-route volgen. Dan betaal je gewoon een bedrag voor het feit dat je zo'n GPS mag gebruiken.

Kozoo: We hebben gisteren een route van 3,5 km gedaan i.v.m. kans op onweer (wat inderdaad reuze meeviel, ik heb niks gezien). Dat is dus heel erg kort, uurtje over gedaan ofzo. Je kunt even op de website kijken, want er zijn door heul Nederland routes. De afstanden zijn erbij genoteerd.

Ik ben er ook helemaal enthousiast over hihi... het is leuk omdat je in de natuur wandelt en toch een doel hebt!

Nu weer on-topic:

Zojuist 2 kaarten geschreven naar landen, die ik toch niet zo vaak krijg, Nieuw Zeeland en Spanje. Wel aardige profielen, moest goed zoeken in mn voorraad om iets leuks op te duikelen.
Thanks voor de info JJ.

Ga eens kijken of er in de buurt zoiets is.

Hier een hurray.

Kaartje naar Nederland is aangekomen.

Gewoon 1 dagje over gedaan dus geen vertraging bij de post.
Ik heb het kaartje van de hyvesruil ontvangen! Hij is heel mooi, vrolijk en zomers, goed uitgekozen! dank je wel Beachlover. (moest wel even opzoeken wat je nick hier was haha).

Mijn aangevraagde kaartje van vanochtend mocht naar het altijd originele Finland, maar een leuk profiel!
Ik werd helemaal blij vandaag van mijn brievenbus.

De kaart van de Hyves-ruil is helemaal goed, bedankt Ligaa! Erg leuke kaart. Mijn oudste dochter (de jongste is op schoolkamp) vond ook de postzegel van Donald Duck helemaal top!

En dan ook nog een kaart uit Finland met prachtige koeienwolkjes i.p.v. schapenwolkjes. Heel erg leuk. Ik vind sowieso dat de Finnen altijd veel aandacht besteden aan de kaarten en ook aan de postzegels. Ik heb al eens versierde aardappelpostzegels gehad, komkommers, verschillende soorten elfjes. Erg leuk.

@Jokejacket: Geocachen lijkt me ook wel wat. Ik heb vorige zomer in Limburg een aantal wandelingen met GPS gelopen. Maar dan zonder schatten zoeken. Gewoon een leuke route waarbij de GPS ook dingen vertelt over de omgeving en over de route die gelopen moet worden.

Lampje
Jee Lampje dat betekent voor de test (reistijd post binnen NL) dat de kaart wel binnen 1 dag is bezorgd. Had hem gisteren gepost.

Hier een offday. zeurhoofdpijn enzo.

Maar wel een hele leuke artcard. Uit NL, snel even registreren!

JJ, geocoaching lijkt mij ook erg leuk, al ben ik wel een sufferd met dat soort dingen, maar voor de leuk lijkt het me leuk!
Ligaa, jij ook al last van die kudde olifanten die door je hoofd stampen vandaag.

Hier een official uit de UK voor mij.

Multi-view met mooie oude gebouwen.

Geen bijzondere tekst op de achterkant.
Ik houd van onze hobby!
Oooh dames excuses alvast ik heb de afgelopen pagina's nog niet doorgelezen maar:

- ik heb een hele leuke Hello Kitty kaart ontvangen uit de USA

en:

- IK HEB DE BAAN!!!!! niet te geloven, ik viel bijna van mijn fiets toen ze me belden om het te zeggen, het overviel me zo enorm, aangezien het gesprek zo slecht ging!!!

Mijn droom is uitgekomen!!!
quote:kaatje_85 schreef op 07 juni 2010 @ 17:30:

- IK HEB DE BAAN!!!!! niet te geloven, ik viel bijna van mijn fiets toen ze me belden om het te zeggen, het overviel me zo enorm, aangezien het gesprek zo slecht ging!!!

Mijn droom is uitgekomen!!!

Gefeliciteerd !!! Wat een heerlijk nieuws. Misschien heb je 'm juist wel gekregen omdat je je kwetsbaar hebt opgesteld. Je weet het niet, feit blijft dat je die baan gewoon hebt !!! Super !!!

Lampje
Gefeliciteerd Kaatje!!!

Als je droom is uitgekomen is het dan ook de functie die je het liefst zou willen? Misschien wil je een (beetje) vertellen wat het voor iets is? Ben wel benieuwd. (hoef niet natuurlijk als je je privacy wil bewaken)

JJ; Wat een heerlijke bijdrage van jou! Ik hou ook heel veel van onze hobby
Wowwwww wat gaaf Kaatje. Van harte gefeliciteerd.

Hier geen officials of hurrays helaas.

Wel het hyvesruil kaartje gekregen. Hardstikke leuk Chrisy, komt op de kaartenmuur te hangen.

Ik had 2 weken geleden nog zo iets van; ik heb bijna mijn 1jarig jubileum om het vervolgens gewoon te vergeten. Het was dus afgelopen maandag dat ik 1 jaar pc-er ben.
Snjókorn falla, á allt og alla
Neferisis, heerlijk toch als je zulke dingen ziet gebeuren (en dan bedoel ik natuurlijk niet het vrouwtje dat viel maar de jongens die haar gingen helpen!) tjah, ik kan daar alleen maar heel erg blij van worden haha

Jokejacket, haha en als het virus bij je schoonzussie op de computer komt is het niet zo erg :D maar ik ben samen met jou erg benieuwd wat erop staat! Hou ons op de hoogte :D

Anita, zijn die op hol geslagen olifanten er ondertussen al vandoor?

Lampje_ klinkt als een erg leuke kaart met die koeienwolken, idd die Finnen sturen vaak wel mooie kaarten, ik heb laatst mijn eerste ontvangen van Inge Look, die zijn zo enorm leuk!

Ligaa, is jou hoofdpijn alweer wat minder? Verdorie zeg gaat lekker hier met al die hoofdpijnen e.d.

Kaatje GEFELICITEERD, wat enorm goed van je! Ben stiekem wel heel erg benieuwd naar wat voor baan je nu hebt gekregen (nou jah gekregen je hebt er verdomd hard voor geknokt!)

Echt super voor je, nogmaals gefeliciteerd!

Snjokorn, GEFELICITEERD met je 1jarig jubileum! En dat er nog maar vele kaarten mogen komen.

Hier vandaag een Hurray uit Duitsland ontvangen en Nederland.

De Nederlandse had ik op dit forum gewezen dus wie weet komt zij hier binnenkort wel even koekeloeren!

Zojuist ook 2 kaarten aangevraagd en die mogen naar Belarus en China!

Zo nu ga ik eerst even koken, lekker rösti met doperwtjes en worteltjes en een boomstammetje. Jamjam!
Snjo: nog gefeliciteerd met je 1e pc verjaardag

en eetmakelijk Chayuz!
Snjokorn van harte met je 1e jubileum jaar

Kaatje jij ook van harte met je baan!!!! Geweldig

Ligaa dankjewel voor je kaartje, geeft niets dat je te laat bent, was idd op de camping :P:P

Maar nu de vraag... hoe komen jullie erbij dat ik kikker en zijn vriendjes zoooooo leuk vind?? Hahaha heb er 3 ontvangen voor mijn verjaardag!!

Noa lynn vind de hyvesruil kaart erg leuk!!! Dankjewel ;) Heb jij geen balkon? Volgende keer niet binnen gaan zitten zweten op het kaartje, maar lekker buiten ;)

Maar super bedankt!!!

Net zoals alle jarigen al zeiden... heb nog nooooooooit zoveel kaartjes ontvangen op mijn verjaardag!!! 13 stuks

Jullie zijn topwijffies !!!!
en zo hoort je verjaardag ook te zijn JustMe :D hoe meer kaartjes hoe beter!

Kozoo dank je wel ik heb alleen mijn eten niet opgegeten, want ik heb het perongeluk aan laten branden, mn pa belde en toen hield ik het niet zo goed in de gaten, dus zo nog maar een boterham smeren!
Ik werk als 3 jaar gedetacheerd bij de gemeente op de afdeling Sociale Zaken als casemanager (recht op bijstand vaststellen etc) en nu ga ik er dus eindelijk in vaste dienst yeaaaaaah!!! Mijn werkzaamheden blijven gewoon helemaal hetzelfde

Trouwens de andere 2 sollicitanten die ik had gesproken hadden ook zo'n k*tgesprek, een vrouw kwam helemaal huilend buiten en de jongen die was helemaal over de zeik van irritaties.....dus dan viel het bij mij wel mee lol!!
haha, nou dan mag je best trots op jezelf zijn hoor kaatje :D TOP
Kaatje gefeliciteerd met je baan! Je hebt het verdiend en er hard genoeg voor geknokt.

Snjokorn ik moest effe nadenken welk kaartje ik ook weer had gestuurd maar toen ik je profiel opzocht wist ik het weer (kat & muis toch?). Ik ben blij dat jij er blij mee bent en dat een plaatsje op je kaartenmuur krijgt.

Hier vandaag geen hurray's en geen kaarten ontvangen. Wel een nieuwe expired kaart erbij. Nu staat ie weer op 7

Kaatje, gefeliciteerd met de baan!!!!!

Chayuz, zonde van je lekker maaltijd.

Moet zeggen dat het wel enigsids gaat nu met mijn koppie.

Had vanmiddag ook echt even zomaar tijd voor vanalles zonder naar school te hoeven rennen omdat dochter bij een vriendinnetje ging spelen.

Op het gemak het dorp in voor wat dingetjes.

Snjo, gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum!!!

Chrisy, jammer zeg weer een expired erbij.

Naar welk land?

En nu ben ik er als de wiedeweerga vandoor.

Aan de knutsel voor de musical en het eindfeest van school.

Leuk!!!!
Ik kom zojuist uit ziekenhuis, mijn schoonvader is bedient. Nu afwachten.
Kaatje, van harte gefeliciteerd met je baan! Je hebt het echt verdiend!

Hier trouwens geen acties wat PC betreft...

Dat geocoaching, daar had ik al eens van gehoord, maar wist even niet meer waarvan. Nu weet ik het weer, ik heb een PC-kaart gekregen van iemand uit NL die daar aandoet. Zij heeft het me uitgelegd. Trouwens niet iemand die her meeschrijft hoor.

Nu eerst eens even Larf onder de douche vandaan trekken....
Oehh Steph.... das minder.... en het is dan ook nog best snel gegaan hé?
Sterkte steph. Ging ineens toch veel slechter?
Kaatje: Van harte gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Top dat ze voor je gekozen hebben! Geniet ervan!

Steph: Oei, heel veel sterkte meid!

Hier 3 kaarten. 1 van een dierentuin uit Tsjechië met een tijger erop, 1 mooie met stadsgezicht uit Finland en 1 Boomerang uit Nederland die er 8 MAANDEN over gedaan heeft!
Sterkte Steph.
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven