Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
@JJ, ja inderdaad ik ga ook naar de meeting in Alkmaar! Ik ben bezig met een lunchlokatie te regelen voor ons allen heb er al helemaal zin in! De skeelercursus is afgelopen, twee weken terug de laatste rit gemaakt van 18 km.. Mn blaren zijn nog steeds niet geheeld.. Heb je leuke postzegels? Ik verwacht de mijne vandaag!!

@Steph, fijn dat schoonmama de hele dag mensen om haar heen heeft gehad! Dat doet haar vast goed! Een huilbui is zo begrijpelijk, en moet ook kunnen. Het is helemaal geen schande om haar verdriet te uiten. Wat jammer dat je je kaart niet geregistreerd krijgt zeg...

@Zazana, als ik ooit van mn goede voornemens af kom dan ga ik daar ook eens kijken hahaha, maar nu nog niet. Heb je leuke bijpassende kaarten gevonden bij je nieuwe adressen?

Ik ga even de tafel dekken! Tis dinsdag dus kaizer bolletjes dag! Vinden de jongens altijd helemaal geweldig! Ga ze zo weer ophalen! Laatste middag maal,,, klinkt wel heel dramatisch. Ik neem ze vanavond mee uit eten naar een heel chiqe en duur restaurant.. Heeft een gouden letter. Maar ik ga netjes aan de salade!

Tot later!
Ligaa: tof dat ik nog mee kon doen met de hyvesruil! Mijn kaartje is geschreven en gaat vandaag nog naar de gelukkige op de post!

Heb daarnaast 4 adressen aangevraagd en de kaarten mogen naar Finland, Duitsland, Polen en Australië (Tasmanië, wow!).

Tine: Bah, wat vervelend dat de blaren nog steeds niet genezen zijn! Mijn postzegels waren wel weer leuk hoor!
Na een heerlijk weekend in de zon en gisteren veel voetbal, meld ik me weer eens even achter de computer.

Kaartje voor de Hyves-ruil gaat zo op de post.

Verder is het aardig rustig op het PC-front. Een aantal kaarten staan op 'scherp' en kunnen elk moment geregistreerd worden. Verder hebben we'al' 3 dagen geen kaarten op de mat gevonden. Ik hoop dat het vandaag dan wat wordt want het begint wel te kriebelen weer.

De meiden hebben vanochtend in de hitte een sponsorloop van een uur gelopen. Zoveel mogelijk rondjes van 500 meter afwerken. Gelukkig was er voldoende verkoeling onderweg en gingen ze daarna lekker met water kliederen op school. De jongste had dan ook al haar badpak aan onder haar sportkledij.

@Ligaa: Gefeliciteerd met de mooie scores.

@Chrisy: Dat duurt lang zeg voordat die blaren verdwenen zijn. Nu is het toch te warm om je echt in te spannen maar als het iets afkoelt is het wel weer lekker om iets sportiefs te ondernemen.

@Jokejacket: Tasmanie! Dat is inderdaad wow! En ver!

Lampje
Neferisis, gelukkig bestaan er nog mooiere ook voor het buitenland, ik koop dus nooit de saaie Albert II Van mij zal het dus niet zijn En heb jij nu al het kaartje van de hyvesruil? Ik heb het adres pas vandaag gekregen
@JJ, Wauw wat gaaf Tasmanie! Heb je een mooi kaartje kunnen vinden? Tja die blaren.. Ze zijn wel dicht, maar de huid die er zit is zo dun dat zelfs als ik alleen mn sportschoenen aan heb dat er onder die huid weer een nieuwe blaar vormt. Dus ik loop zo veel mogelijk op slipper!

@Lampje, wat goed van je meiden zeg! Met die warmte zoveel lopen! En met water kliederen is altijd leuk! Ik zal duimen dat er een of meerdere kaarten voor je op de mat liggen!

Nou hier is het weer omgeslagen hoor.. Tis donker en het regent en het is een stuk frisser... Helaas weg mooi weer. Maar zo kan mn slaapkamer even lekker opfrissen!
Zo tine, regen en een stuk frisser, kom maar op. Hier waait het wel een stuk harder.

Ik heb alle deelnemers hun adres gestuurd, laat het me even weten als je geen adres hebt gekregen.
@Ligaa, ik heb het adres! Dank je wel! Kaartje gaat of vanavond of morgen pas op de bus.. Ben pas laat thuis. Hier is het ondertussen weer beter geworden buiten. Maar het heeft echt flink geregend hoor.

@Stefanie, heel goed!! Geen saaie postzegels he Die boycotten we
Hier slechts een paar drupjes, nu weer stikheet en geen wolkje aan de lucht. van mij mag het vanavond best gaan regenen Lekker fris slapen!

Ben net terug van een lang weekend k(r)amperen. Overdag was het heerlijk, beetje gewandeld, gezwommen, geluierd, gelezen maar 's nachts was het best wel koud (tóch maar m'n andere slaapzak meenemen volgende keer). Maandag had ik de camping helemaal voor mezelf .

In de tussentijd zijn er 3 kaarten op hun bestemming aan gekomen; China, Tsjechie en Finland. China had een lege hurray maar daar kwam vervolgens een apart bedankje van.

Ik zal zometeen even een paar pagina's terug lezen.

Chayuz: nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Snjókorn falla, á allt og alla
@Ligaa, ik heb het adres ook. Leuk zeg die persoon.......

@iedereen, balen die kaart uit China. Ik heb het nogmaals geprobeerd maar weer te weinig info volgens PC. alleen de datum op de stempel, meer echt niet.

@JJ, ja het is een official. Ik neem je tip eens aan, goed idee.

@Snjokorn,was jij dan weg?????

Hier nog en hurray van een 8-jarige die nog nooit zoveel namen op een kaartje had gezien en de kaart was fantastisch.
Tine natuurlijk doe ik daar niet aan mee aan die saaie postzegels! Albert II zie ik al genoeg denk k
Jaa, kaart gevonden voor de hyvesruil! Morgen gaat hij op de post (letterlijk hij.....).

StefanieV, Albert is saaie man.
Ligaa ik heb geen adres gekregen
oehhh ik heb vanochtend mijn allereerste bestelling bij PMK gedaan, ik ben erg benieuwd! Hoelang duurt het ongeveer doordat je ze binnenkrijgt?

Ik ga of morgen en anders donderdag kijken voor een kaartje voor de hyvesruil! hopen dat ik wat geschikts kan vinden! ga zeker mijn best doen (leukleuk)

Snjorkorn, dank je wel door jou verhaal heb ik spontaan zin om te gaan kamperen! eind augustus is het zover (wel op een festival maar goed)

Tine, hihi je hebt het restaurant mooi omschreven (als ik in elk geval het goede restaurant achtig iets in mijn hoofd heb ;) )
Vandaag een kleurrijke official uit Brazilië en een korte hurray uit Frankrijk (kaartje vanaf de meeting verzonden). De nieuwe kaart mag naar Friesland.

Voor zoon was er een envelop vanaf het Canadese Prince Edward Island met twee mapcards van het eiland erin. Zal ie vrijdag vast blij mee zijn.

@Tine > leuk uitje zo'n balboot met prins En heb je je kunnen inhouden bij dat restaurant met de grote M? Jij mag dus een kaartje sturen naar een Tasmaanse duivel, bofferd!

@Lampje > hebben de meiden veel geld opgehaald met de sponsorloop? Chapeau hoor, een uur bikkelen bij deze temperaturen.

@StefanieV > ik heb mijn hyvesruiladres ook pas vanmiddag ontvangen. Ik ben er nog niet uit welke kaart het moet gaan worden.

@Snjokorn > volgende keer een kat meenemen om lekker warm tegenaan te gaan liggen...

@Chayuz > ik ontving de eerste zending van PMK binnen drie dagen, de laatste keer pas na twee weken

Het is hier plakkerig weer, een spatje regen gehad om een uur of vier en nu brandt de zon nog steeds op mijn rug. Ik ga maar eens wat was vouwen en onder billen schuiven.
Dag dames, vandaag een drukke dag gehad. Hele middag bij de piercingshop geweest, vanavond werd ik door mijn beste vriendin mee uit eten genomen. Lekker tapas gegeten!

Er waren 2 kaartjes aangekomen vandaag: USA en Nederland.

Ik mag nieuwe kaartjes sturen naar Rusland en de USA.

Helaas zelf nog geen kaartje gekregen vandaag. Wel was een van mijn kaartjes favoriet gemaakt.
hmm dus ik moet gewoon maar even afwachten Neferisis!

Kaatje, zozo hoeveel piercings heb je laten zetten dat je er een hele middag moest zitten ;)
ha meiden,

Kaartje voor de hyvesruil is geschreven. Morgenochtend even posten. Ook nog een adres aangevraagd: NL, niemand van hier.

Ik mag er nog twee aanvragen maar dat wordt morgen, ga zo mijn bedje opzoeken.

@ Liga: bedankt voor het regelen van de hyvesruil
Hier ook weer even snel een berichtje van mij.

Druk hoor, nu ik weer aan het werk ben.

Maar pc-en probeer ik bij te houden, hahahaha

Gisteren een kaartje uit Duitsland, niet zo'n mooie en de tekst achterop stelde al helemaal niks voor.

En vandaag een envelop uit Nederland.

Herkende het handschrift want het was van iemand die eerder naar mij maar met een ander profiel post naar mij had gestuurd.

Ook is vandaag mijn kaartje naar Rusland aangekomen en meteen 2 keer favoriet gemaakt.

En een andere kaart is ook weer favoriet bij een mede-pc-er, ondertussen al 14 keer!!!

Ligaa, bedankt voor het adres voor de ruil.

Ik denk dat ik wel een passende kaart heb.

Hoop dat ik morgenavond tijd ga hebben om de kaart te schrijven.

Grote ego-post dit keer.

Maar ik ga nu zo de kleine man zijn laatste flesje geven.

En de grote man naar bed sturen, die is flink onder handen genomen door de tandarts en heeft wel erg veel pijn.
Vergeten mijn post op de brievenbus te doen Daar baal ik altijd zo van!
Ook ik heb mijn adres voor de ruil binnen. Dank je Ligaa!

Ik heb vandaag 2 korte hurrays gekregen (FR en USA) en nu heb ik 151 verstuurd dus mag ik er 11 onderweg hebben. Eerst eens even nieuwe aanvragen. Ze mogen naar USA, Belarus en Polen. Allemaal leuke profielen waar ik wat mee kan.

Straks even schrijven en dan naar bed, ben bekaf. Druk op het werk en vanavond nog even op ziekenbezoek en daarna gebbqt. Ben blij dat Larf nu op bed ligt, zo lekker zelf ook.

Gelukkig ben ik morgen vrij en kan ik flink aan de sop. Morgen komt een potentiele schoonmaakster langs en ze moet natuurlijk niet denken dat ik een smeerpoets ben...
Zo eerst even Ligaa bedankt voor het adres ! Leuk!!

Vandaag lange dag gehad.... gewoon 9 uurtjes gewerkt, maar moest eerst de meiden naar school brengen, daarna nog 2 vergaderingen dus ben net een half uurtje thuis, terwijl ik vanochtend om 8,.00 van huis gegaan ben... blergh......

Vandaag een hurray ontvangen vanuit NL, zal morgen een nieuw kaartje aanvragen en dan ook meteen een kaartje zoeken voor de hyvesruil. Komt helemaal goed. Daarna kinderfeestje morgen, lekker zwemmen met de meiden en jongens uit de klas van oudste dochter..

Nu eerst eens kijken of ik nog een beetje kan slapen vannacht...
Hyves adres binnen en kaartje is al op de bus (voor 18u al)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
@ Chayuz:

2 stuks

en een vriendin wilde een onderhuids implantaat in de vorm van een hartje laten aanbrengen maar dat was een dikke fail....haar huid wilde niet. Dus vandaar dat het zo lang duurde.
Anita --> je herkende het handschrift :O wow vind ik knap dat kan ik absoluut niet. Haha kreeg vorige week een kaartje van mijn vriendinnen die aan het rondreizen zijn in Amerika. Keek eerst alleen even naar het adres en dacht bij mijzelf "hmm ik hoor geen kaartjes van postcrossing te krijgen" hehe oeps..

Jokejacket --> hehe, njah vandaag weer een dag, kan gebeuren!

C_estelle --> alles mooi schoon gekregen? meer een rotzooy als hier kan bijna niet, haha wij leven echt in het huishouden van Chayuz Steen! (alhoewel ik moet zeggen dat het momenteel nog aardig netjes is voor ons doen)

JustMe--> veel plezier vandaag op het kinderfeestje, ga je zwemmen in het "o zo bekende" zwembad in de buurt?

Janna --> goed in actie jij!

Kaatje --> en waar zijn je nieuwe piercings te vinden, of is dat wel heel intiem ;) en die onderhuidse implantaten lijkt mij helemaal niks... geen idee waarom maar, hmmm, nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven