Postcrossing deel 8

13-08-2011 19:32 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deze verslavende, zeer verslavende hobby.

Uitleg in de eerste post, kaartenwinkels in de tweede post.

Het doel van dit project is mensen de mogelijkheid te bieden ansichtkaarten vanuit alle hoeken van de wereld te kunnen ontvangen, gratis.

Hoewel, bijna.

Het belangrijkste is: als je een ansichtkaart stuurt, zul je er in ieder geval een ontvangen, van een willekeurige Postcrosser ergens in de wereld.

Het bijzondere van ansichtkaarten vanuit verschillende plekken in de wereld ontvangen (vaak vanuit plaatsen waar je waarschijnlijk nog niet eerder van gehoord had) is, dat je je brievenbus in een soort 'surprise box' kunt veranderen. En wie wil dat nou niet!
O o o, kijken jullie ook DE wedstrijd. Er word hier heel wat af getoeterd en gefufuzelaad haha!

Stereo, hij is onderweg!! De brievenbusmeneer heeft het pakketje mee genomen voor je! 4 kaarten gister, toe maar en dat voor een zaterdag!!

Origami, de drie dames van de Hem@ toevallig:) Heb je lekker rustig aan gedaan dit weekend?

Nefrerisis, 10 maar? Ik heb er 13 op 514 ontvangen kaarten. En eentje gaat er over 3 dagen weer expired raken helaas...

Net nog even luchtballonnen gekeken, er hingen er weer twee voor mn raam!! Zo mooi!!
Ik kijk geen voetbal .

Hier een hurray in mijn digitale brievenbus. Nu zijn er dus nog 3 onderweg. 2 naar Duitsland, waarvan 1 al 22 dagen, en 1 naar Polen
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Droomz, doe je goed! Ik kijk alleen EK en WK maar ben in mn eentje hier thuis op de bank o zo fanatiek... Had je een leuke hurray? En al een nieuw adres aangevraagd? Of wacht je nog even?
@el_spark, wat leuk dat je een kaart hebt ontvangen!!

@anita1973, wat leuk dat je voor ¤5,00 iets bij de Hema kan kopen. Laat je weten welke kaartjes je gekocht hebt? Wat jammer dat je de bloemenbon vergeten bent! Heeft postzegelerop een snelle verzending? Ik hoor er zoveel positieve verhalen over, het word echt tijd dat ik ga kijken. Het staat al wel op mijn to do lijst maar nu nog tijd vinden.

@mismoana, wat leuk dat je mee komt schrijven, gezellig! Ik vind kaarten zonder envelop leuker. Maar mensen vragen enveloppen omdat het anders beschadigd kan raken. Ik vind als ze niet te erg beschadigd zijn het ook wel iets hebben, zo'n kaart.

@neferisis, wat jammer dat de ontvangen kaartjes niet zo mooi waren. En wat minder dat je de stereogram nog niet ontcijferd hebt, hopelijk ben je er snel achter. Gelukkig zit er geen dierlijk product meer in zegellijm maar dat nieuwe spul klinkt ook niet geweldig... Wij hebben uitgebreid vaderdag gevierd, ook nog met de verjaardag van pap erbij, die was dinsdag al jarig. Gisteren uit eten geweest en vandaag op stap, leuke dingen gedaan. Hebben jouw kinderen nog iets aan vaderdag gedaan? Wat jammer dat je de bloemen bon vergeten bent! Mijn moeder heeft een plantje in een potje gekregen, de gerbera's waren al op. Ze is veel blijer met het plantje dan ze met gerbera's geweest zou zijn dus dat vind ik wel fijn voor haar. Wat goed dat je een expired minder hebt!

@_origami_, haha drie oudere dames in badpak, geweldig! Goed bedacht van je.

@stereogram, ja gerbera's zijn echt mooie bloemen hè? Ik heb niet zoveel met bloemen/planten. Alleen gerbera's vind ik mooi! Komende week ben ik vrij dus ik ga voor het raam zitten wachten tot de postbode langs is geweest. Ik kan niet wachten tot de sphynx arriveert! Ik laat je weten als hij er is. Ben nog aan het zoeken voor een kaart voor jou. Heb aardig wat kaarten gezien maar nog niet DE kaart. Er komt er 1 jouw kant op maar ik weet nog niet wanneer, moet eerst een hele mooie vinden! Wat leuk dat je een regen van hurrays en kaarten had! Daar word je wel blij van!

@tine2804, positief denken, jouw ervaring is ook belangrijk!! Haha arma Sam, vond hij het zo leuk? Ja, bij Xenos hebben ze leuke kaarten hè! Ik heb ook die supermooie kaart van je plaatje en de boom met regenboog. Over de opspattende waterdruppel heb ik getwijfeld en niet gekocht maar nu heb ik daar wel spijt van. Ik heb ook nog wat andere kaartjes gekocht, zal hieronder wel even bij PC-nieuws neerzetten. Ik kijk niet DE wedstrijd maar ik lees af en toe wat op internet. Ben te druk met vanalles en nog wat. Zo toch maar de tv aan zetten dus. Hoeveel staat het nu dan? Wat jammer dat je over een paar dagen weer een expired hebt.

@droomz, eindelijk iemand die ook geen voetbal kijkt!

PC-nieuws: gisteren een kaartje ontvangen met een ratje erop. Hele leuke tekst op de achterkant ook. Blij mee!

En gisteren 5 nieuwe kaarten gekocht. Auto, klavertjes vier en bloem van de Hema. En oranje ballon met smiley en zo'n afbeelding van een egyptisch achtig iets (moeilijk omschrijven) van de Xenos.

Verder heel mooi briefpapier gekocht waar ik ontzettend blij mee ben. Helaas maar 6 vellen maar toch.

En nu even een nieuw adres aanvragen, kom zo vertellen hoe en wat.

Hopelijk ben ik niets of niemand vergeten te antwoorden. Ik moest nogal bijschrijven en 1x raakte ik al het geschrevene kwijt, wat een ramp. Maar nu staat het er weer.
Nicolientje, tja Sam kwijlt nogal snel.. Al vanaf het begin doet hij dat. Hij klimt ook altijd helemaal omhoog om in mn hals te gaan liggen en dan lekker die kwijl druppels in mn nek.. Bah. Maar hij is heel lief en een ervaren vliegen vanger in de tuin van mn ouders. Ook gaat hij graag bij de konijnen in het hok zitten en komt hij zo nu en dan met een worm binnen! Je hebt ook weer leuke kaartjes gescoord!! Oranje is uitgelopen op 2-1 achterstand dus we liggen er uit, alle vlaggen kunnen weer in de kast! Ben benieuwd welk land je uit de hoge hoed trekt!!
Tine, ik vind het niet zo fris maar ook wel schattig van Sam. Gaat dat goed met de konijnen? Wat leuk! Brrr, wormen moet ik niets van hebben hihi. Ja, ik ben wel blij met de kaartjes. Tenminste ook een auto nu voor het geval ik weer een profiel van een man krijg. Jammer van Oranje maarja over twee jaar weer een kans toch?

Mijn kaart gaat naar Australië. Een wit tuinhek vol met roze rozen. Het is een van mijn mooiste kaarten vind ik zelf. Benieuwd hoe de ontvangster hem vind.

Weer een brief van een penvriendin ontvangen. Dus nu 2 terug schrijven, 1 meisje heeft mijn vorige brief nooit ontvangen dus nu een herkansing:) en 1 nieuwe penvriendin erbij. Het word druk hihi.
Helaas, vanmorgen al direct een mail dat ik toch echt Frans moet spreken en dat ze me succes wensen met het vinden van een andere uitdaging... *positief blijven Tine* Jammer ik had er echt al zoveel zin in...

Nicolientje, haha Sam hoeft geen worm naar je toe te brengen dus:) Ik hoef ze ook niet hoor, gelukkig doet hij het bij mn ouders haha! Die kaart klinkt echt heel mooi!! Zo jij mag weer aan de schrijf!!

Hier vanmorgen een hurray uit Japan, de kaart met het varkentje is aangekomen, ze vond hem erg leuk en gaat hem op haar blog plaatsen schreef ze!! Werk ze allemaal vandaag, en anders geniet van de vrije dag!
Hier vangen de katten niets. Vroeger ving 1 kat (inmiddels bejaard) altijd bladeren op het balkon die hij aan ons gaf .

En ik heb nog geen nieuw adres aangevraagd. Zaterdag nog 2 nieuwe aangevraagd .
Warning!! Hele lange post!!

Jeetjemineetje.. Heb me even door 40 pagina’s tekst heen geworsteld! Moet ik niet meer doen hoor, een poosje van de radar verdwijnen, want ik heb zoveel gemist. Verjaardagen, kinderverjaardagen, ontslagen, operatie van Tine (wel 2!), een meeting, zielige katten, een prachtige zelfgemaakte verjaardagstaat, schoolreizen…

Ook heel veel ‘nieuwe’ meeschrijvers, die inmiddels al lang niet meer nieuw zijn, maar voor mij dus wel . Welkom (in order of appearance) Jessie, Wandelaartje, Bluebirds, Indie, Nicolientje, Droomz, El-Spark, TinaT, Twinkiestar, Smulrol, Angel, Mopke en Missmoana!

Welkom terug Poezels, Noa en Janna!

What happened to me: Nou, op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je aan bevolkingsonderzoeken mag mee gaan doen. In het geval van het uitstrijkje is dat 30 jaar en aangezien ik dat binnenkort wordt, mocht ik in maart een uitstrijkje laten maken. Ik hoefde niet eens op de uitslag te wachten, want de huisarts stuurde me al meteen door naar de gynaecoloog want ‘het zag er niet goed uit’. Wel redelijk van me af kunnen zetten, weekje op vakantie geweest en vol goede moed naar het ziekenhuis. Daar trof ik de grootste hork ever. Een arts-in-opleiding (v) die me foute info gaf en me redelijk mishandeld heeft ‘down there’, maar goed nieuwe afspraak bij echte arts (m) gemaakt. Die maakte een biopt en ik mocht een week later bellen voor de uitslag. Daar kreeg ik de kans niet voor. Ruim voor die tijd belde hij mij al, of ik zsm naar hem toe wilde komen. Hij had een vermoeden van kwaadaardig weefsel, maar het biopt was te klein om dat goed te kunnen beoordelen. Om de een of andere reden was het niet mogelijk nog een biopt te maken, dus hij wilde me op zeer korte termijn opereren. Opereren?! Ja, hee, ik ging alleen maar een uitstrijkje laten maken hoor! Ik heb mn kippenhok nog nodig, want ik moet nog kinderen baren! Meneer de gynaecoloog ging een conisatie doen, een kegelvormig stuk weghalen uit de baarmoedermond. Daar ontstaat baarmoederhalskanker en hopelijk kon hij de eventueel kwaadaardige cellen allemaal weghalen. Nou, dat werd een week dikke stress. Operatie fluitend ondergaan, kwam met mn ogen open de verkoeverruimte in (lange leve goede narcotiseurs) en had op zaal honger als een paard. Helaas moest ik wel een nacht blijven (van te voren bekend) en had ik erge last van blaaskramp door de katheter. Daar kreeg ik ’s nachts morfine voor. Slapen deed ik niet, maar wat was ik gelukkig. Zo snel mogelijk dat ziekenhuis uit de volgende dag en een paar dagen weinig kunnen doen door de pijn. Weekje later voor de uitslag. Nou, ook weer de hoofdprijs. Er is een stuk van 2 bij 3 cm weggehaald, binnenin dat stuk zat een voorstadium van een kwaadaardige baarmoederhalskanker. Aan de randen helemaal niets, dus voor nu ben ik ‘schoon’. Waren er dus net op tijd bij.

Nefersis vroeg: Is de ziekte, na de operatie, nu onder controle of zit je nog midden in behandelingen? Hoe voel je je op dit moment? Heb je genoeg mensen om je heen die je steunen? Het is dus voor nu onder controle, maar het gaat wel om een variant die zeer waarschijnlijk terug gaat komen. Ik moet nu over een periode van een half jaar 2 uitstrijkjes laten maken, zijn die goed, dan moet ik als de donder aan kinderen gaan beginnen. Als het namelijk terug komt, moet het kippenhok eruit, de behandeling die nu uitgevoerd is, kan maar eenmalig. Voel me nu wel aardig, buikpijn heb ik heel weinig en krijg ook iedere dag een beetje meer energie. Toen deze hele molen begon, was ik nog op de terugweg van een burn-out (oid) en dan is de rek er al een beetje uit. Heb gelukkig heel veel mensen om me heen, ouders, andere familie, vriendinnen en heb een hele lieve vriend. Steun genoeg dus.

Nog even over postcrossing, waarvoor we hier toch eigenlijk zitten: Iemand had het over kaarten met ‘local food’. Zo vroeg een mevrouw uit China dat pas ook. Die heb ik een kaart gestuurd met een patatje oorlog erop. Ik hoop dat ze het wat vind. Heb ook nog 2 musea bezocht tijdens het museumweekend. Veel kaarten gescoord van vliegtuigen en ook nog een heleboel met allemaal oorlogsdingen (tanks, geweren, loopgraven etc). Kom dus maar op met de oorlogsverzoeken!

Hebben jullie eigenlijk al vakantieplannen gemaakt?
Oh ja, wou ik ook nog zeggen.. Van de 54 verstuurde kaarten op mn wall, zijn er 27 favoriet gemaakt, toch leuk
Origami, meid wat een ellende heb je gehad en die ene arts die zou je toch.... Ik hoop zo voor je dat dit niet meer terug komt, fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt! Die heb je echt nodig in dit soort situaties! Wou je zelf al kindjes? Dat kippenhok blijft gewoon nog even zitten hoor, anders krijgen je kippetjes het koud hihi;-) zo en nu alle gekheid op een stokje, ik hoop en duim voor je dat het gewoon allemaal goed zit!!
Origami heftig verhaal. Fijn dat je positief kan zijn.

Neferisis, ik ben nu weer met een van de boeken van robin hobb bezig. Het zijn drie trilogieen, 1 over de zieners, 1 over schepen en nu lees ik een boek van de Nar serie. Ontzettend spannend, het is fantasy.

Verder een aanrader is het boek van Dina. Het eerste deel van een trilogie. Dina´s leven speelt zich af in de eerste helft van de vorige eeuw, in het barre noorden van Noorwegen.

Deze week zitten er bij de reclamefolders kortingsstickers van Xenos, voor wie daar misschoen nog kaarten wil kopen.
quote:tine2804 schreef op 18 juni 2012 @ 16:27:

Origami, meid wat een ellende heb je gehad en die ene arts die zou je toch.... Ik heb een klacht ingediend en sindsdien zie ik haar niet meer op het aanwezigenbord in het ziekenhuis. Zou ze zijn ontslagen?Ik hoop zo voor je dat dit niet meer terug komt, fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt! Die heb je echt nodig in dit soort situaties! Wou je zelf al kindjes? Ja, mijn eierstokken rammelen al een poosje, vriend was alleen nog niet overtuigd. Wat dat betreft is mother nature me nu aan het helpen Dat kippenhok blijft gewoon nog even zitten hoor, anders krijgen je kippetjes het koud hihi;-) Ik hoop écht dat het nu nog eieren zijn, die kippetjes zo en nu alle gekheid op een stokje, ik hoop en duim voor je dat het gewoon allemaal goed zit!! Lief, thnxLigaaaaa (hoeveel A's waren het nou?), bedankt voor de hug.
@stereogram, BEDANKT!!!!!!! Jouw kaart lag net in het postbakje en ik ben er zo blij mee, hij is ge-wel-dig! Dit is echt met stipt op nummer 1 mijn favoriete kaart:).

@tine2804, oh balen zeg! Maar hopelijk komt er snel weer zoiets leuks voorbij. Zal voor je duimen! Fijn dat de ontvanger je kaart mooi vond.

@_origami_, wat heftig allemaal! HUG! Hoop echt voor je dat het komende half jaar positief nieuws geeft en dat het kippenhok in gebruik kan worden genomen! Goed dat je zo positief blijft.

@Ligaa, ik kom net terug van Xenos:(. Helaas woon ik hier met 12 mensen dus meestal is de reclame al weg voordat ik een kansje krijg. Gelukkig toch nog wat leuke kaarten gekocht, overal en nergens.

Net weer wat kaarten gekocht. Sommige voor PC, sommige voor penvriendinnen. En 2 kaartjes in de bus. De sphynx van Stereogram en eentje met varkentjes. Mensen sturen mij wel graag varkentjes hihi. Ik denk niet dat varkentjes zo geliefd zijn...

Geen hurrays vandaag. Rusland is ook 'pas' 13 dagen onderweg. De anderen iets korter maar veelal landen daar in de buurt. Ook weer een brief van penvriendin gekregen, leuk!
Nicolientje: Was niet die van mij, ga het ook niet redden om die vandaag nog weg te sturen.

Leg in m'n brief uit waarom.

At de rest: Halloo, ik kom zo bijkletsen, oke?
@angel__, Klopt, was van een andere penvriendin. Geeft niets, ik vind het niet erg als het wat langer duurt hoor. Maar inderdaad ik lees in je brief hoe of wat. Je mag altijd mailen: 'brief komt later' als het schrijven eens niet lukt hè. Want normaal gesproken wacht ik 1 maand en dan vind ik het genoeg geweest, dus neem de tijd die nodig is!
Tine, dankjewel voor de envelop met kaarten! Ik heb helaas wel Mickey Mouse moeten onthoofden bij het openen van de envelop ! Maar je had 'm mooi versierd hoor! Ik heb je even een sms gestuurd over de betaling en zo.

Droomz en Tine, mijn kat is een echt jagertje! Dat zeiden ze al in het asiel. Hier thuis blijft het alleen bij een verdwaald insectje en mekkeren naar vogels vanachter het raam. Deze week heb ik trouwens 3 poezebeesten rondlopen. 2 extra van familieleden die op vakantie gaan.

Nicolientje, graag gedaan! Ik vind het echt leuk dat ik je zo blij kom maken met die kaart! En als ik jou was zou ik de site van idrukker in de gaten houden om er een gratis setje van aan te vragen. Dan kan je ze ook nog vlak voor je verjaardag uitdelen aan familie en vrienden en vragen ze voor je verjaardag op te sturen. Dan heb je een postvak vol sphynxen.

En wat een leuke kaart van dat ratje bij bladmuziek. Ze hebben dus wél leuke kaarten in Wit-Rusland!

Ik wacht geduldig op een kaartje van jou. Maar je hoeft er niet zoveel moeite voor te doen hoor! Ik vind het al lief dat je een kaartje terug wil sturen.

Ligaa, ik ga je tips ook even opschrijven. Ik heb pas ook een mooi fantasyachtig boek gelezen, De Magiers van Lev Grossman.

Origami, wat ontzettend heftig zeg! Goed dat je een klacht hebt ingediend. En als ze niet op het rooster staat kom je haar in ieder geval niet tegen daar, dat lijkt me wel zo prettig. Fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt. Nogmaals heel veel sterkte!

En respect dat je al die pagina's gelezen hebt!

Neferisis, stereogramupdate graag!

Bluebirds, volgens mij kwam ik jouw profiel vanmorgen tegen in mijn favorietenmailtje.

Vandaag 3 kaarten in de bus. 2 zijn er niet echt bijzonder, wel met aardige berichtjes erop. De andere was een mooie olifantenkaart. (Anita, ik zag dezelfde kaart al in je favorieten staan. Je hoeft dus niet mijn profiel in de gaten te houden tot ik 'm op m'n postcardwall heb gezet .)

(Nog) Geen hurrays vandaag.
Wow alweer zoveel bijgeschreven.

Eén van mijn reislustige kaartjes is eindelijk aangekomen. Na 55 dagen kreeg ik een berichtje uit Taiwan dat er op de enveloppe “missent to Thailand” stond. Tsja, dat verklaart een hoop.

Ik heb gelijk weer op de knop gedrukt (het mocht eindelijk weer) en een heel leuk uitgebreid en positief profiel gekregen uit Nederland. Wat een kadootje. Het werd zelfs moeilijk omdat ik bijna niet kon kiezen uit meerdere kaartjes.

Omdat ik nu op de 15 verzonden zat mocht ik nog een keer, maar dat is iemand uit Litouwen die een onbeschreven kaart wil. Daar doe ik uit principe niet aan. Ik kan maar één motivatie bedenken waarom je dat zou willen: hergebruik (doorsturen/ruilen/verkopen) en daar voel ik me niet prettig bij. Misschien dat jullie me nog kunnen wijzen op een andere reden. Enveloppen kan ik dan weer wat beter begrijpen.

@Neferisis: Ik ben ook een fan van stereogrammen. Op youtube heb ik een filmpje gevonden waar goed wordt uitgelegd hoe het werkt. Bij mijn vriend lukte het in ieder geval daarna. En als je eenmaal de truc door hebt wordt het voortaan eenvoudiger.

http://www.youtube.com/watch?v=kgrUfUI0Y9g

@Tine: Wat een hoop ellende bij elkaar. Hopelijk keert het tij snel voor je.

@El_spark: Ja geduld moet je wel hebben bij postcrossing. Vooral in het begin. Mij gaat het niet zozeer om de kaartjes in mijn bus, ik wacht meer op hurrays. Ik vind het zo leuk om te zien of mijn keuze echt zo goed was als ik zelf dacht. En het biedt weer de mogelijkheid voor het sturen van een nieuw kaartje.

@Nicolientje: Bij mij zitten ook kaarten dubbel in mijn schoenendoos. Soms omdat ik ze zelf zo verschrikkelijk leuk vind. Soms omdat er erg veel vraag is naar kaartjes van waar je woont en dat komt toch vaak wel een beetje op hetzelfde neer. Wat ben jij trouwens lekker enthousiast in alles wat je doet.

@Origami: Wat een verhaal. Wat een schok zal dat zijn geweest. Ik wens je sterkte.
quote:lndie schreef op 18 juni 2012 @ 20:07:

Wow alweer zoveel bijgeschreven.

@Neferisis: Ik ben ook een fan van stereogrammen. Op youtube heb ik een filmpje gevonden waar goed wordt uitgelegd hoe het werkt. Bij mijn vriend lukte het in ieder geval daarna. En als je eenmaal de truc door hebt wordt het voortaan eenvoudiger.

http://www.youtube.com/watch?v=kgrUfUI0Y9g

Wow, wat een goed filmpje, Indie! Die kende ik nog niet. Bedankt voor het posten.

Lege kaarten sturen doe ik trouwens ook niet, omdat ik niet snap waarom je dat zou willen, tenzij je bang bent voor dubbele kaarten of ze inderdaad weer wegstuurt. Ikzelf ontvang graag beschreven kaarten, ook bij swaps, omdat ze dan pas als een cadeautje voor míj voelen.
@stereogram, ja echt super bedankt hoor. Ik ben er zo blij mee! Ben nog steeds aan het kijken voor een mooie kaart voor jou, morgen eens proberen langs Paperchase te gaan;).

Ja, dat ratje is leuk hè? Net mijn ratje toen ze klein was.

@indie, wat leuk dat je kaart toch nog aan is gekomen! Bij onbeschreven kaarten denk ik ook aan de redenen die jij opnoemt. Nee, daar hou ik ook niet van. Zou er gewoon iets opschrijven als, ik zag dat je een lege kaart wilt maar ik vind het zooo onpersoonlijk (smiley).

Oké, dubbele kaarten is dus geen ramp. Ik vind er inderdaad een paar heel erg mooi (met name die van Paperchase). Toch maar weer eens kijken.

Hahaha, ja ik ben een bezig typetje... Heel verlegen hoor maar iets wat ik leuk vind daar ga ik helemaal voor. Ik vind zoveel leuk om te doen! Moet wel zeggen dat dit is gekomen nadat ik een ongeluk heb gehad. Toen besefte na het ontwaken wat een geluk ik had gehad en hoe kort het leven is. Sindsdien ben ik van mening dat alles wat je leuk vind je met volle overtuiging moet doen en wat je niet leuk vind vooral niet moet doen.

Net kwam er bericht dat mijn zusje naar het ziekenhuis was. Ongelukje tijdens hockey. Volgens de huisartsendienst valt het mee, niets gebroken en ze is alweer naar huis. Was best wel even geschrokken... Tis echt mijn kleine zusje ondanks dat ze al bijna 20 is;). Kwamen ze op de terugweg nog een ander ongeluk tegen/ambulance. Mijn moeder helemaal overstuur. Morgen maar even naar haar toe, net al gebeld met haar. Zo sneu!
Net een hurray uit USA. Hele leuke. Vanavond nieuw adres aanvragen, zo meteen eerst naar mam toe.

Met zusje gaat goed, nog moe maar geen breuken of iets ergers.

Vanavond ga ik overheerlijke wraps met sperziebonen, ham, kaas en ei maken! Jammie:D.
Bedankt voor de lieve reacties allemaal!

Ik heb inmiddels alweer 2 hurrays ontvangen, de badpakkenman vond de bejaarden erg sexy en een Belgische meneer bedankt me voor 'the beautifull card'. Waarom dat dan weer in t Engels moet.. enne.. zo beautifull was ie niet, een bollenveld.
Owww ik heb mijn eerste faal met pc. Gisteren twee nieuwe kaartjes aangevraagd, geschreven en vandaag op de post gedaan. Ben ik vergeten om er een foto van te maken....Ik kan daar echt zo irritant even van zijn. Ik dacht vanmorgen nog ''niet vergeten een foto te maken''. Maja helaas volgende keer maar weer proberen!

Ik heb nu kaartjes naar de volgende landen onderweg:

Amerika 13 dagen

Rusland 13 dagen

Taiwan 13 dagen

Oekraïne vandaag gepost

Belarus vandaag gepost

Mijn vorige kaart naar Oekraïne heeft er 5 dagen over gedaan dus hopelijk gaat deze ook weer zo snel! Ben benieuwd wanneer die andere zullen aankomen.

Weten jullie trouwens nog leuke, aparte websites waar kaarten verkocht worden? FunnyCard ken ik al en heb ik al eens wat besteld

Verder even een vraagje over idrukker kaarten. Vandaag een pakketje ontvangen met gratis kaarten maar versturen jullie deze ook? Vallen deze niet onder de ad/free kaarten?

Dan nog even een mening vraag over wat deze kaarten betreft. Ik heb veelal ''Hup Holland Hup kaarten gekregen (niet zo gek aangezien het EK afgelopen is en ze nu met die kaarten zitten), versturen jullie deze ook of zien jullie dit als ''echte'' voetbal kaarten? Ik twijfel een beetje, aan de ene kant vind ik ze wel leuk maar aan de andere kant verwijst het echt naar voetbal wat ze weer minder leuk maakt vind ik...
Wat een verhaal, origami Naar ook.

Gelukkig valt het bij je zusje mee, Nicolientje.

Ik zou graag willen reageren op alles, maar tegen de tijd dat ik bijgelezen heb, ben ik vaak alweer de helft vergeten. Is dus geen onwil.

Hier 3 kaartjes in d bus, waarvan1 gisteren, maar ik kijk op maandag nooit in de bus. En het kaartje naar Duitsland is eindelijk aangekomen! De ontvangster was zelf al 2 kaarten 'kwijtgeraakt' naar Nederland, dus ze dacht dat het aan onze post lag.

Zijn hier nu nog 2 kaarten aan het reizen: Naar Rusland en Polen geloof ik.
quote:_origami_ schreef op 19 juni 2012 @ 15:02:

Bedankt voor de lieve reacties allemaal!

Ik heb inmiddels alweer 2 hurrays ontvangen, de badpakkenman vond de bejaarden erg sexy en een Belgische meneer bedankt me voor 'the beautifull card'. Waarom dat dan weer in t Engels moet.. enne.. zo beautifull was ie niet, een bollenveld.

Haha, ja die badpakkendames zijn vast ook geselecteerd op hun sexy uitstraling!

Had je de bollenveldkaart naar iemand in het Franstalige deel van Belgie gestuurd misschien? Dan spreekt diegene wellicht alleen Frans en Engels.

Nicolientje, fijn dat je zusje oké is! Tuurlijk maak je je dan zorgen! Wat dat betreft blijven kleine zusjes en broertjes altijd klein .

Enneh... eet smakelijk!

Missmoana, misschien zijn er nog plaatjes van je kaarten online te vinden? Zeker als het kaarten van een bepaald merk zijn, zijn ze wellicht nog wel te vinden. Bij sommige webshops kan je ook de afbeeldingen gewoon opslaan. Ik scan mijn kaarten al meteen of leg ze op de scanner als dat niet lukt, zodat ik ze nooit ongecand de brievenbus in gooi. Ik stuur Idrukkerkaarten heel af en toe, maar niet naar Nederlanders en ook niet naar mensen die aangeven geen freecards te willen ontvangen, behalve als ze in hun favorieten staan. Soms stuur ik ze naar mensen met een leeg profiel, bijvoorbeeld. Wat had je bij Idrukker besteld? Een pakketje met een setje of 20 x Hup Holland Hup? Ik zou zo'n kaart sturen naar mensen die van voetbal houden of naar mensen met een leeg profiel. En dan met name in de periode dat Nederland voetbalt. In de tweede post van dit topic vind je allerlei links naar websites. Ik heb zelf goede ervaringen met Cardcetera en Tinstarcompany.

Droomz, fijn dat je kaart naar Duitsland eindelijk geregistreerd is! Ik heb er ook een naar Duitsland die al tamelijk lang reist; nu 18 dagen.

Vandaag heb ik 2 kaarten ontvangen. Een kunstkaartje en een met bonbons. Mjam, mjam! Sinds ik mijn profiel heb aangepast en er ook kaarten met eten op mijn wishlist staat, heb ik al een paar mooie kaarten met smakelijke plaatjes mogen ontvangen.

Net vond ik ook een hurray in mijn mailbox, straks een kaartje uitzoeken en schrijven voor iemand in eigen land.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven