Postcrossing deel 8

13-08-2011 19:32 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deze verslavende, zeer verslavende hobby.

Uitleg in de eerste post, kaartenwinkels in de tweede post.

Het doel van dit project is mensen de mogelijkheid te bieden ansichtkaarten vanuit alle hoeken van de wereld te kunnen ontvangen, gratis.

Hoewel, bijna.

Het belangrijkste is: als je een ansichtkaart stuurt, zul je er in ieder geval een ontvangen, van een willekeurige Postcrosser ergens in de wereld.

Het bijzondere van ansichtkaarten vanuit verschillende plekken in de wereld ontvangen (vaak vanuit plaatsen waar je waarschijnlijk nog niet eerder van gehoord had) is, dat je je brievenbus in een soort 'surprise box' kunt veranderen. En wie wil dat nou niet!
Jawel, een folder van een of ander iets die nog voor de vorige bewoner was...we wonen hier nog maar 5 jaar, hahaha

En ik had laatst een klacht gestuurd over een knutselpakket wat dochter had gekregen van de Sint en nu kreeg ze de ontbrekende spulletjes en kan er weer verder geknutseld worden.

En dat was het voor vandaag, geen pc-post.

Ben wel benieuwd of je nu een nieuwe verslaafde hebt gecreerd bij de VVV!
Dat meen je niet Anita van een vorige bewoner.

Ik ben ook benieuwd, ze zit met de kaarten wel bij het vuur.

Straks krentebol geproefd hier in de wijk, voor morgen als de vriendengroep komt, ze zijn niet rond maar (dat is raar uit mijn mond komende) wel lekker. Ik heb er 30 besteld voor morgenmiddag op te komen halen.
Hallo meiden!

Ik mag eindelijk weer het forum op! Ik kon steeds niet inloggen, waarom? Geen idee? Maar ik ben er weer! Hoe is het met iedereen? Ik heb allemaal leuke kerstkaartjes ontvangen van jullie! Dank daarvoor! Heb ze allemaal op de kast staan! Ik heb een nieuwe plek om mn kaarten te showen, ik heb ze op de muur geplakt in mn toilet, het ziet er echt wel cool uit al zeg ik het zelf haha.

Wat gaan jullie vanavond doen? Ik heb alweer een taartje in de oven staan. Vanmorgen heb ik er al eentje naar mn jarige tante gebracht en deze is voor mn buurvrouw. Mn buurjongen verdient er nog geen een want die heb ik nog steeds niet gesproken, Ik ga vanavond gezellig naar mn ouders, ga zelf geen vuurwerk afsteken dat laat ik de rest van de buurt wel doen scheelt mij een hoop geld haha. Ik word nu al om mn oren geknald.

Ik wens jullie alvast een heel gelukkig nieuwjaar! Dat er maar mooie dingen mogen gebeuren volgend jaar!!!
Kreeg vandaag een vot uit India, gewoon een lege kaart met daarop een onleesbaar verhaal...
Bleghh een votje.

Dan heb je beter net als hier geen post.

Denk dat postbode-mevrouw we niet door durft vandaag, wat een knallen zeg.

Dochter gaat ook even met papa wat afsteken.

Kreeg hier net nog een hurray uit Polen.

Wens iedereen een fijne jaarwisseling en veel goeds voor 2012!!!
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!!
Snjókorn falla, á allt og alla
Een goed nieuwjaar gewenst aan allemaal
De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Zo te lezen heeft iedereen leuke feestdagen gehad. Bedankt nog voor de kerstkaarten!
Hallo allemaal.

Ook nog aan het uitbuiken van de oliebollen???

Kreeg hier vandaag een hurray uit Duitsland en een mailtje van een Nederlandse mevrouw of ik haar kaartje wat ze een dag of 8 geleden had gestuurd soms vergeten was.

Heb nog even gekeken tussen mijn kaarten maar haar nr zit er echt niet bij en heb haar weer een berichtje terug gedaan dat ik hoop dat ik haar een deze dagen een hurray kan sturen.

Ga niet registeren als er niks op de deurmat ligt of heeft gelegen.

En dan ga ik nu mijn eerste kaartjes van 2012 schrijven, nou ja....eerst adressen aanvragen.
Er gaat een kaart met vuurtoren naar Duitsland en een Blond Amsterdam kaart naar China.
Krijg net ook de stats van december binnen.

Ranking by sent = 231

Ranking by distance = 305

En mijn brievenbus was 18 dagen blij!
Happy 2012! De beste wensen!

Snjo, JJ en Noa, nog bedankt voor jullie leuke kerstkaarten!
De allerbeste wensen voor 2012 en dat onze brievenbussen maar vol mogen zitten met kaarten. Voor de singles een lievevol jaar, voor de al bezette dames doorgaan met de liefde.

Mijn lichaam is doodmoe van het poetsen, laat naar bed gaan (2.45). Maar ik heb zin in postcrossen, helaas is de brievenbus nog weg.
Ik heb ook wel zin in postcrossen, ik begin deze week nog!

Morgen weer joggen na 2 weken verkoudheid.

Mijn goede voornemen voor 2012 is om mijn droomman te vinden.
Iedereen ook een heel mooi 2012!

Voor oud en nieuw uit heb ik nog een mooie kaart gekregen van Snjokorn.. dankjewel!

We gaan zeker een keertje meeten, het moet er gewoon een keer van komen toch .
JJ, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
JJ, van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Ik heb vandaag een swapkaart verstuurd naar Polen (nouvelles met honden erop). Hopelijk krijg ik ook een kaart terug. Brievenbus staat er nog niet maar bij de C1000 staat ook een zak binnen.
Jj van harte gefeliciteerd!!!!
JJ, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Ligaa, dat vind ik een geweldig voornemen, hahaha.

Hier nog geen postbode-mevrouw gezien maar wel een hurray uit Nederland.

Heb gewerkt vanmorgen en ben zo brak.

Man en dochter zijn fietsen en zoon slaapt.

Had me eigenlijk voorgenomen om de gordijnen te wassen vanmiddag.......maar zo geen zin.
En nu net een hurray uit Finland in de bus!

Gaat lekker zo.
Gefeliciteerd JJ!
Voor iedereen uiteraard nog de beste wensen voor tweeduizendentwaalf!

Hier vandaag geen post, alleen folders en dat is dan ook wel weer leuk.

Vandaag een lange dag op het werk gehad, moest tot zeven uur vandaag en die laatste paar uurtjes gaan dan zo langzaam. Gister bij de live finale van Sunday Night Fever geweest, was super leuk!! Kaartjes voor de musical zelf heb ik al een aantal maanden binnen!! Nu nog even lekker Harry Potter aant kijken.

Anita, heb je uiteindelijk de gordijnen nog gewassen:) Of heeft het geen zin stukje gewonnen!

Steph, hier staat de brievenbus gelukkig nog! Is niet weg geweest ook, En dan heeft de C1000 hier voor de deur ook nog een brievenbus. Ik hoop ook zeker dat je een hele leuke kaart terug krijgt!!

Stereo, ik heb een kaart gekregen van Belle en het Beest met een stereogram erin maar ik kan het echt niet ontfrutselen... Ik dacht wie zn hulp kan ik daar het beste voor in schakelen haha!

Noa-Lynn, hoe hebben jou katten beesten zich gehouden tijdens al het vuurwerk?

Ligaa, ik doe met je mee! Niet met het joggen maar wel met het voornemen voor die droomman!!!!!

Poezels, haai!!! Hoe is het met jou???

Snjokorn, hoe is het daar? Ook zulk zacht winter weer als hier? En wanneer ben je weer in ons kikkerlandje?

Heb net weer twee adressen aangevraagd, Mijn eerste kaartje naar een dame in NL is nooit aangekomen, de tweede gelukkig wel. Nieuwe mag naar een school in Canada en een bike women in Amerika. Ook doe ik weer mee aan de maandelijkse RR maar daar heb ik vrijdag pas tijd voor. Helaas geld dat ook voor mn andere twee aangevraagde kaartjes.

Voor nu welterusten en tot morgen weer!! Het voelt weer als vanouds om mn lap tekste hier neer te zetten haha!!
Zachte winter??? zachte winter... er ligt hier een ijsvloer op de parkeerplaats waar je U tegen zegt. Telkens als het dooit (meestal maar een kleine 24 uur) is dat niet voldoende om alles te laten smelten en vervolgens gaat het weer sneeuwen en vriezen... Heb nieuwe "ijzertjes" voor onder m'n schoenen gekocht. M'n vorige paar hield er na 8 winters trouwe dienst mee op.

Ik weet nog niet wanneer ik naar NL kom. Heb wel 3 sollicitatiebrieven de deur uit gedaan vorige week.

En nog op de valreep: HAPPY BIRTHDAY JJ
Snjókorn falla, á allt og alla
Tine, dat meen je niet dat jij erbij was!! Ik wilde kijken maar ben bij de eerste minuut in slaap gevallen en werd wakker toen Joey won.......

Ligaa, hoe is het met je voornemen gegaan?

Die van mij gaat morgen in om meer te sporten.

Vandaag een kaart uit England gekregen. Ik dacht dat de post niet meer op maandag kwam of heb ik dat fout?

Tevens met vriend ons carnavalspak gekocht op internet.
Steph de eerste 4 km joggen staan op de teller. Streven is 3 x per week. Val dan langzaam af en kan ook af en toe iets extra's eten.

Wel migraine gekregen van de inspanningen en dus erg duf. Geen adressen aangevraagd. Geen postbode gezien en geen hurrays.

Tot morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven