Postcrossing deel 9

08-07-2012 12:53 2788 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe werkt postcrossing:

Eerst de verkorte versie:

Vraag op de website een adres aan

stuur een ansichtkaart naar dat adres

wacht tot je een kaart ontvangt

registreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem

De eerste stap is een adres van een andere gebruiker aanvragen naar wie je een ansichtkaart moet sturen.

Je zult het adres via e-mail, met een Postcard ID (vb: NL-782) om de ansichtkaart in het systeem te identificeren, ontvangen.

Daarna moet je de ansichtkaart versturen, noteer ook het Postcard ID op de kaart.

Het Postcard ID geeft de ontvanger de mogelijkheid om de ansichtkaart op de website te registreren.

Nu ben jij de volgende persoon wiens adres uitgegeven kan worden aan een volgende postcrosser die een adres aanvraagt.

Je kunt tot 5 kaarten onderweg hebben en steeds als een van jouw kaarten wordt geregistreerd, kun je een nieuw adres aanvragen.
Hoi! Ik kom ook nog even snel langswaaien!

Beetje weinig tijd om hier mee te schrijven, soms.

Nicolientje, bedankt voor je brief! Heb gisteren al een berichtje via PC verstuurd.

Smuisje, gefeliciteerd met je verloving!

Snjo, ik heb je hyvesbericht gelezen en gereageerd

Indie, ik dacht al dat ik jou vanmorgen tegenkwam in mijn favorietenmailtje, maar nu weet ik 't zeker ;) Leuk he, leeuwenwelpjes! Ik was toevallig in Blijdorp toen de welpen een van de eerste keren buiten waren. Zo leuk om te zien!

Tine, zo makkelijk kom je natuurlijk niet van ons af! Kom maar op met die upDATE

Missmoana, fijn dat het weer wat beter gaat met het kleine mannetje. Ik ben niet actief op het forum, uit zelfbescherming . Ik mag al heel wat kaarten onderweg hebben en anders ben ik bang dat ik nog meer ga versturen. Eerder heb ik wel een paar keer meegedaan aan kettingkaarten.

Ligaa, hopelijk brengt het logeerpartijtje (wat klinkt dat als groep8verjaardgsfeestjes en zo ) genoeg afleiding en kan je morgen weer aan de schrijf!

Kozoo, op zaterdag mag je gerust kaarten vergeten te posten hoor. Ik vergeet het zelden, omdat ik er vaste 'rituelen' voor heb. Altijd in een speciaal mapje dat altijd in mijn tas zit, in de auto leg ik ze altijd in een bepaald open vakje, als ik boodschappen ga doen ga ik eerst langs de brievenbus etc. Dat werkt wel voor mij

Steph, snel gaat de tijd he? Ik ben zelf pas ongeveer 2 jaar lid, maar het lijkt korter. Alhoewel, bijna 1000 kaarten verstuurd, dat kost wel even tijd natuurlijk!

De filmpjes zijn inderdaad leuk, vooral de eerste en de derde. Leuk dat zoveel mensen de tijd hebben genomen om een fimpje te maken. Het postcrossingsprookje (niet bij de top3) vond ik ook wel grappig bedacht.

Nicolientje, leuk om te lezen dat je zo hebt genoten van de musical en dat je nog leeft na je 'avontuur' in de grote boze stad. Voor mij is het heel gewoon, ik woon al mijn hele leven in steden in de Randstad. Ik weet nog wel dat ik een jaar of 10 geleden met een oppaskind naar de dierentuin ging, en dat ze niet in het OV durfde. Had ze ook nog nooit gedaan (geen trein, bus, metro,tram..., ze was trouwens een jaar of 7).

Gisteren mocht ik bij 2 mensen hun eerste kaart registreren. Leuk om dat toevallig juist op de 7e verjaardag van Postcrossing te kunnen doen. Blijft altijd wel bijzonder! Of als mensen erop schrijven dat het hun eerste aangevraagde kaart is. Laatst kreeg ik er zo een en dat meisje (in de 20) schreef dat ze zo zenuwachtig was omdat het haar eerste kaart was. Zo schattig!
Wow, 1000 kaarten! Kom ik aan met mijn 2 jaar en 93 kaarten (verstuurd en verzonden).
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Indie, ik heb een kaart gestuurd naar dat rare profiel. Ondanks die rare waslijst met eisen schreef hij ook dat hij graag toeristische kaarten wilde, met o.a. landschappen en kerken. Ik heb hem dus een uitzicht over ons park gestuurd, met in hety midden onze kerk. wat verteld over een monument op de kaart en over de kerk en dat ik hoopte dat deze kaart hem zou bevallen. Ik wacht de hurray af, als die ook zo raar is gooi ik er achteraf nog een berichtje tegenaan dat zijn profiel nogal veeleisend overkomt...

Goed nieuws verder, mijn Rusland kaart is vandaag geregistreerd, na 51 dagen!!! Ze was inderdaad op reis, boodt haar excuses aan voor de lange duur. Ik ben al lang blij dat de kaart niet expired is geraakt!

Ik had nog een lastig profiel, daar heb ik een oude foto heen gestuurd van 4 oudere dames die hun tong uitsteken naar de camera. Denk dat de man hem wel gaat waarderen.

Dan nog een kaart naar China en opnieuw een kaart naar Rusland. Rusland wil een kaart van de liefde/zoen, die heb ik wel. China is een zeer vreemd profiel, van een koffietentje/bloemenhandel/winkel? Vaag profiel, geen wensen. Ik stuur er dus maar een willekeurige kaart naar toe!
Ik ben er trouwens nog steeds niet uit wat ik wil doen met de kaarten! Op zich vond ik een prikbordwand in het toilet heel leuk, maar ik wil eigenlijk voor- en achterkant kunnen zien. En ik vind het zo zonde er punaises in te prikken. En op de wc zou ik ook wel foto's willen hangen van familie en vrienden. Nog briljante tips hier? Keukendeur hangt al vol met kinderknutsels!
@smuisje, gefeliciteerd met je aanzoek! Wat ontzettend leuk. Ik hoop er alles over te lezen in je brief hoor! Fijn dat mijn brief alsnog aangekomen is. Haha, ja dit was de eerste keer (zo lang) in de tram. Maar het is wel leuk, heel anders als de bus. Ik kijk uit naar je brief, doe maar rustig aan hoor;). Heeee, ik lees nu pas over je aanzoek verder, wat romantisch!! Zo lief van je verloofde:). Ik ben heel benieuwd naar je uitgebreide verslag erover.

@missmoana, Zuid-Korea, gaaf zeg! China duurt bij mij tussen een dag of 10 tot 15 meestal. Minder lang als Rusland en Belarus in ieder geval. Raar is dat hé als er eens een dag geen post voor je komt. Ik heb al dagen geen hurray meer gehad, heel gek. Mijn buitenlandse penpal heb ik via het PC forum maar zij is gewoon Nederlandse dus ik schrijf wel in het Nederlands met haar. Veel gemakkelijker. Wat leuk dat je als hulpouder mee was naar het Dolfinarium:). Het is zeker bijzonder als je iemand haar eerste kaart mag sturen, of een van de eerste. Dat is echt bijzonder! Wat leuk dat je zo dichtbij 'de grote stad' woont! Leuk, leuk. Ik kan me wel voorstellen dat je bang bent geworden na dat incident met die stenen, dat is echt niet leuk nee. Gelukkig durf je nu wel weer in de tram. Wat vervelend dat je zoontje zo'n last van zijn waterpokken heeft gehad. Gaat het nu beter met hem? En hebben jullie weer wat kunnen slapen/rusten? Ja, dat is wel fijner dat als je landen onderweg hebt je die landen niet zal krijgen. Daar was ik ook heel blij mee. Vooral als je meer kaartjes onderweg mag hebben is dat wel fijn. Ik vraag wel kaartjes aan via het forum. Het is minder speciaal maar wel heel erg leuk. Met name RAS, TAG en RR doe ik aan mee. Ik selecteer wel, ik doe niet overal aan mee. Zoals bepaalde merken ofzo doe ik niet. Ik vind Kontraste kaarten heel leuk maar ik hoef ze niet allemaal te hebben. Zou alleen graag het zwijntje en de roos willen en om dan aan een RR Kontraste mee te doen gaat me te ver. Bij RAS kies ik ook alleen voor dingen die ik heel speciaal vind. Anders word het erg duur. Maar ja ik vind het forum wel errug leuk:D.

@Droomz, geeft niets. Ik weet het ook niet en heb ook tijd bij PostNL gewerkt (mijn zusje werkt er nog), haar eens vragen dan maar.

@steph, hier ben ik weer! Wat leuk dat je een kaart hebt gekregen uit je favoriete land. Hou je niet zo van sprookjes dan?

@Kozoo, zijn je kaartjes inmiddels gepost? Haha, ja de Randstad klinkt voor ons als heel groot en eng maar eigenlijk vond ik het zoooo mooi en leuk in Den Haag. Zo'n schattige stad. Al die aparte huizen enzo.

@peacy, fijn dat het aangekomen is! Hopelijk kan je er iets mee:). Wat jammer dat je rust weer weg is maar wel weer wat meer aanspraak thuis hè.

@Ligaa, ga je 11 keer knopdrukken? Zou wel leuk zijn dan:D.

@tine2804, Ik had je al gemist hier op het forum! Hopelijk is alles goed met je? Wow, 10 kaartjes, wat leuk zeg! Leuk dat die ene mooie kaart naar Belarus gaat. Stofzuigen is niet leuk maar hopelijk is je huis zo weer schoon en fris;). Benieuwd naar je update hoor.

@Indie, leuk dat je zo dicht bij Amsterdam woont, echt top! Ja, ik ben heel (veel te) beschermd opgevoegd. Daardoor ook best veel onzekerheid en angsten gekregen. Nu langzaamaan vanalles aan het overwinnen:). En dus voor het eerst samen met een vriendin naar de Randstad geweest. Echt een fantastische ervaring. Wat lief dat NL PC je kaart heeft geregistreerd zonder te ontvangen. Hopelijk komt je herkansing wel aan. Leuk dat je een kaartje hebt gekregen die bij je favorieten thuis hoort.

@snjokorn, wat leuk dat je die kaartjes nog hebt gevonden met opruimen! Wat voor een kaartjes zijn het?

Sorry voor de late reactie! Gisteren hadden we een geweldige bruiloft. Helaas om 23.55 uur is er iemand met haar hak van de schoen op mijn voet gaan staan. Gevolg: bloeding in het botvlies van de voet. Behoorlijk pijnlijk en een dikke/blauwige voet. Helaas ook al een paar keer in de arm/hand gehad. Artsen vinden het een apart verschijnsel dus morgen naar de eigen huisarts en controle hoe dit telkens gebeurt. Nu een druk verband en voet omhoog. Wel pijnstilling gekregen maar word er nogal suf van:(.

Straks naar mijn eigen huis toe. Als het goed is ligt er best wat post voor mij, ik hoop het. Zou er wel blij van worden in ieder geval:D. Komende week veel tijd om te schrijven namelijk;).

We gaan heerlijk Chinees eten nu. Als ik vanavond post heb volgt er een update:).
@stereogram, bedankt voor je berichtje. Ik heb het gelezen maar nog niet kunnen reageren. Druk en voetje zoals ik heb geschreven in mijn vorige post. Ga nog wel reageren hoor:). Volgens mij was ik 16 toen ik voor het eerst met de trein en bus ging (alleen) en het ook echt bewust heb meegemaakt. Als kind 1x in de trein en 1x in de bus geweest. Maar toen was ik nog zo klein, daar herinner ik me niets van. Metro heb ik nog nooit in gezeten en tram voor het eerst nu op mijn 21ste... Het leven in Arnhem is ook totaal anders dan het leven in het dorp waar mijn ouders wonen. Zo zal de Randstad ook heel anders zijn denk ik;). Wel leuk, ik ben meer een stad als dorp mens geloof ik. Wat gaaf dat je bij 2 mensen hun eerste kaart mocht registreren! Dat is heel erg speciaal.

@bluebirds, fijn dat je kaart naar Rusland alsnog is aangekomen! Mijn kaart is zover ik weet nog steeds onderweg. Bijna 40 dagen nu. Maar hij zou dus nog even kunnen voordat ie expired raakt. Ik blijf (geduldig) wachten. Ik doe de kaartjes in zo'n fotoalbum met insteekhoesjes. Dan kan ik ze altijd nog eens de achterkant lezen. Vind het zo jammer als ik de achterzijde niet meer zien kan want dan kan ik nooit meer kijken van wie de kaart is. Vandaar bewaar ik ze op deze manier. Zo'n wandje van kaartjes lijkt me erg leuk! Ik heb wel bedacht om zo'n grote fotolijst te kopen waar je allemaal foto's in kan doen. Die zijn bij de Xenos niet zo duur en dan kan ik de kaartjes nog eens wisselen. Dat leek me wel heel erg leuk eigenlijk. En de achterkant blijft dan ook onbeschadigd oid. Mijn deur hangt vol met kaartjes van penvriendinnen/penpals. Die kaartjes hangen wel op mijn deur maar dat is ook gemakkelijker onthouden wat ze achterop hebben geschreven vind ik.

Ze zijn nog niet terug met het eten maar ik ga even mails lezen;).
Nou, zit net dat rare chinese profiel te bekijken, staat er ook in dat ze alleen maar Chinees spreekt... Denk dat ik er maar een cityview heen stuur en niet te veel tekst op zet...

Dit is het profiel:

Here's one coffee shop.

It's my dream,it's my life.

In this shop,

You could buy anything you want.

You could do anything you want.

Her name is ***

***=CAFE+DESIGN+ZAKKA

welcome

En dan een link naar haar website, waar foto's van dat rare zaakje op staan en alles in het chinees. Je komt wel bijzondere mensen tegen zo!!!

Ik bedacht me trouwens net een geweldig leuk idee! Ik denk dat ik in elke linkerbovenhoek van mijn kaartjes een gaatje maak met de perforator en dan alles aan een mooi lint hang. En dan eh, in mijn toilet ofzo? Of aan een mooi haakje in mijn woonkamer...
Missmoana, leuke filmpjes zijn het hé.

Ik doe weleens aan een Round robin mee (postcrossingforum). Tags heb ik ook weleens gedaan.

Tine, UPDATE het is al avond.

Sterogram, wauw bijna 1000 kaarten verstuurd. Ik zit op nog maar 906 die zijn aangekomen.

Bluebirds, wat een rare profielen krijg jij. Die laatste al helemaal. Ik kan niet wachten op hun hurray. Dat moet jij toch ook wel denken. Succes ermee.

Nicolientje, van Tarzan/Lion king/hair/Cats/mamma mia daar hou ik wel van. Maar niet van zoete musicals, niets mis mee maar niet mijn smaak. Meid wat een pijn moet je hebben zeg, lees ik nu pas. Heel veel sterkte ermee.
Steph, had jij mijn berichtje nog gehad?? Op PC?

Nicolientje, jezus, kijk je wel uit joh?? Zou het door je medicatie kunnen komen? Heel gek dat ik daar nu aan denk :S.

Zoektocht naar penvriendschap in t buitenland verloopt niet soepeltjes. Maar voorlopig even stilgelegd, vanaf september ga ik ook weer studeren.

Ligt nu vast. Even goed sparen voor 1 jaar langstudeerboete of duaal traject/deeltijd uiteindelijk. even kijken hoe dat opgelost gaat worden.
@steph, oké, ja maakt niet uit hoor. Ik heb Tarzan/Lion King ed nog nooit gezien, wel benieud. De kleine zeemeermin was inderdaad wel romantische/zoete musical. Ieder zijn/haar eigen smaak en is maar goed ook vind ik;). Dankjewel, ja ik heb behoorlijk pijn maar nu wel flink pijnstilling. Morgenvroeg maar weer naar mijn eigen huisarts toe. De HAP dacht aan een vitamine C tekort waardoor ik toch best regelmatig bloedingen heb. Zo even de nacht door zien te komen.

@peacy, Ja, ik deed voorzichtig. Dit was stomme pech hebben. Net precies komt haar schoen op mijn voet terecht. De HAP denkt aan een (ernstig) vitamine C tekort. Ik heb regelmatig bloedingen, in het botvlies enzo. Morgen naar mijn eigen HA. Geen idee of mijn medicatie hierop van inlvoed kan zijn, ga ik morgen even vragen. Wat gaaf dat je weer gaat studeren. Tell me all in de brief!! Welke school? Misschien worden we schoolgenoten;).

Net een hurray uit Duitsland. Leuk. Ze wil blijven schrijven. Eventjes over denken haha. Mijn internet/computer doet het slecht. Zo snel mogelijk naar pap om het op te lossen. Heel vervelend dit. Maarja niets aan te doen nu. Zo maar slapen/boek lezen:).
Sorry voor de late reactie, zijn het hele weekend bij familie geweest. Ben net thuis.

Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! Lief van jullie!

Nicolientje, ik hoop morgen je brief af te krijgen, is dit weekend echt niet gelukt. Maar heb je veel te vertellen haha!

Ik heb eindelijk bericht over de kaarten die ik besteld had. Ze zijn verstuurd dus krijg ze morgen of overmorgen, kan ik eindelijk weer kaarten sturen! Kaart naar Rusland is nog steeds niet aangekomen
Smuisje, ik zie je brief verschijnen, doe maar rustig aan:). Hopelijk ontvang je nu snel de bestelde kaarten.

Net terug van dokter. Blijk toch een ernstig vitamine C gebrek te hebben. Hierdoor komen telkens de bloedingen. Huid op mijn buik en benen is al een beetje gescheurd dus gaan nu acuut beginnen met een hoge dosering vitamine C. Hopelijk ga ik me snel beter voelen:).

De bloeding in de voet moet met rust en gedoseerd bewegen overgaan. Gelukkig PC en schrijven/lezen als hobby.

Regent het bij jullie ook zo?

Hier nog geen postbode gezien maar verwacht vandaag geen post eigenlijk.
Hoop dat je je snel beter voelt nicolientje!

Het komt met bakken naar beneden hier! Wel hele ochtend lekker weer gehad maar nu is het een drama
Hier is het ook een drama qua weer. Ik moet nog naar de brievenbus, maar ik wacht wel even. Een koeienkaart gaat naar een Finse die al 5826 kaartjes heeft gehad. Pfffffffff. Ze spaart koeienkaarten en volgens mij is het gelukt één te vinden die ze nog niet heeft.

@Stereo (Sherlock): Ja, ik ben inderdaad op je profiel geweest. Even geleden al om die stereogram te kapen (maar daar merkte jij weinig van) en nu weer. Ik vind welpjes zo heerlijk. Zou er zo eentje in huis willen nemen. Eerdaags maar weer eens in Artis kijken naar de nieuwe aanwinst Kacela. En verder heb ik een rode kat in het asiel aanbetaald.

@Steph: Jij vindt tenminste nog wat musicals leuk. Ik vind het allemaal niks. Dat in zingen uitbarsten kan ik niet zo goed tegen (praat gewoon tegen elkaar) en Nederlandse teksten op bekende muziek al helemaal niet. Ik heb Cats gezien, want ik hou van katten en ik heb Chorus Line gezien waarbij de muziek en het zingen een doel heeft, maar verder maak je mij er niet blij mee. Ieder zijn smaak inderdaad. Doe mij maar een festival of concert.

@Bluebirds: Je hebt dus wel iets kunnen vinden voor dat rot profiel. Die Duitse is een weigeraar heb ik het idee. Ik krijg geen hurray, maar ze heeft wel haar profiel gewijzigd op basis van mijn tekst op het kaartje. Geen verbetering overigens. Ze huilt nu alleen nog eens extra dat commentaar op haar profiel haar niet meer plezier geeft en dat als er nog eens iemand zoiets schrijft zij stopt met PC. Weinig zelfreflectie dus. En kinderachtig van dat niet registreren.

Misschien kun je met zo'n lint wel van die miniknijpertjes gebruiken, dan hoef je geen gaten te maken.

@Nicolientje: Sterkte met je voet. Goed inderdaad dat jij je immobiel ook wel kunt vermaken.

@Tine: Waar blijft de update?
@indie, jeetje 5826 kaarten, is die al 100 jaar bezig?

Ik heb eindelijk mijn kaarten binnen. Ze zijn super leuk!
De Finse is meer dan 4 jaar lid, 1501 dagen om precies te zijn. Ze heeft 5973 kaarten verstuurd. Dat maakt dan 3,98 kaartje gemiddeld per dag en dat dus jaren lang. Wow, daar past deze smiley wel bij:

En deze ook wel:

Waar heb je kaartjes besteld Smuisje? En welke?
Peacy, ik heb geen bericht gehad via PC. Heb je de juiste nicknaam van mij?

Nicolientje, heftig om te horen van je vitiamine C gebrek. Sterkte ermee Ja, hier ook veel regen.

Indie, dat is wel gigantisch om 5973 kaarten te versturen in 4jaar. Hopelijk blijft elke kaart wel speciaal voor haar en dat ze ook leuke verstuurd.

Ach zo heeft ieder een andere smaak tegenover musicals.

Vandaag is de post wel hier gekomen met een mooie kaart voor mij (unescokaart). en een leuk verhaal erbij. Giga lange hurray heeft ze gekregen.
@indie, jeetje die heeft dus gewoon geen leven haha

Ik heb kaarten besteld van hip&stip. Allemaal typisch Nederlandse kaarten maar dan leuker. Vind ze heel schattig! Hoop dat de ontvangers dat ook vinden

Op naar mijn eerste hurray!
@smuisje, hier blijft het ook alsmaar regenen. Bah! Hopelijk is het morgen beter weer. Wil toch proberen nog wat kaartjes te kopen voor PC (RR's). Wat leuk dat je de kaartjes hebt ontvangen! Ze klinken in ieder geval heel erg leuk!

@Indie, zo dat zijn veel kaartjes! Hopelijk heeft ze de kaart die je nu hebt uitgezocht nog niet;). Wat vervelend dat je ontvanger zo belachelijk reageert op je kaart. Bah, dat soort mensen kan beter van PC af gaan. Zo is het voor henzelf niet leuk maar voor de andere PC'ers ook niet. Dankjewel!

@steph, volgens mij had ik jouw profiel wel gezien, hihi. Maar geen idee of Peacy het ook heeft gezien. Wat leuk dat je een mooie kaart hebt gekregen! Giga lange hurrays vinden de meeste PC'ers wel leuk:).

Vandaag geen post. Jammer maar mischien morgen weer iets. Ik heb de meeste brieven beantwoord. Nog 3 te gaan, 3 korte brieven. Dus dat is zo gebeurd. Daarna ben ik weer helemaal bij. Alleen nog wat RR kaartjes verzenden maar daar moet ik eerst nog voor naar de winkel toe. Wie weet waar ik een paars met turkoois kaartje kan kopen? Best een moeilijke opgave. Duitse PC'er ga ik even een berichtje sturen of ze contact wil houden via e-mail of brieven. Op basis daarvan ga ik besluiten wat ik doe. Vandaag weer heel veel penvriendin-brieven uit de map gehaald. Sommigen schrijven niet meer terug. Nog 2 mensen in de map waar ik weinig van hoor maar ze blijven nog tot 1 augustus in mijn map. De korte brieven die niet verdiepen ga ik ook stoppen. Dat vind ik zo zonde van de moeite en postzegels. Je wilt schrijven of je wilt het niet denk ik dan;).
Nicolientje, paars met turkois? Geen idee waar je die kunt kopen, welke RR is dat?
Deze steph. Ik heb me ingeschreven voor de kleuren RR. Erg leuk natuurlijk maar ik had niet verwacht dat iemand met kleuren als turkoois zou komen. En zeker niet in combi met paars... Morgen maar weer even gaan zoeken dus.

http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=59763

Wat een grijze dag he? Hopelijk gauw weer een beetje zon!

Nicolientje, jeetje wat een pech heb jij, meid! Sterkte met je voet! En ik hoop dat je vitamine C-tekort gauw aangevuld is. Moeten voor die kleurenRR alletwee de kleuren in een kaart zitten of in ieder geval een van de 2? Een kaart met de afbeelding van je avatar zou perfect zijn qua kleur.

Musicals vind ik ook leuk. Mijn voorkeur gaat net als Steph uit naar de minder soetsappige musicals. Al vond ik bijvoorbeeld Beauty & the Beast wel leuk. Maar mijn favoriete musicals blijven Hair en Jesus Christ Superstar.

Smuisje, er staan leuke kaarten bij op die site! Maar de meeste zijn wel erg prijzig...

Steph, dat is zeker een mooie kaart en dus een lange hurray waard

Indie, jij bent ook al een speurneus dus! Nee, toen heb ik het niet gezien. Ook niet gekeken wie de kaart gefavoriet hadden. Ik klik niet altijd op de nickname, maar nu was mijn favorietenmailtje niet zo lang en jouw naam kwam er 2 keer in voor, waardoor ik nieuwsgierig werd ;)

Leuk van de asielkat! Wanneer kan je 'm ophalen? Ik heb zelf ook een asielkat

En ook die vrouw (van 5000+ kaarten) is ooit met een maximum van 5 begonnen en kon dus niet meteen al zoveel kaarten versturen. dus om aan dat gemiddelde te komen heeft ze heel wat dagen ook meer moeten sturen.

Bluebirds, Indie is me al voor met de tip van knijpertjes. Ik zou het zelf zonde vinden om gaatjes te maken in de kaarten.

Peacy, spannend dat je weer gaat studeren. Welke studie ga je doen?

Tine, ik kwam eigenlijk langs om te kijken naar je update. Vertel, vertel, vertel!

Kozoo, dankjewel voor je lieve kaartje!

Geen officials vandaag, maar wel 2 erg leuke hurrays. En dus een kaartje van Kozoo en een kaartje van de dierenarts dat het weer tijd is voor de jaarlijkse inentingen. Hoihoi! 't Is maar goed dat mijn kat niet kan lezen.
Nicolientje wil jij aan Steph mijn pcnaam doorgeven?? (mijn naam met xtra a)
Degene van wie ik denk dat steph is heeft een berichtje. Als ze positief bevestigd zal ik je naam daar doorgeven;). Toch eventjes voorzichtig, dadelijk is ze dat helemaal niet. Al kan het bijna niet missen volgens mij...
Even melden dat ik weer terug ben van vakantie!

We hebben het heerlijk gehad.

Leuke dingen met de kinderen ondernomen en natuurlijk ook kaarten gekocht, hahaha

Heb net de 7 kaarten die op me lagen te wachten geregistreerd en mijn hurrays gelezen.

Heb nu nog 4 kaarten onderweg en mag er inmiddels 21 want ben de 600 grens gepasseerd.

Ga nu even bijlezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven