Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
ach kan toch ook best hip zijn ;)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Met de nadruk op "Kan"
Haaaiii Leintje.

Min sms is verstuurd
Hoi!!

Ik ben ook weer eens op viva te vinden Meeeeeeensen wat ik dat echte leven van mij soms druk!!

Ik ben gister ernstig telleurgesteld. In het kader van: Ik ga deze hele maand niet koken, zaten we gister bij de turk. Normaal prima voedsel, maar gister was het echt afschuwelijk. Alleen al hoe het eruit zag, maakte dat ik alleen mijn broodje heb opgegeten. En 2 cola ( sorry, moest nog rijden ) en Frikandel ook alleen het broodje en 2 cola. Koste me 30 euro!! Bah!

En dan vraagtie ook nog of het heeft gesmaakt? Nou, wat denk je zelf, als je de volle borden weer mee mag nemen waarvan alleen de broodjes weg zijn?
Ontvangen Prada!

Zow, das mooi balen Prut... Dat heb ik eens bij de Mexicaan gehad, niet te vreten zo droog was dat voedsel. Daar hielp geen liter saus meer tegen

De tandarts kon me niet helpen, moet naar de kaakchirurg....oh traktatie oh vreugd....om mijn kiezen te laten verwijderen. Heel fijn...
Ik durfde de saus er niet eens bij te eten, het was allemaal zo vies, dat ik de (normaal supergoeie) knoflooksaus ook niet meer vertrouwde Ik kom er voorlopig niet weer in ieder geval.

Kaakchirurg is beter Min, dan beuken ze de boel er niet uit, maar snijden ze. Dat hersteld veel sneller! Dus das positief ( voor zover in de bek gewrik positief kan zijn of course )
De kaakchirurg wordt ook volledig vergoed als ik mij niet danig vergis, dus wat dat betreft ben ik in elk geval beter uit. Maar ik vind het maar niks...

@Lein: Ik zie net dat Pakje het verkeerde emailadres heeft gegeven. Tis Proostchat@live.nl. Dus je hebt nu een compleet onbekende gevraagd of hij/zij met je wil chatten
Ach, wie weet doe je zo de liefde van je leven op. Kaakchirurg is beter Min, maar het blijft hoe dan ook rot als ze in je bekkie gaan zitten wroeten. Net alvast het avondeten klaargemaakt, nasi met gemarineerde kippebillen. Nu nog even de strijk doen.
Haai Prut
NEEE!!!!! TIS NIET WAAR!!!!!!!

Heel nederland op zijn kop....en waarom? Jantje en stoeipoes Yolanthe uit elkaar...that's it? Heel de nederlandschen persch uitgerukt naar Volendam omdat 2 mensen een punt achter hun relatie hebben gezet???

Komkommertijd is vroeg dit jaar hahaha.
Praadje

Ga je mee naar Volendam Lein, dan gaan we Jan troosten
Ow ik wil Jan best troosten ja. Geen probleem
quote:minny schreef op 19 mei 2009 @ 15:30:

De kaakchirurg wordt ook volledig vergoed als ik mij niet danig vergis, dus wat dat betreft ben ik in elk geval beter uit. Maar ik vind het maar niks...

@Lein: Ik zie net dat Pakje het verkeerde emailadres heeft gegeven. Tis Proostchat@live.nl. Dus je hebt nu een compleet onbekende gevraagd of hij/zij met je wil chatten Hoeps.... Snorry!!
ik wil ook wel meehelpen Jan troosten..

Jaaaa trooooosten......
heb nog geen mail gehad over de chat by the way.
Ik denk dat je Min even moet mailen Lein...
ach wacht maar ff Lein.. mail je wel ff.
Lalalalalaleineke heeft meel
Toch jammer van die niet behaarde jongensbast...

Thanx Paquququququque
He getver Lein! Haal het weg!

Je hebt geen mail gehad omdat, zoals ik al schreef, Pakje jou het verkeerde email adres heeft gegeven. Je bent nu dus vriendjes met een onbekende geworden. Maar hey, das ook gezellig toch?

Als het goed is komt mijn laptop vanavond terug van de dokter
su6 met je kiezen min.... maar yeahhhh dat je laptop weer terug komt vanaaf.... is toch anders zonder jou hoor *slijm* *kwijl* enz.... jah genoeg weer...

Lalein kwam binnen en meteen weer weg dus iig de weg gevonden

ik heb een kutdag! nieuw dieptepunt.... ben binnen 2 uur ontslagen... pompidom...
Wat voor dieptepunt heb je dan Cour?
selecteer even achter dieptepunt....
Courtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven