Proost!
woensdag 13 mei 2009 om 17:03
Dat scheelt inderdaad, samen ben je nooit alleen
Ik ga niet chatten. Ik heb ( niet verder vertellen dan word Minny boos ) al een heel druk echt leven waar ik nauwelijks aan toe kom en vrees dat als ik ga chatten, dat dat nog verwaardeloosder word.
Frikandel komt zo en dan gaan we samen patatten en film kijken op de bank. Lekker burgerlijk!
Ik ga niet chatten. Ik heb ( niet verder vertellen dan word Minny boos ) al een heel druk echt leven waar ik nauwelijks aan toe kom en vrees dat als ik ga chatten, dat dat nog verwaardeloosder word.
Frikandel komt zo en dan gaan we samen patatten en film kijken op de bank. Lekker burgerlijk!
woensdag 13 mei 2009 om 17:04
[quote]pruttel schreef op 13 mei 2009 @ 16:40:
Als ik nou op mijn skeelers naar de Mac donalds ga he..... Dan is dat best gezond toch?
Zou ik door de drive mogen?
[/q
Mijn ex ging er met de fiets door,werd teruggestuurd
En nog schaamtelijker,ik stond voor het loket bij de mac te wachten(drive) toen vroeg een medewerker of ik ""mormeltje''was,ik schrok me dood,toen zei hij dat mijn vriend gebeld had of ik 2 donuts erbij wilde nemen
Voelde me echt zwaar voor joker daar
Proost trouwens,ik ga koken...
Als ik nou op mijn skeelers naar de Mac donalds ga he..... Dan is dat best gezond toch?
Zou ik door de drive mogen?
Mijn ex ging er met de fiets door,werd teruggestuurd
En nog schaamtelijker,ik stond voor het loket bij de mac te wachten(drive) toen vroeg een medewerker of ik ""mormeltje''was,ik schrok me dood,toen zei hij dat mijn vriend gebeld had of ik 2 donuts erbij wilde nemen
Voelde me echt zwaar voor joker daar
Proost trouwens,ik ga koken...
woensdag 13 mei 2009 om 17:06
Whahaha, die is erg Mormeltje!
Bij de cafetaria kennen ze me trouwens wel bij de voornaam. En bij de pizzeria is het: Oh, Pruttel, dat en dat adres en dan even toeteren he? Ik heb geen deurbel Lekker rustig, als iemand me wil zien moet ie maar bellen en dan doe ik heeeeeeel misschien wel open.
Ik ben een keer op een paard door de drive geweest, dat mocht wel
Bij de cafetaria kennen ze me trouwens wel bij de voornaam. En bij de pizzeria is het: Oh, Pruttel, dat en dat adres en dan even toeteren he? Ik heb geen deurbel Lekker rustig, als iemand me wil zien moet ie maar bellen en dan doe ik heeeeeeel misschien wel open.
Ik ben een keer op een paard door de drive geweest, dat mocht wel
donderdag 14 mei 2009 om 15:47
Haha Cour, nee hoor hoeft niet. Bij hoge nood heb ik mijn mobiel nog. Maar op zich is het geen slechte zaak als ik ff een paar avonden wat anders doe dan internetten. Heb nog wat studeerspul liggen en mijn irl sociale contacten beginnen te piepen. Ze worden schandelijk verwaarloosd namelijk
Hey maarreh...Pubersmurf...smsje al gelezen?
Hey maarreh...Pubersmurf...smsje al gelezen?
vrijdag 15 mei 2009 om 15:55