Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ik kan die Bob de Bouwer hoofdbedekking niet meer zien!

En als dan eindelijk, na 6 potjes patience, de pagina toch geladen is werkt het uitklapmenu niet, staat dwars door de OP en is niet aanklikbaar.

Het is iedere keer drama als er een nieuw forum komt/is!
Mods

Bij een topic met veel,bladzijdes staat er een pijltje tussen de nummers van die bladzijdes.

Daarop klikkend kun je een getal intypen van een bladzijde waarvan het nummer niet zichtbaar is.

Dat werkte tot voor kort prima maar nu niet meer: ik ga of naar een bladzijde links of rechts vh pijltje.

Ipad /safari

Indien gewenst wil ik het op W8 testen
Je bent zelf een theepot
Ik heb onder de paginanummers gewoon een knop met: ga naar pagina.

Als ik daar op klik kan ik ook een paginanummer invoeren.
Verder: wauw, wat is het forum snel op dit tijdstip!
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 23:20:

Ik heb onder de paginanummers gewoon een knop met: ga naar pagina.

Als ik daar op klik kan ik ook een paginanummer invoeren.

Check, klopt, ik denk nu dat dat pijltje nooit heeft gewerkt, wel de button die jij noemt maar ik dat even vergeten was.

Excuus
Je bent zelf een theepot
Dat pijltje werkte wel op het roze forum. Je zat misschien in de nostalgiemodus
Dat heb je, als je 21+ bent
Je bent zelf een theepot
Rechts van de pijlernaam heb je een knop naar beneden. Als je daarop klikt krijg je een rechthoek met een lijst van pijlers waar je naar toe zou moeten kunnen springen.

Een deel van de rechthoek "schijnt door" en je kunt er niet op klikken. Dat begint bij het eerste bericht als je in het topic bent. Als je in de pijler bent schijnt de rechthoek door bij "TOPICS IN <PijlerNaam>".

Opm.: Deze bug wordt vermeld in het openingsbericht van de moderator.
hans66 wijzigde dit bericht op 12-02-2015 19:48
Reden: Zie dat de mods al op de hoogte zijn van deze bug.
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Wat ik sinds kort wel ontdekt heb dat sommige nieuwe topics via Google Now genotificeerd worden. Een Google Now-kaart doemt op als bepaalde nieuwe topics zijn opgestart. Op dit moment zijn dat:

- Kinderen - verschillende reactie ouders bij zieke baby.

Nu worden er geregeld nieuwe topics opgestart, maar de meeste daarvan zie ik niet via Google Now. Ik kan er geen systeem in ontdekken.
Mods

Puur voor de monitoring van de capaciteit

Het forum liep voor mij snel vanavind vanaf 22:00 ofzo

Om 0:45 plots weer traag en dus foutmeldingen
Je bent zelf een theepot
Ik kwam gisteravond de hele avond het forum niet op. Heb alle mogelijke schermen gezien die me vertelden dat het niet ging gebeuren. Kennelijk moet ik 's nachts forummen voortaan?
Ik ben even een topic aan het bekijken en ik sta gewoon ingelogd.

Ik ga in dat topic een pagina verder en ik ben alweer uitgelogd!

Ik log mijzelf nooit uit en blijf altijd ingelogd staan, en voordat ik dan ergens een reactie op kan geven, kan ik eerst eens een aantal keer de gebruikersnaam en wachtwoord in tikken.

Is het nu echt zo moeilijk om te maken?
Hoi! Ik word ook constant uitgelogd. En als ik dan inlog, dan moet dat meer dan 1x, want de eerste keer logt hij gewoon niet in. Dus eigenlijk dezelfde feedback als OldWood
Beste forummers,

Alle bugs zijn bekend bij de TD, maar op dit moment gaat alle aandacht uit naar het verhelpen van de onbereikbaarheid van het forum. Zodra dat weer optimaal is, zullen de bugs aangepakt worden.

Wij begrijpen dat dat heel vervelend is, maar het heeft weinig zin om dingen aan te pakken als het forum er steeds uitligt.

met vriendelijke groet,

junior
quote:rozehanddoek schreef op 12 februari 2015 @ 12:48:

Hoi! Ik word ook constant uitgelogd. En als ik dan inlog, dan moet dat meer dan 1x, want de eerste keer logt hij gewoon niet in. Dus eigenlijk dezelfde feedback als OldWood Hier hetzelfde, dacht al dat het aan mijn iPad lag. Ik zie ook nergens een knop 'ingelogd blijven'. Geen wereld probleem verder maar wel lastig als je even voor je ontspanning wilt forummen
quote:JuniorModeratorViva schreef op 12 februari 2015 @ 12:51:

Zodra de bereikbaarheid weer optimaal is, zullen de bugs aangepakt worden.

Wij begrijpen dat dat heel vervelend is, maar het heeft weinig zin om dingen aan te pakken als het forum er steeds uitligt.Volledig eens. De bereikbaarheid is inderdaad belangrijker dan de bugs.
Ik juich nog niet te vroeg, maar toch.

Vanmiddag was ik wéér uitgelogd, maar na 1x gebruikersnaam en wachtwoord intikken, was ik binnen!

Vond het bijna een wonder, aangezien ik al aardig geïrriteerd was omdat ik dacht weer een aantal keer te moeten tikken.
Wat een ongelofelijke !@###@zooi! Wanneer wordt dit nu eens opgelost? Kolere, hier word je toch simpel van?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Mods, ik zie nog steeds geen avatars en kan ook nog steeds geen smiley's plakken terwijl ik zie dat anderen dat wel kunnen.
Hier ook geen avatars, en elke keer uitgelogd op de computer. Inloggen moet ik meerdere malen doen, voordat ik daadwerkelijk ingelogd ben.

Maar goed, is dus zo te lezen al bekend bij jullie. Sterkte ermee!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
quote:OldWood schreef op 12 februari 2015 @ 19:42:

Ik juich nog niet te vroeg, maar toch.

Vanmiddag was ik wéér uitgelogd, maar na 1x gebruikersnaam en wachtwoord intikken, was ik binnen!

Vond het bijna een wonder, aangezien ik al aardig geïrriteerd was omdat ik dacht weer een aantal keer te moeten tikken.

Ik was veel te vroeg aan het juichen, gisteren en vandaag gewoon weer meerdere malen gebruikersnaam en wachtwoord moeten intikken.

En hoe kan dat eigenlijk als ik nooit uitlog? Dat is toch gewoon raar?!
Mods

Ik wil niet zeuren maar het forum is echt snel nu.

( ssshhhttt)

Is het agv de update???

(Maar wel serieus over de snelheid!)
Je bent zelf een theepot

3 pogingen nodig hebben voordat je ingelogd bent.

Plots weer uitgelogd worden (ik wil ingelogd blijven!).

En wederom traaaaaaaaaaaag.

Goedemorgen allemaal!
Ik ga voor kwantiteit.
Vanmorgen al een keer of acht opnieuw ingelogd. Toch vervelend.
668, the neighbour of the Beast
quote:prada schreef op 14 februari 2015 @ 18:27:

Mods, ik zie nog steeds geen avatars en kan ook nog steeds geen smiley's plakken terwijl ik zie dat anderen dat wel kunnen.

Beste Prada.

Dat kan kloppen, niet iedereen heeft er last van, verschilt per browser en per moment. FF geeft geloof ik de minste problemen, IE de meeste.

met vriendelijke groet,

Junior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven