Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Iedere ochtend lig ik eruit en moet ik twee pogingen doen voordat ik weer ingelogd ben.

Elke dag hetzelfde verhaal sinds een week of 2.

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 februari 2015 @ 10:57:

Iedere ochtend lig ik eruit en moet ik twee pogingen doen voordat ik weer ingelogd ben.

[afbeelding]
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 februari 2015 @ 10:57:

[afbeelding]Dit is met recht een van de leukste uit het alternatieftopic
Thanks Juun, maakt verder niet uit, wilde het alleen even melden. Ik forum inderdaad via IE. Voor de rest valt de schade momenteel voor mij mee. Ja af en toe 1 of 2 keer opnieuw inloggen en af en toe de helm, maar het is momenteel beter te doen dan een week geleden
wanneer is dat poppetje weer te zien, om te kijken of je een pb hebt?
Graag in de wensen meenemen: bewegende avatars (gifjes en animaties) niet meer toestaan. Ik kwam er net een tegen waar je helemaal debielig van wordt. Niet leuk meer!
En het forum heeft alweer de hik. Op zondagavond prime time!
En het forum heeft alweer de hik. Op zondagavond prime time!
Óf de mods hebben nu -tig keer een melding van spam, óf ik heb een nieuwe bug ontdekt.

Het gaat in elk geval om deze melding, in het nieuwe lego-topic op Kinderen.

message=17819953]

Spam x 2, ook in de openingspost.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nou ge-wel-dig wat een vorderingen, op de telefoon laden de reclames voor het eerst sinds twee maanden, die grijze vlakken zijn ineens gevuld. Wat goed zeg! Verder word je er af gegooid na elke post moet je 4 keer inloggen, verdwijnt het forum soms en duurt avatars laden uren. Maar ga zo door, de prioriteiten zijn in ieder geval op orde
Kunnen jullie nog een keer uitleggen waaráán zo hard gewerkt wordt? Man man dit is toch geen doen zo. Hoe lang duurt het nou al? Ik word er echt schijtziek van. Zit je in een leuk topic, word je er 10 keer uitgegooid, kun je weer 4 keer inloggen etc etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik snap ook niet dat dit zo lang moet duren, kom op zeg, dit speelt nu al weken!
Gele werkhoedjes, overweldigende belangstelling en drie dubbel geplaatste reacties. Mocht er vanavond weer stagiaire van de td meedraaien?
Kunnen jullie niets van informatie geven? Als forummers weten wat er gebeurt, zou er misschien meer begrip zijn.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Nouschi schreef op 16 februari 2015 @ 21:01:

Kunnen jullie nog een keer uitleggen waaráán zo hard gewerkt wordt? Man man dit is toch geen doen zo. Hoe lang duurt het nou al? Ik word er echt schijtziek van. Zit je in een leuk topic, word je er 10 keer uitgegooid, kun je weer 4 keer inloggen etc etc.Zie jij nog wel eens ergens leuke topics, dan?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Het lijkt wel of het met de dag erger wordt. Kan iemand van de TD hier eens komen uitleggen waar ze mee bezig zijn en waar die traahaaaaaaaagheid vandaan komt?
Even op de Actieve topics gekeken. Eerste topic heeft al 10 minuten geen actie meer gezien. Is dit niet een overdreven?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Wat mij ook tot waanzin drijft is het aantal overbodige kliks dat je moet maken om ergens te komen. Waarom eerst een knop 'ga naar pagina ' voor je het gewenste paginanummer in kan vullen.

Navigeren naar andere pijler gaat ook omslachtig.

Ik klik ook steeds op dingen die ik helemaal niet aan wil klikken. Omdat het scherm opeens verspringt. Of omdat je vaak niet ziet waar je je scherm kunt aanraken om te scrollen zonder een link te raken. Je ziet niet wat aanklikbaar is! En dan is het weer duimen draaien tot die ongewilde pagina geladen is, en je weer terug kan en verder lezen.
.
Als we het in percentages uitdrukken:

Waar ik voor de 'spannende vernieuwing' 100% postings neerzette is dat nu gedaald naar pak hem beet 2 %.

Dat is toch triest.
Wat ik bij mobiel forummen mateloos irritant vind, is dat je steeds helemaal naar beneden moet scrollen om naar de volgende of vorige pagina te gaan.

De actieve topics lijst klopt volgens mij nog steeds niet

Forum is langzaam, en zoals eerder gezegd, waarom blijft het zo stil? Waarom geen technische dienst, die door het stof kruipen om te zeggen dat zij alles behalve technisch zijn, en er gewoon een zootje van gemaakt hebben?

Zou me dood schamen als ik de td was en straks mijn loonstrook krijg, wetende wat voor een wanprestatie verricht is.
De functionaliteit is in dit ontwerp opgeofferd aan een slick plaatje. Viva is een bimbo geworden.
.
Nou net alweer 3x de melding dat het te druk is...
Oh sorry, ik was even online. Ik ga weer even koffietijd kijken, dan kan er iemand anders online!
Haha dus jij was het!
quote:misschicken schreef op 17 februari 2015 @ 10:02:

Oh sorry, ik was even online. Ik ga weer even koffietijd kijken, dan kan er iemand anders online! Gezellig met de Roelvinkjes
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven