Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
zondag 15 februari 2015 om 11:35
zondag 15 februari 2015 om 11:39
zondag 15 februari 2015 om 22:02
maandag 16 februari 2015 om 10:32
Nou ge-wel-dig wat een vorderingen, op de telefoon laden de reclames voor het eerst sinds twee maanden, die grijze vlakken zijn ineens gevuld. Wat goed zeg! Verder word je er af gegooid na elke post moet je 4 keer inloggen, verdwijnt het forum soms en duurt avatars laden uren. Maar ga zo door, de prioriteiten zijn in ieder geval op orde
maandag 16 februari 2015 om 21:01
Kunnen jullie nog een keer uitleggen waaráán zo hard gewerkt wordt? Man man dit is toch geen doen zo. Hoe lang duurt het nou al? Ik word er echt schijtziek van. Zit je in een leuk topic, word je er 10 keer uitgegooid, kun je weer 4 keer inloggen etc etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 16 februari 2015 om 22:01
quote:Nouschi schreef op 16 februari 2015 @ 21:01:
Kunnen jullie nog een keer uitleggen waaráán zo hard gewerkt wordt? Man man dit is toch geen doen zo. Hoe lang duurt het nou al? Ik word er echt schijtziek van. Zit je in een leuk topic, word je er 10 keer uitgegooid, kun je weer 4 keer inloggen etc etc.Zie jij nog wel eens ergens leuke topics, dan?
Kunnen jullie nog een keer uitleggen waaráán zo hard gewerkt wordt? Man man dit is toch geen doen zo. Hoe lang duurt het nou al? Ik word er echt schijtziek van. Zit je in een leuk topic, word je er 10 keer uitgegooid, kun je weer 4 keer inloggen etc etc.Zie jij nog wel eens ergens leuke topics, dan?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
dinsdag 17 februari 2015 om 08:13
Wat mij ook tot waanzin drijft is het aantal overbodige kliks dat je moet maken om ergens te komen. Waarom eerst een knop 'ga naar pagina ' voor je het gewenste paginanummer in kan vullen.
Navigeren naar andere pijler gaat ook omslachtig.
Ik klik ook steeds op dingen die ik helemaal niet aan wil klikken. Omdat het scherm opeens verspringt. Of omdat je vaak niet ziet waar je je scherm kunt aanraken om te scrollen zonder een link te raken. Je ziet niet wat aanklikbaar is! En dan is het weer duimen draaien tot die ongewilde pagina geladen is, en je weer terug kan en verder lezen.
Navigeren naar andere pijler gaat ook omslachtig.
Ik klik ook steeds op dingen die ik helemaal niet aan wil klikken. Omdat het scherm opeens verspringt. Of omdat je vaak niet ziet waar je je scherm kunt aanraken om te scrollen zonder een link te raken. Je ziet niet wat aanklikbaar is! En dan is het weer duimen draaien tot die ongewilde pagina geladen is, en je weer terug kan en verder lezen.
.
dinsdag 17 februari 2015 om 08:37
Wat ik bij mobiel forummen mateloos irritant vind, is dat je steeds helemaal naar beneden moet scrollen om naar de volgende of vorige pagina te gaan.
De actieve topics lijst klopt volgens mij nog steeds niet
Forum is langzaam, en zoals eerder gezegd, waarom blijft het zo stil? Waarom geen technische dienst, die door het stof kruipen om te zeggen dat zij alles behalve technisch zijn, en er gewoon een zootje van gemaakt hebben?
Zou me dood schamen als ik de td was en straks mijn loonstrook krijg, wetende wat voor een wanprestatie verricht is.
De actieve topics lijst klopt volgens mij nog steeds niet
Forum is langzaam, en zoals eerder gezegd, waarom blijft het zo stil? Waarom geen technische dienst, die door het stof kruipen om te zeggen dat zij alles behalve technisch zijn, en er gewoon een zootje van gemaakt hebben?
Zou me dood schamen als ik de td was en straks mijn loonstrook krijg, wetende wat voor een wanprestatie verricht is.
dinsdag 17 februari 2015 om 10:05