Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 juli 2016 om 17:32
quote:Ikhierhuh schreef op 05 juli 2016 @ 17:31:
[afbeelding]
Hier ga ik altijd naar terug. Echt te veel scrollen vergelijken met eerder.
Graag even een print screen van de bovenkant van je scherm, dus hoe deze eruit ziet als je bovenaan de pagina staat!
En als je wilt mailen graag, dan houden we het topic hier wat leger. Dank.
Groet,
CM VIVA
[afbeelding]
Hier ga ik altijd naar terug. Echt te veel scrollen vergelijken met eerder.
Graag even een print screen van de bovenkant van je scherm, dus hoe deze eruit ziet als je bovenaan de pagina staat!
En als je wilt mailen graag, dan houden we het topic hier wat leger. Dank.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 5 juli 2016 om 17:38
dinsdag 5 juli 2016 om 18:36
quote:yette schreef op 05 juli 2016 @ 18:33:
Ik forum op mijn foon, maar de lol is er na een paar minuten al af. Ik scroll me suf en er staan bovenin allerlei links over elkaar heen. Als ik op Forum Start klik, kom ik op Facebook uit.Dan heb jij nog geluk. Als ik op Forum Start klik kom ik helemaal nergens.
Ik forum op mijn foon, maar de lol is er na een paar minuten al af. Ik scroll me suf en er staan bovenin allerlei links over elkaar heen. Als ik op Forum Start klik, kom ik op Facebook uit.Dan heb jij nog geluk. Als ik op Forum Start klik kom ik helemaal nergens.
dinsdag 5 juli 2016 om 18:37
dinsdag 5 juli 2016 om 18:39
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juli 2016 @ 18:37:
[...]
Fuck, dat is mijn naam niet maar die van een FB-vrindje
Nou ja mods, ik neem aan dat jullie het gezien hebben? Mooi, dan haal ik mijn plaatje weer weg.
Als je terugleest in het topic zie je dat het legen van je cache of een paar keer refreshen de oplossing biedt. Zo niet, dan ontvang ik graag een mail van je, dan onderzoeken we het verder.
Groet,
CM VIVA
[...]
Fuck, dat is mijn naam niet maar die van een FB-vrindje
Nou ja mods, ik neem aan dat jullie het gezien hebben? Mooi, dan haal ik mijn plaatje weer weg.
Als je terugleest in het topic zie je dat het legen van je cache of een paar keer refreshen de oplossing biedt. Zo niet, dan ontvang ik graag een mail van je, dan onderzoeken we het verder.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 5 juli 2016 om 18:40
quote:yette schreef op 05 juli 2016 @ 18:33:
Ik forum op mijn foon, maar de lol is er na een paar minuten al af. Ik scroll me suf en er staan bovenin allerlei links over elkaar heen. Als ik op Forum Start klik, kom ik op Facebook uit.
Ook hier geldt: paar keer refreshen of cache legen is de oplossing!
Groet,
CM VIVA
Ik forum op mijn foon, maar de lol is er na een paar minuten al af. Ik scroll me suf en er staan bovenin allerlei links over elkaar heen. Als ik op Forum Start klik, kom ik op Facebook uit.
Ook hier geldt: paar keer refreshen of cache legen is de oplossing!
Groet,
CM VIVA
dinsdag 5 juli 2016 om 19:11
dinsdag 5 juli 2016 om 19:54
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 16:01:
[...]
Voor nu is het denk ik het makkelijkst om je Samsung browser te gebruiken. Mocht het morgen nog niet in orde zijn, laat het me dan even weten. Het zou zichzelf namelijk op kunnen lossen omdat het cache betreft.
Groet,
CM VIVA
Het nieuwe forum werkt nu ook in mijn Chrome browser! Ik vind het prachtig geworden. Dat witte kruisje rechts boven in vind ik nu al helemaal super handig!
Well done!
[...]
Voor nu is het denk ik het makkelijkst om je Samsung browser te gebruiken. Mocht het morgen nog niet in orde zijn, laat het me dan even weten. Het zou zichzelf namelijk op kunnen lossen omdat het cache betreft.
Groet,
CM VIVA
Het nieuwe forum werkt nu ook in mijn Chrome browser! Ik vind het prachtig geworden. Dat witte kruisje rechts boven in vind ik nu al helemaal super handig!
Well done!