Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 11:10:

[...]

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan hoor ik graag wat er mis gaat.

Groet,

CM VIVA

Nee, helaas niet.

De volgende code krijg ik:

board::get_upload_error::UPLOAD_ERR_FORM_SIZE.

Ik heb meerdere foto's, plaatjes, formaten, bestandsgroottes geprobeerd, het via mobiel en laptop geprobeerd maar ik krijg elke keer deze melding.

(Het gaat over uploaden avatar)
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 20:20:

[...]

Deze is alleen zichtbaar op mobiel, in het menu.

Groet,

CM VIVA
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 juli 2016 @ 20:22:

[...]

Hahahahahahahahahhaha
nou ik ben voorzichtig positief. Na 1,5 jaar ellende is het forum nu sneller lijkt het en het ziet er rustiger en overzichtelijker uit.
quote:S-Meds schreef op 05 juli 2016 @ 20:54:

nou ik ben voorzichtig positief. Na 1,5 jaar ellende is het forum nu sneller lijkt het en het ziet er rustiger en overzichtelijker uit.Het viel mij ook op dat het forum nu een stuk sneller is. Fijn!
Bij mij loopt er telkens een grijze verticale streep rechts door het beeld. Vrij irritant.

Wat is hieraan te doen?
Ik ook irritante grijze streep.

Waar ligt dat aan en hoe gaat het weg?
Kunnen jullie aangeven op welk device jullie deze streep zien? En zouden jullie mij een printscreen kunnen sturen naar communitymanager@viva.nl? Dan kunnen we ernaar kijken.

Groet,

CM VIVA
Het is even wennen dan nu het menu aan de rechterkant zit ipv links. Maar dat is niet zo erg. En die kruisjes zijn toch wel makkelijk, dat als het topic me niet verder boeit of ik heb bij gelezen dan ben met het kruisje zo weer in forum overzicht. Hoef ik ook niet meer zo te scrollen

Geef het niet graag toe eerst kijken voordat je begint te steigeren, schreeuwen en blaten.
Printscreen weet ik niet hoe ik dat moet maken . ik forum vanaf mijn mobiel. Een android.
quote:hanke321 schreef op 05 juli 2016 @ 23:06:

Printscreen weet ik niet hoe ik dat moet maken . ik forum vanaf mijn mobiel. Een android.

Uitknopje en geluid naar beneden knopje tegelijkertijd indrukken. Paar seconden.

Anders even googlen op jou type mobiel.
Heb gegoogeld maar krijg het nog niet voor elkaar. Heb geen geluid lager knopje.
Je hebt toch wel een geluid kopje? ... die dus indrukken op de plek waarmee je het geluid laag zet.

Beetje dingetjes uitproberen, echt 5 seconden indrukken, allebei tegelijkertijd. Geluidknop en uitknop.

Werkt tot nu toe op al mijn Androids hetzelfde.

Anders iemand met dezelfde telefoon vragen?

Hij komt te staan in je galerie, in de map screenshots.
Heb nu screenshot gemaakt maar de streep staat niet op de foto. Trekt elke keer als ik scroll vrij snel weg. Maar verschij t bij volgende scroll even goed wéér. Is een verticale streep twr hoogte van 'direct naar benEden'. Bij de 2e E. dus van het woord beneden.
Graag gedaan!
Heel jammer, die post nl banner is als een vlag op een modderschuit. Als je naar beneden scrollt open je hem per ongeluk, hup een filmpje start en als je hem wegklikt blijft de banner gewoon staan. Bah
Op laptop is ook alles hetzelfde als voorheen. Heerlijk. Ipad nog niet geprobeerd, ben er niet aantoe gekomen.

Geen roze, geen nieuwe functies, alles zoals het was. Ik hou ervan
quote:hanke321 schreef op 05 juli 2016 @ 23:32:

Heb nu screenshot gemaakt maar de streep staat niet op de foto. Trekt elke keer als ik scroll vrij snel weg. Maar verschij t bij volgende scroll even goed wéér. Is een verticale streep twr hoogte van 'direct naar benEden'. Bij de 2e E. dus van het woord beneden.

Ik heb je mail binnen, je ontvangt zo een reactie van me.

Groet,

CM VIVA
De mobiele smileys worden nog steeds niet gepakt. Wordt: ????

Op mijn mobiel wel
Hier ook geen roze en helaas ook geen knopje "actieve topics" alleen home>forum>overig, erg wennen

Oh ja via ipad, was wel benieuwd naar het roze gedeelte nu is alles saai grijs en wit
Sinds de update geeft mijn telefoon (Samsung s4) regelmatig aan "tab is gecrasht" en dan moet ik de pagina opnieuw laden. Of de pagina laadt uit zichzelf opnieuw, het duurt dan even en dan kom ik weer op dezelfde plek in een topic terug. Maar als ik een reactie aan het typen ben is mijn tekst verdwenen. Erg irritant!

(Op wifi overigens)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik meldde al eerder iets soortgelijks als streepjessokken hierboven, maar daar nog geen reactie op gelezen:quote:Bij_Zonder schreef op 05 juli 2016 @ 12:25:

[...]

Hier idem. Toetsenbord dat van beeldscherm verdwijnt tijdens het typen omdat er minder van 5% van het geheugen beschikbaar zou zijn, dat soort fratsen. Alles afsluiten en dan misschien kunnen forummen.

Oh ja, heb sinds vanochtend ineens een geintje er bij: hele browser die spontaan afsluit. Of crasht eigenlijk, want bij opnieuw openen van de browser zijn alle tabbladen uit het geheugen verdwenen en gaat de browser terug naar de ingestelde homepage ipv naar de laatst bezochte pagina.

Gebeurt meestal op forum.viva.nl

Edit: gebeurt nu ook op andere forumpagina's (topics dus).
quote:yasmijn schreef op 06 juli 2016 @ 14:46:

De mobiele smileys worden nog steeds niet gepakt. Wordt: ????

???????? ??????????

Bij mij wel? (Bij 'bekijk bericht' in ieder geval wel)

Edit: bij het plaatsen dus niet..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien is deze vraag al geweest, maar hoe kan ik zien welke nieuwe topics er allemaal zijn geopend de afgelopen tijd. Zie dat echt ff niet. Verder mooi hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven