Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 juli 2016 om 20:21
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 11:10:
[...]
Is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan hoor ik graag wat er mis gaat.
Groet,
CM VIVA
Nee, helaas niet.
De volgende code krijg ik:
board::get_upload_error::UPLOAD_ERR_FORM_SIZE.
Ik heb meerdere foto's, plaatjes, formaten, bestandsgroottes geprobeerd, het via mobiel en laptop geprobeerd maar ik krijg elke keer deze melding.
(Het gaat over uploaden avatar)
[...]
Is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan hoor ik graag wat er mis gaat.
Groet,
CM VIVA
Nee, helaas niet.
De volgende code krijg ik:
board::get_upload_error::UPLOAD_ERR_FORM_SIZE.
Ik heb meerdere foto's, plaatjes, formaten, bestandsgroottes geprobeerd, het via mobiel en laptop geprobeerd maar ik krijg elke keer deze melding.
(Het gaat over uploaden avatar)
dinsdag 5 juli 2016 om 22:12
Kunnen jullie aangeven op welk device jullie deze streep zien? En zouden jullie mij een printscreen kunnen sturen naar communitymanager@viva.nl? Dan kunnen we ernaar kijken.
Groet,
CM VIVA
Groet,
CM VIVA
dinsdag 5 juli 2016 om 22:58
Het is even wennen dan nu het menu aan de rechterkant zit ipv links. Maar dat is niet zo erg. En die kruisjes zijn toch wel makkelijk, dat als het topic me niet verder boeit of ik heb bij gelezen dan ben met het kruisje zo weer in forum overzicht. Hoef ik ook niet meer zo te scrollen
Geef het niet graag toe eerst kijken voordat je begint te steigeren, schreeuwen en blaten.
Geef het niet graag toe eerst kijken voordat je begint te steigeren, schreeuwen en blaten.
dinsdag 5 juli 2016 om 23:14
dinsdag 5 juli 2016 om 23:21
Je hebt toch wel een geluid kopje? ... die dus indrukken op de plek waarmee je het geluid laag zet.
Beetje dingetjes uitproberen, echt 5 seconden indrukken, allebei tegelijkertijd. Geluidknop en uitknop.
Werkt tot nu toe op al mijn Androids hetzelfde.
Anders iemand met dezelfde telefoon vragen?
Hij komt te staan in je galerie, in de map screenshots.
Beetje dingetjes uitproberen, echt 5 seconden indrukken, allebei tegelijkertijd. Geluidknop en uitknop.
Werkt tot nu toe op al mijn Androids hetzelfde.
Anders iemand met dezelfde telefoon vragen?
Hij komt te staan in je galerie, in de map screenshots.
dinsdag 5 juli 2016 om 23:32
woensdag 6 juli 2016 om 08:17
quote:hanke321 schreef op 05 juli 2016 @ 23:32:
Heb nu screenshot gemaakt maar de streep staat niet op de foto. Trekt elke keer als ik scroll vrij snel weg. Maar verschij t bij volgende scroll even goed wéér. Is een verticale streep twr hoogte van 'direct naar benEden'. Bij de 2e E. dus van het woord beneden.
Ik heb je mail binnen, je ontvangt zo een reactie van me.
Groet,
CM VIVA
Heb nu screenshot gemaakt maar de streep staat niet op de foto. Trekt elke keer als ik scroll vrij snel weg. Maar verschij t bij volgende scroll even goed wéér. Is een verticale streep twr hoogte van 'direct naar benEden'. Bij de 2e E. dus van het woord beneden.
Ik heb je mail binnen, je ontvangt zo een reactie van me.
Groet,
CM VIVA
woensdag 6 juli 2016 om 20:17
Sinds de update geeft mijn telefoon (Samsung s4) regelmatig aan "tab is gecrasht" en dan moet ik de pagina opnieuw laden. Of de pagina laadt uit zichzelf opnieuw, het duurt dan even en dan kom ik weer op dezelfde plek in een topic terug. Maar als ik een reactie aan het typen ben is mijn tekst verdwenen. Erg irritant!
(Op wifi overigens)
(Op wifi overigens)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
woensdag 6 juli 2016 om 20:33
Ik meldde al eerder iets soortgelijks als streepjessokken hierboven, maar daar nog geen reactie op gelezen:quote:Bij_Zonder schreef op 05 juli 2016 @ 12:25:
[...]
Hier idem. Toetsenbord dat van beeldscherm verdwijnt tijdens het typen omdat er minder van 5% van het geheugen beschikbaar zou zijn, dat soort fratsen. Alles afsluiten en dan misschien kunnen forummen.
Oh ja, heb sinds vanochtend ineens een geintje er bij: hele browser die spontaan afsluit. Of crasht eigenlijk, want bij opnieuw openen van de browser zijn alle tabbladen uit het geheugen verdwenen en gaat de browser terug naar de ingestelde homepage ipv naar de laatst bezochte pagina.
Gebeurt meestal op forum.viva.nl
Edit: gebeurt nu ook op andere forumpagina's (topics dus).
[...]
Hier idem. Toetsenbord dat van beeldscherm verdwijnt tijdens het typen omdat er minder van 5% van het geheugen beschikbaar zou zijn, dat soort fratsen. Alles afsluiten en dan misschien kunnen forummen.
Oh ja, heb sinds vanochtend ineens een geintje er bij: hele browser die spontaan afsluit. Of crasht eigenlijk, want bij opnieuw openen van de browser zijn alle tabbladen uit het geheugen verdwenen en gaat de browser terug naar de ingestelde homepage ipv naar de laatst bezochte pagina.
Gebeurt meestal op forum.viva.nl
Edit: gebeurt nu ook op andere forumpagina's (topics dus).
woensdag 6 juli 2016 om 21:01