Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 6 juli 2016 om 23:16
quote:dutch33 schreef op 06 juli 2016 @ 22:58:
Misschien is deze vraag al geweest, maar hoe kan ik zien welke nieuwe topics er allemaal zijn geopend de afgelopen tijd. Zie dat echt ff niet. Verder mooi hoor!
Op mobiel: Ik klik op het Viva logo bovenin het scherm (dus niet waar je een url in kunt voeren). Dan krijg ik eerst een stuk of 10 van 'mijn topics' waar ik dus in heb gereageerd. Dit kan ik eventueel uitklappen door op 'meer topics' te klikken.
Onder 'mijn topics' staat 'nieuwe topics', die kan ik ook uitklappen.
En daaronder staat weet 'actieve topics'. Ook uitklapbaar.
Misschien is deze vraag al geweest, maar hoe kan ik zien welke nieuwe topics er allemaal zijn geopend de afgelopen tijd. Zie dat echt ff niet. Verder mooi hoor!
Op mobiel: Ik klik op het Viva logo bovenin het scherm (dus niet waar je een url in kunt voeren). Dan krijg ik eerst een stuk of 10 van 'mijn topics' waar ik dus in heb gereageerd. Dit kan ik eventueel uitklappen door op 'meer topics' te klikken.
Onder 'mijn topics' staat 'nieuwe topics', die kan ik ook uitklappen.
En daaronder staat weet 'actieve topics'. Ook uitklapbaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 6 juli 2016 om 23:28
donderdag 7 juli 2016 om 23:14
Ik krijg ook die irritante grijze streep aan de rechterkant bij het scrollen.
Als ik net op de site zit en op een topic druk geeft de site aan dat internet gestopt is. Maat als ik op ok druk dan kan ik gewoon het forum op.
Ik heb een android.
Als ik net op de site zit en op een topic druk geeft de site aan dat internet gestopt is. Maat als ik op ok druk dan kan ik gewoon het forum op.
Ik heb een android.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
vrijdag 8 juli 2016 om 10:24
quote:S-Meds schreef op 08 juli 2016 @ 00:24:
ook als je terugwilt naar de hoofdpagina moet je de banner van het leespakket van liddl wegklikken. belachelijk en heel irritant. lidl, daar gaan we ook dus nooit meer naar toe
Dit klinkt niet als de manier waarop het zou moeten horen te werken. Kun je mij de eerstvolgende keer een print screen sturen en daarbij aangeven wat voor apparaat je gebruikt?
Groet,
CM VIVA
ook als je terugwilt naar de hoofdpagina moet je de banner van het leespakket van liddl wegklikken. belachelijk en heel irritant. lidl, daar gaan we ook dus nooit meer naar toe
Dit klinkt niet als de manier waarop het zou moeten horen te werken. Kun je mij de eerstvolgende keer een print screen sturen en daarbij aangeven wat voor apparaat je gebruikt?
Groet,
CM VIVA
vrijdag 8 juli 2016 om 10:24
quote:Mutsje78 schreef op 07 juli 2016 @ 23:14:
Ik heb een android.
Wordt aan gewerkt, we hopen snel met een oplossing te kunnen komen!
Groet,
CM VIVA
Ik heb een android.
Wordt aan gewerkt, we hopen snel met een oplossing te kunnen komen!
Groet,
CM VIVA
vrijdag 8 juli 2016 om 11:36
Joehoe??!??quote:Bij_Zonder schreef op 06 juli 2016 @ 20:33:
Ik meldde al eerder iets soortgelijks als streepjessokken hierboven, maar daar nog geen reactie op gelezen:
[...]
Mobiel crasht mijn browser steeds. Alleen als ik op dit forum zit, gebeurt bij geen enkele andere pagina/website.
Dit is nu de derde keer dat ik dat meld, een soort van reactie als blijk dat het door jullie iig gelézen is zou fijn zijn....
Ik meldde al eerder iets soortgelijks als streepjessokken hierboven, maar daar nog geen reactie op gelezen:
[...]
Mobiel crasht mijn browser steeds. Alleen als ik op dit forum zit, gebeurt bij geen enkele andere pagina/website.
Dit is nu de derde keer dat ik dat meld, een soort van reactie als blijk dat het door jullie iig gelézen is zou fijn zijn....
vrijdag 8 juli 2016 om 13:30
quote:Bij_Zonder schreef op 08 juli 2016 @ 11:36:
Joehoe??!??
[...]
Het is lastig om vanaf hier te kunnen bepalen wat er mis gaat. We hebben geprobeerd het probleem te reproduceren, maar helaas tot nu toe zonder succes. Zou je, indien dit weer voorvalt, toch willen proberen een printscreen te maken en deze even op de mail te zetten samen met je device- en browser type?
Dan kunnen we er verder induiken.
Dank en excuus voor het ongemak.
Groet
CM VIVA
Joehoe??!??
[...]
Het is lastig om vanaf hier te kunnen bepalen wat er mis gaat. We hebben geprobeerd het probleem te reproduceren, maar helaas tot nu toe zonder succes. Zou je, indien dit weer voorvalt, toch willen proberen een printscreen te maken en deze even op de mail te zetten samen met je device- en browser type?
Groet
CM VIVA
vrijdag 8 juli 2016 om 13:39
quote:CommunityManagerViva schreef op 08 juli 2016 @ 13:30:
[...]
Groet
CM VIVAEen printscreen? Van een browser die binnen een nanoseconde afsluit? Dan krijg je een plaatje van het "bureaublad" want die browser is afgesloten... Dat gaat 'm niet worden.
[...]
Groet
CM VIVAEen printscreen? Van een browser die binnen een nanoseconde afsluit? Dan krijg je een plaatje van het "bureaublad" want die browser is afgesloten... Dat gaat 'm niet worden.
vrijdag 8 juli 2016 om 13:53
quote:Bij_Zonder schreef op 08 juli 2016 @ 13:39:
[...]
Een printscreen? Van een browser die binnen een nanoseconde afsluit? Dan krijg je een plaatje van het "bureaublad" want die browser is afgesloten... Dat gaat 'm niet worden.
Hier mobiel ook regelmatig de melding 'Tabblad is gecrasht'.
Samsung S4 met standaard Samsung browser.
[...]
Een printscreen? Van een browser die binnen een nanoseconde afsluit? Dan krijg je een plaatje van het "bureaublad" want die browser is afgesloten... Dat gaat 'm niet worden.
Hier mobiel ook regelmatig de melding 'Tabblad is gecrasht'.
Samsung S4 met standaard Samsung browser.
What have we done....
zaterdag 9 juli 2016 om 13:07
Die app knop werkt voor geen meter. Ik krijg hem wel op het startscherm van mijn ipad geplaatst, maar hij blijft vragen om in te loggen. Telkens als ik wil inloggen start safari, daar log ik dan in, dan ga ik weer naar die startknop op het startscherm en weer wordt er om inloggen gevraagd. Werkt dus niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 9 juli 2016 om 15:07
quote:SuzanneSuus schreef op 09 juli 2016 @ 14:06:
Is er een app?Nee, maar er is een manier om een "knop" op je startpagina van je mobiel of tablet/ipad te zetten. Alleen werkt dit dus voor geen meter omdat er telkens om een inlog wordt gevraagd. Wassen neus dus die "handige knop".
Is er een app?Nee, maar er is een manier om een "knop" op je startpagina van je mobiel of tablet/ipad te zetten. Alleen werkt dit dus voor geen meter omdat er telkens om een inlog wordt gevraagd. Wassen neus dus die "handige knop".
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 11 juli 2016 om 01:07
Ik snap dat jullie met banners veel geld verdienen, maar ze worden nu wel héél irritant. Aan de bovenkant een grote banner van ICI Paris en aan de onderkant ook nog eens een banner van PostNL. Er blijft nauwelijks ruimte over om te lezen. En iedere keer als je in een pijler-overzicht terug komt, krijg je ze weer! Bovendien laten ze zich slecht wegklikken.
Als jullie mensen naar een AdBlocker willen jagen, zijn jullie goed op weg zo!
Als jullie mensen naar een AdBlocker willen jagen, zijn jullie goed op weg zo!
maandag 11 juli 2016 om 05:55
quote:Barbaa schreef op 11 juli 2016 @ 01:07:
Ik snap dat jullie met banners veel geld verdienen, maar ze worden nu wel héél irritant. Aan de bovenkant een grote banner van ICI Paris en aan de onderkant ook nog eens een banner van PostNL. Er blijft nauwelijks ruimte over om te lezen. En iedere keer als je in een pijler-overzicht terug komt, krijg je ze weer! Bovendien laten ze zich slecht wegklikken.
Als jullie mensen naar een AdBlocker willen jagen, zijn jullie goed op weg zo! Dat!!! Die Paris XL reclame is bloed irritant!
Als jullie mensen naar een AdBlocker willen jagen, zijn jullie goed op weg zo! Dat!!! Die Paris XL reclame is bloed irritant!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 11 juli 2016 om 12:14
quote:streepjessokken schreef op 08 juli 2016 @ 14:47:
Ik wil volgende keer wel n printscreen maken maar naar welk mailadres moet ik dat sturen?
Naar forum@viva.nl. Dank alvast voor de moeite!
Groet,
CM VIVA
Ik wil volgende keer wel n printscreen maken maar naar welk mailadres moet ik dat sturen?
Naar forum@viva.nl. Dank alvast voor de moeite!
Groet,
CM VIVA
maandag 11 juli 2016 om 12:17
quote:Alixane schreef op 09 juli 2016 @ 15:07:
[...]
Nee, maar er is een manier om een "knop" op je startpagina van je mobiel of tablet/ipad te zetten. Alleen werkt dit dus voor geen meter omdat er telkens om een inlog wordt gevraagd. Wassen neus dus die "handige knop".
Deze knop is een snelkoppeling, die niet meer doet dan de juiste URL in je browser te openen. Moet je ook je gegevens opnieuw invullen als je direct via je browser naar het forum gaat?
Groet,
CM VIVA
[...]
Nee, maar er is een manier om een "knop" op je startpagina van je mobiel of tablet/ipad te zetten. Alleen werkt dit dus voor geen meter omdat er telkens om een inlog wordt gevraagd. Wassen neus dus die "handige knop".
Deze knop is een snelkoppeling, die niet meer doet dan de juiste URL in je browser te openen. Moet je ook je gegevens opnieuw invullen als je direct via je browser naar het forum gaat?
Groet,
CM VIVA
maandag 11 juli 2016 om 12:18
quote:hatsetats schreef op 11 juli 2016 @ 05:55:
[...]
Dat!!! Die Paris XL reclame is bloed irritant!
Zouden jullie mij een print screen kunnen sturen + de URL waar je op uit komt als je deze aanklikt? Dan kan ik kijken of ik hier iets mee kan. Dank - forum@viva.nl.
Groet,
CM VIVA
[...]
Dat!!! Die Paris XL reclame is bloed irritant!
Zouden jullie mij een print screen kunnen sturen + de URL waar je op uit komt als je deze aanklikt? Dan kan ik kijken of ik hier iets mee kan. Dank - forum@viva.nl.
Groet,
CM VIVA