Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 11 juli 2016 om 13:09
Als er problemen zijn met de weergave van banners, dan horen wij dit graag zodat wij dit op kunnen lossen. Dan hebben wij wel een printscreen nodig en de URL die je krijgt zodra je op de banner klikt. Alleen dan kunnen wij gericht uitzoeken wat het probleem is.
Er zijn zoveel verschillende uitingen, en wij krijgen ze helaas niet allemaal te zien, vandaar de vraag om deze info.
We ontvangen de info graag op forum@viva.nl.
Groet,
CM VIVA
Er zijn zoveel verschillende uitingen, en wij krijgen ze helaas niet allemaal te zien, vandaar de vraag om deze info.
We ontvangen de info graag op forum@viva.nl.
Groet,
CM VIVA
maandag 11 juli 2016 om 13:20
Het zijn vaak geen banners meer maar compleet beeldvullende afbeeldingen.
Op de laptop nemen die reclames rustig 2/3 of 3/4 deel van het schermhoogte in en 100% van de schermbreedte.
Heb je je browserscherm niet beeldvullend staan dan zie je vaak alleen nog maar (een deel van) die reclames en totaal geen normale pagina inhoud.
En nee, ik ga geen printscreens sturen. Wanneer jullie zelf niet in staat zijn om dit te bekijken mankeert er echt heel veel aan jullie technische dienst.
Op de laptop nemen die reclames rustig 2/3 of 3/4 deel van het schermhoogte in en 100% van de schermbreedte.
Heb je je browserscherm niet beeldvullend staan dan zie je vaak alleen nog maar (een deel van) die reclames en totaal geen normale pagina inhoud.
En nee, ik ga geen printscreens sturen. Wanneer jullie zelf niet in staat zijn om dit te bekijken mankeert er echt heel veel aan jullie technische dienst.
Niet geschoten is altijd mis
dinsdag 12 juli 2016 om 09:58
Een kleinigheidje: het witte kruisje van het menu rechtsboven schuift mee over het scherm als je naar beneden scrollt. Dus je ziet als je over iets zwarts scrollt telkens dat het kruisje je achtervolgt. Totaal geen probleem, maar misschien een schoonheidsfoutje dat op een regenachtige middag eens weggepoetst kan worden.
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 12 juli 2016 om 13:09
quote:Hayek schreef op 12 juli 2016 @ 09:58:
Een kleinigheidje: het witte kruisje van het menu rechtsboven schuift mee over het scherm als je naar beneden scrollt. Dus je ziet als je over iets zwarts scrollt telkens dat het kruisje je achtervolgt. Totaal geen probleem, maar misschien een schoonheidsfoutje dat op een regenachtige middag eens weggepoetst kan worden.
Dank voor het melden, we gaan het doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dank voor het melden, we gaan het doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 12 juli 2016 om 13:25
Dat kruisje is er toch om naar forumstart te gaan? Dat heb ik tenminste, als ik er op klik krijg aan de rechterpagina te zien: forum start, categoriën, huisregels,app, mededelingen en naar viva.nl
Ik vind het wel handig, nu hoef ik niet elke keer meer naar boven te scrollen, kan dan direct naar forum start
Ik vind het wel handig, nu hoef ik niet elke keer meer naar boven te scrollen, kan dan direct naar forum start
dinsdag 12 juli 2016 om 14:24
quote:Merlijne schreef op 12 juli 2016 @ 13:44:
Ik had het kruisje ook eerder gemeld, maar dat werd toen als feature bestempeld dus ik denk dat jullie gelijk hebben. Ik vind hem zelf wél irritant
Het kruisje is er inderdaad zodat je gemakkelijk terug kunt keren naar het menu, dus een feature en geen bug.
Groet,
CM VIVA
Ik had het kruisje ook eerder gemeld, maar dat werd toen als feature bestempeld dus ik denk dat jullie gelijk hebben. Ik vind hem zelf wél irritant
Het kruisje is er inderdaad zodat je gemakkelijk terug kunt keren naar het menu, dus een feature en geen bug.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 12 juli 2016 om 14:34
dinsdag 12 juli 2016 om 15:49
quote:CommunityManagerViva schreef op 12 juli 2016 @ 14:24:
[...]
Groet,
CM VIVA
It's a feature, not a bug.....meestal een smoes, maar nu zie ik inderdaad dat het een feature is die keurig werkt!
Is het alleen niet een idee om i.p.v. het witte kruisje dat je maar sporadisch ziet die drie zwarte streepjes mee te laten scrollen? Leidt denk ik tot minder verwarring én je ziet het wat beter.......
[...]
Groet,
CM VIVA
It's a feature, not a bug.....meestal een smoes, maar nu zie ik inderdaad dat het een feature is die keurig werkt!
Is het alleen niet een idee om i.p.v. het witte kruisje dat je maar sporadisch ziet die drie zwarte streepjes mee te laten scrollen? Leidt denk ik tot minder verwarring én je ziet het wat beter.......
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 12 juli 2016 om 22:26
quote:CommunityManagerViva schreef op 11 juli 2016 @ 12:17:
[...]
Deze knop is een snelkoppeling, die niet meer doet dan de juiste URL in je browser te openen. Moet je ook je gegevens opnieuw invullen als je direct via je browser naar het forum gaat?
Groet,
CM VIVANee, via de webbrowser hoef ik niet telkens in te loggen, wel via die snelkoppeling.
[...]
Deze knop is een snelkoppeling, die niet meer doet dan de juiste URL in je browser te openen. Moet je ook je gegevens opnieuw invullen als je direct via je browser naar het forum gaat?
Groet,
CM VIVANee, via de webbrowser hoef ik niet telkens in te loggen, wel via die snelkoppeling.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
dinsdag 12 juli 2016 om 22:47
Die Plus500-reclame linkt hinderlijk ongevraagd door naar de volgende URL:
http://www.plus500.nl/mar ... O-j68Xl7s0CFbcW0wodpPILDw
http://www.plus500.nl/mar ... O-j68Xl7s0CFbcW0wodpPILDw
maandag 18 juli 2016 om 00:08
Ik krijg ineens regelmatig zwarte vlakken in beeld. Het is wel zo weg. Printscreen heeft geen nut, want voordat dat klaar is zijn de vlakken weg. Zo heb je kleine vlakken, halve forum zwart.
Ik forum via mobiel Huawei Y625 android 4.4 browser Chrome. Cookies en cache zijn geleegd
Misschien een non- issue
Ik forum via mobiel Huawei Y625 android 4.4 browser Chrome. Cookies en cache zijn geleegd
Misschien een non- issue
maandag 18 juli 2016 om 11:53
Hoi Mods,
Ik merk dat bij het mobiel forummers sommige reclames gevoeliger zijn voor aanraking dan andere. Bij de meeste reclames kan ik keurig doorscrollen, maar bij met name de plus500-add moet ik voorkomen dat ik die aanraak, want anders krijg ik die add voor m'n neus in plaats van het forum.
Is hier iets aan te doen?
Ik merk dat bij het mobiel forummers sommige reclames gevoeliger zijn voor aanraking dan andere. Bij de meeste reclames kan ik keurig doorscrollen, maar bij met name de plus500-add moet ik voorkomen dat ik die aanraak, want anders krijg ik die add voor m'n neus in plaats van het forum.
maandag 18 juli 2016 om 13:53
maandag 18 juli 2016 om 13:54
quote:blueeyes*3 schreef op 18 juli 2016 @ 11:53:
Hoi Mods,
Daar is helaas niets aan te doen.
Groet,
CM VIVA
Hoi Mods,
Daar is helaas niets aan te doen.
Groet,
CM VIVA