Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 18 juli 2016 om 13:56
quote:KaitlynTodd schreef op 18 juli 2016 @ 00:09:
Oh ja ook geschiedenis verwijderd, maar toch steeds zwarte vlakken
Dit probleem ligt inderdaad nog bij de technische dienst.
Wat betreft de zwarte blokken - kan dit wellicht met je internet snelheid te maken hebben?
Houd het even in de gaten, en mail ons even als het aankomende dagen aanhoudt.
Groet,
CM VIVA
Oh ja ook geschiedenis verwijderd, maar toch steeds zwarte vlakken
Dit probleem ligt inderdaad nog bij de technische dienst.
Wat betreft de zwarte blokken - kan dit wellicht met je internet snelheid te maken hebben?
Houd het even in de gaten, en mail ons even als het aankomende dagen aanhoudt.
Groet,
CM VIVA
maandag 18 juli 2016 om 14:14
Die zwarte blokken heb ik trouwens alleen op het forum met een slechte/trage internetverbinding.
Op mijn mobiel springt de trailer van de film 'De grote vriendelijke reus' automatisch er voor. Ik heb dan nergens op geklikt maar het filmpje begint automatisch steeds af te spelen. Schrik me steeds het leplazerus.
Op mijn mobiel springt de trailer van de film 'De grote vriendelijke reus' automatisch er voor. Ik heb dan nergens op geklikt maar het filmpje begint automatisch steeds af te spelen. Schrik me steeds het leplazerus.
maandag 18 juli 2016 om 17:55
dinsdag 19 juli 2016 om 14:13
quote:SuzanneSuus schreef op 19 juli 2016 @ 09:32:
Ipad, ios
In dit topic loopt de reclame door posts heen
[afbeelding]
Dank voor de melding. Het zal worden aangepast!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ipad, ios
In dit topic loopt de reclame door posts heen
[afbeelding]
Dank voor de melding. Het zal worden aangepast!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 20 juli 2016 om 13:54
Sinds een aantal dagen heeft het forum op mijn mobiel een totaal andere layout. Hier bij zie je alleen maar blauwe linkjes onder elkaar staan. Lijkt wel ouderwetse computer taal. Helaas mis ik ook veel functionaliteiten zoals plaatjes plakken. Een schermafdruk kan ik dus niet plaatsen. HTC one mini, niet nieuwste versie, Android.
Poep, wie heeft jou gescheten?
woensdag 20 juli 2016 om 13:58
quote:louise1 schreef op 20 juli 2016 @ 13:54:
Sinds een aantal dagen heeft het forum op mijn mobiel een totaal andere layout. Hier bij zie je alleen maar blauwe linkjes onder elkaar staan. Lijkt wel ouderwetse computer taal. Helaas mis ik ook veel functionaliteiten zoals plaatjes plakken. Een schermafdruk kan ik dus niet plaatsen. HTC one mini, niet nieuwste versie, Android.
Dat is vervelend. Zou je willen proberen je cookies te wissen? Klinkt als een cache-probleem.
Je cookies wissen doe je zo:
Schuif het meldingenvenster open en tik vervolgens op het radartje (instellingen.
Tik op Applicaties.
Tik op het tabblad Alle op een applicaties.
Tik in het scherm op Gegevens wissen en/of op Cache wissen.
Mochten de problemen aanhouden, mail ons dan even op forum@viva.nl.
Groet,
CM VIVA
Dat is vervelend. Zou je willen proberen je cookies te wissen? Klinkt als een cache-probleem.
Je cookies wissen doe je zo:
Schuif het meldingenvenster open en tik vervolgens op het radartje (instellingen.
Tik op Applicaties.
Tik op het tabblad Alle op een applicaties.
Tik in het scherm op Gegevens wissen en/of op Cache wissen.
Mochten de problemen aanhouden, mail ons dan even op forum@viva.nl.
Groet,
CM VIVA
woensdag 20 juli 2016 om 13:59
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 19:57:
Ik krijg regelmatig de melding no message data found als ik een bericht wil plaatsen.
Dat is vreemd. Krijg je de meldingen nog steeds? Kun je zodra het weer voorkomt, mij de tekst die je probeert te plaatsen, en een link naar het desbetreffende topic mailen? Mag naar forum@viva.nl.
Groeten,
CM VIVA
Ik krijg regelmatig de melding no message data found als ik een bericht wil plaatsen.
Dat is vreemd. Krijg je de meldingen nog steeds? Kun je zodra het weer voorkomt, mij de tekst die je probeert te plaatsen, en een link naar het desbetreffende topic mailen? Mag naar forum@viva.nl.
Groeten,
CM VIVA
woensdag 20 juli 2016 om 14:15
quote:CommunityManagerViva schreef op 20 juli 2016 @ 13:59:
[...]
Groeten,
CM VIVAZal ik doen. Het is ontzettend willekeurig, dus geen idee wanneer je mail krijgt
[...]
Groeten,
CM VIVAZal ik doen. Het is ontzettend willekeurig, dus geen idee wanneer je mail krijgt
donderdag 28 juli 2016 om 10:16
quote:PowerCube schreef op 12 juli 2016 @ 22:47:
Die Plus500-reclame linkt hinderlijk ongevraagd door naar de volgende URL:
http://www.plus500.nl/mar ... O-j68Xl7s0CFbcW0wodpPILDw
Nog maar een keer in de herhaling dan.
Hij staat nu onder die brede Lidl-ijsjesreclame. Je komt mobiel forumend gewoon niet ongeschonden door dit reclamebombardement heen.
Die Plus500-reclame linkt hinderlijk ongevraagd door naar de volgende URL:
http://www.plus500.nl/mar ... O-j68Xl7s0CFbcW0wodpPILDw
Hij staat nu onder die brede Lidl-ijsjesreclame. Je komt mobiel forumend gewoon niet ongeschonden door dit reclamebombardement heen.
donderdag 28 juli 2016 om 15:58
quote:PowerCube schreef op 28 juli 2016 @ 10:16:
[...]
Wat bedoel je precies met: hij linkt ongevraagd? Als het goed is kom je uitsluitend op die pagina terecht als je op de advertentie klikt. Kun je daarnaast aangeven waar dit gebeurt; op tablet, mobiel of desktop?
Groet,
CM VIVA
[...]
Wat bedoel je precies met: hij linkt ongevraagd? Als het goed is kom je uitsluitend op die pagina terecht als je op de advertentie klikt. Kun je daarnaast aangeven waar dit gebeurt; op tablet, mobiel of desktop?
Groet,
CM VIVA
donderdag 28 juli 2016 om 15:59
quote:KaitlynTodd schreef op 27 juli 2016 @ 23:50:
Er is nu dat nieuwe functie: witte kruisje, dan ben je gelijk weer bij forum start( als je die aanklikt). Maar zou dat witte kruisje alsjeblieft in het zwart of donkergrijs kunnen. Klik namelijk nu vaak mis, hetzij de quoteknop of de stafknop
Ik begrijp dat dat soms vervelend kan zijn. Dit zal niet op korte termijn aangepast worden - er is bewust voor een lichte kleur gekozen zodat het niet stoort tijdens het forummen.
Groet,
CM VIVA
Er is nu dat nieuwe functie: witte kruisje, dan ben je gelijk weer bij forum start( als je die aanklikt). Maar zou dat witte kruisje alsjeblieft in het zwart of donkergrijs kunnen. Klik namelijk nu vaak mis, hetzij de quoteknop of de stafknop
Ik begrijp dat dat soms vervelend kan zijn. Dit zal niet op korte termijn aangepast worden - er is bewust voor een lichte kleur gekozen zodat het niet stoort tijdens het forummen.
Groet,
CM VIVA
donderdag 28 juli 2016 om 18:12
donderdag 28 juli 2016 om 18:23
quote:CommunityManagerViva schreef op 28 juli 2016 @ 15:58:
[...]
Groet,
CM VIVAOp mobiel (iOS). Hij linkt ongevraagd = bij het erlangs scrollen klik je er onwillekeurig op, zodat je ongewenst wordt doorgelinkt.
[...]
Groet,
CM VIVAOp mobiel (iOS). Hij linkt ongevraagd = bij het erlangs scrollen klik je er onwillekeurig op, zodat je ongewenst wordt doorgelinkt.