respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
zondag 8 februari 2009 om 02:52
Pagina 1, 2 en 10 gelezen en daarin eens met TO, maar dat mag je hier vooral niet zeggen want dan ben je een azijnzeikerT. Nou, laat dat mij dan maar zijn. Er zij de laatste tijd idd veel/steeds meer van die forummers met kutopmerkingen! En ach, als die forummers daar hun bevrediging uithalen, be my be guest.
zondag 8 februari 2009 om 02:56
quote:thee schreef op 08 februari 2009 @ 02:52:
Pagina 1, 2 en 10 gelezen en daarin eens met TO, maar dat mag je hier vooral niet zeggen want dan ben je een azijnzeikerT. Nou, laat dat mij dan maar zijn. Er zij de laatste tijd idd veel/steeds meer van die forummers met kutopmerkingen! En ach, als die forummers daar hun bevrediging uithalen, be my be guest.
sjah, als stoffige vrijgezel moet je toch ergens je bevrediging uithalen he?
ben geen abbonnee van viva dus heb geen tarzan.....voor mijn bevrediging dan maar zieken en zeiken op t forum, je mot tog wat!
sjah, als stoffige vrijgezel moet je toch ergens je bevrediging uithalen he?
ben geen abbonnee van viva dus heb geen tarzan.....voor mijn bevrediging dan maar zieken en zeiken op t forum, je mot tog wat!
zondag 8 februari 2009 om 03:00
zondag 8 februari 2009 om 03:08
zondag 8 februari 2009 om 03:15
quote:iry schreef op 08 februari 2009 @ 03:09:
Haha! das ook niet mijn voorkeur hoor!
Het zit er gewoon.....apart uit.
ff vluchtig scannen lukt gewoon niet bij dit geval.
wel herkenbaar hoor,heb het zelfs bij vrouwelijke cameltoes, uitpuilende tieten of overhangende vetranden, can't help it....
laatst nog n hele show van sarah kroos gemist door haar te errug aftekenende onderbroek onder n strakke witte rok.....zow afleidend
Haha! das ook niet mijn voorkeur hoor!
Het zit er gewoon.....apart uit.
ff vluchtig scannen lukt gewoon niet bij dit geval.
wel herkenbaar hoor,heb het zelfs bij vrouwelijke cameltoes, uitpuilende tieten of overhangende vetranden, can't help it....
laatst nog n hele show van sarah kroos gemist door haar te errug aftekenende onderbroek onder n strakke witte rok.....zow afleidend