ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Ieuw. Ik zat net te eten en nu wil ik niet meer

Chinese hoedje heeft een licht deukje maar dat staat juist wel leuk. Met bijpassend samurai-ding dus.

Welke regio woon je?
668, the neighbour of the Beast
Hilversum

jij zeeland toch?
Wil iemand nog voetbalplaatjes of musicalzegels hebben? Anders gaan ze denk ik snel naar het ronde archief.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heeft er iemand een lader over voor de nintendo DS?

Onze cavia`s hebben de onze doorgebeten.....X-D
Ja... Da's niet zo makkelijk te regelen he

Moet anders gewoon eens een grote doos zoeken. Zal nog even kijken of moeders nog wat heeft, want helemaal opsturen voor een rijsthoedje is een beetje zonde van het geld.
Goedemorgen.

Varisha, ik heb je teruggemaild (ik weet al wat ik ga doen voor jou trouwens).
Cum non tum age
quote:Marels schreef op 06 april 2009 @ 08:57:

Ja... Da's niet zo makkelijk te regelen he

Moet anders gewoon eens een grote doos zoeken. Zal nog even kijken of moeders nog wat heeft, want helemaal opsturen voor een rijsthoedje is een beetje zonde van het geld.

ja dat is dan inderdaad te gek.

Ik hoop dat je moeder nog wat heeft en dat dan ook weg wil doen.

dan stuur ik jouw wel een verrassingspakket met beren
Haal het eens in je harses
Welke maat mot 't zijn trouwens? Want er bestaat nog wel wat spul van toen ik zegge 10+ was. Dus ergens tussen mijn 11e en 16e ofzo

En moet het jongens- of meisjesspul zijn?
maakt eigenlijks niks uit. Ben een kist aan het verzamelen met verkleedkleren, het mag dus allebei zijn. Is leuk als er vriendjes en vriendinnetjes komen. en ook van die gekke brillen, hoeden enzo..
en als het te groot is binden ze er maar een riem omheen, haha
Ooooh, ik heb nog wel van die jaren 70 brillen!!

Echte originele. Moet even kijken, liggen nog bij mijn moeder denk ik. Ik zal eens bij mijn moeder mijn ouwe kamer door gaan speuren

Ik weet dus dat er wel verkleedspul is, maar of het weg mag, moet ik even vragen.

De brillen ga ik zoeken! Kan ook mijn eigen eerste kinderbrilletjes wel eens ontglazen, ook altijd grappig.
quote:Marels schreef op 06 april 2009 @ 08:18:

Jennipher, ik vind die blauw-paarse oorbellen wel leuk en die kattenoorbellen. Wat wil je er eventueel voor terug?

De blauw-paarse oorbellen worden al geruild maar mocht dat niet doorgaan zijn ze voor jou. De kattenoorbellen kunnen we sowieso ruilen.

Dankzij , ben ik bang, te fanatiek opruimen en schoonmaken ben ik mijn pasgekochte naaispullen kwijt. Ik ben dus op zoek naar een set met spelden (voor ht afspelden van kleding etc), goede kwaliteit naalden of gewoon leuke stofjes en fournituren. Heb je zoiets misschien over?
Marels, als jij zo into beren bent, dan heb ik nog wel een leuk kopje voor je met een beertje erop. Zo leuk, dan kun je daar iedere ochtend lekker je koffie of thee uit drinken.
Cum non tum age
Uhm, ik heb alleen een heel goedkoop naaisetje hier, ben niet zo'n held met dat soort dingen.

Is dat duur, goeie naalden, of is dat iets wat ik als leukigheidje kan kopen voor je?
Neeeeeeeeeee!!!!! Stop met de beren!!

Bambino plaatste gisteren die misselijke Cherished Teddies. Daar moest ik van nekken, en sindsdien probeert ze ze me in de maag te splitsen
Kan iemand van jullie iets doen met Kortingsbonnen voor de Mac Donalds (geldig tm 24 april 2009 ) en kortingsbonnen voor de zeeman (geldig van 6 tm 11 april en van 14 tm 19 april 2009)
quote:Marels schreef op 06 april 2009 @ 09:10:

Ooooh, ik heb nog wel van die jaren 70 brillen!!

Echte originele. Moet even kijken, liggen nog bij mijn moeder denk ik. Ik zal eens bij mijn moeder mijn ouwe kamer door gaan speuren

Ik weet dus dat er wel verkleedspul is, maar of het weg mag, moet ik even vragen.

De brillen ga ik zoeken! Kan ook mijn eigen eerste kinderbrilletjes wel eens ontglazen, ook altijd grappig.

Leuk leuk!

Wat betreft je moeder, als ze niks weg wil doen moet ze het echt niet doen! ik wacht het gewoon af.

Ik wil onderhand wel van mijn beren af
quote:Marels schreef op 06 april 2009 @ 09:22:

Neeeeeeeeeee!!!!! Stop met de beren!!

Bambino plaatste gisteren die misselijke Cherished Teddies. Daar moest ik van nekken, en sindsdien probeert ze ze me in de maag te splitsen Hahaha, ik stuiter nu echt van mijn stoel...
Geef die beren maar aan Noa

Laten we het daar trouwens eens over hebben; hoe KOM je aan die gedrochten?!
gedrochten, hahaha jij maakt het wel heel erg!

Het is dat je in zeeland woont, anders kwam ik je persoonlijk een schop onder je ...... geven

ze zijn hartstikke schattig.

Toen ik nog jong en onbezonnen was ben ik ze gaan verzamelen. Nu ben ik er sinds 5 jaar wel klaar mee en mogen ze weg ;) ik vind ze nog steeds schattig, lief en leuk maar niks meer voor mij.
Ik koop zelden bij de zeeman, dus ik heb er niks aan.
Wat zijn het eigenlijks voor kortingsbonnen summer van de zeeman?

Bedenk me nu dat ik er wel stickertjes voor de kleine man vandaan haal.
Nee Marels, ik heb te weinig ruimte in mijn huis en ik denk dat het heel raar zou staan in mijn interieur. Bambino, gewoon bewaren, grote kans dat ze over een paar jaar weer druk verzameld worden.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven