Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
vrijdag 14 augustus 2009 om 08:57
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:52
Hallo lieve saaie maiskes van me!
Ik was nogal afwezig maar dat was omdat ik allemaal leuke saaie dingen na het werk had. Echt, zó saai allemaal.
Te saai om te vermelden eigenlijk. Vandaag is het plan: huishouden.
Ik ben het echter niet eens met het plan, dus moet ik nog even met mezelf in conclaaf...
Ben benieuwd hoe ik reageer....
Ik was nogal afwezig maar dat was omdat ik allemaal leuke saaie dingen na het werk had. Echt, zó saai allemaal.
Te saai om te vermelden eigenlijk. Vandaag is het plan: huishouden.
Ik ben het echter niet eens met het plan, dus moet ik nog even met mezelf in conclaaf...
Ben benieuwd hoe ik reageer....
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 14 augustus 2009 om 17:47
Jeetje Lys een hele discussie in je eentje. Zal je dan maar niet vertellen dat ik iets heel saais lekkers gekocht heb vanmiddag. Om te testen, zaak is weer overgenomen en vraag me af of de kwaliteit van de cookies (hint, hint) nog wel dezelfde is.
Oja en ik heb haske saai geflirt met mijn zoencollega (die bezet is dus het is wel keurig allemaal)
Oja en ik heb haske saai geflirt met mijn zoencollega (die bezet is dus het is wel keurig allemaal)
vrijdag 14 augustus 2009 om 19:22
Ooooooh wat jammer dat ze vies zijn!
Oh, oh, oh, wat balen!
(kwaliteit hetzelfde als bij vorige eigenaar??)
Meid, je weet niet hoe ik het waardeer dat jij je opoffert. Het is een zware taak, iemand moet het doen, ik weet het, maar dat juist jij het weer op je neemt! Je bent moedig, een doorzetter. Je bent niet iemand die enkel wat zegt, maar ook dóet.
ODE aan DUSH
Dush oh Dush
jij
Dush
jij alleen
Oh Dush
enkel en alleen jij
Ach Dush.....
Oh, oh, oh, wat balen!
(kwaliteit hetzelfde als bij vorige eigenaar??)
Meid, je weet niet hoe ik het waardeer dat jij je opoffert. Het is een zware taak, iemand moet het doen, ik weet het, maar dat juist jij het weer op je neemt! Je bent moedig, een doorzetter. Je bent niet iemand die enkel wat zegt, maar ook dóet.
ODE aan DUSH
Dush oh Dush
jij
Dush
jij alleen
Oh Dush
enkel en alleen jij
Ach Dush.....
Known to cause insanity in laboratory mice