Saai!
zaterdag 1 mei 2010 om 14:57
zaterdag 1 mei 2010 om 15:55
Hier ook officieel een vrije dag maar de supermarkt was gewoon open (al waren er veel schappen leeg).
Vanochtend een gymwedstrijd gehad..... moest ik ineens jureren (heel raar om je eigen team te beoordelen). Straks met een ander team meelopen (want trainster is op vakantie), dezelfde meiden als van vorige week zaterdag.
Heel saaie dag dus.
Als ik straks saai klaar ben, ga ik bitterballen maken; was gisteren zoveel over bitterballen gekletst dat ik er nu heel saai trek in heb gekregen.
Vanochtend een gymwedstrijd gehad..... moest ik ineens jureren (heel raar om je eigen team te beoordelen). Straks met een ander team meelopen (want trainster is op vakantie), dezelfde meiden als van vorige week zaterdag.
Heel saaie dag dus.
Als ik straks saai klaar ben, ga ik bitterballen maken; was gisteren zoveel over bitterballen gekletst dat ik er nu heel saai trek in heb gekregen.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 1 mei 2010 om 23:36
Ondanks dat hij veel pijn had is het ook iets onwerkelijks voor je schoonmams. Meestal overlijd je eerder als je ouder bent dan iemand. En niet omgekeerd. Dat maakt het des te verdrietiger. Al zal ze op langere termijn echt wel denken/ voelen: hij heeft geen pijn meer. Nu is het verdriet daar nog te groot voor.
zondag 2 mei 2010 om 09:25
goedemorgen saaie meiskes.
steph; gecondoleerd!
snjo;saai hoor zelfgemaakte bitterballen!
doesie; ik wil ook saaie borrellen met mini-dellen..mmm
maar voor een gesloten supermarkt staan is het toppunt van saai voor deze week!!! ik ga weer werken.wat mensen uit bed halen,douchen en lekker eten en koffie drinken met ze.
vanavond saai met de ondjes werken.en...........dan heb Ik weekend,yeaaahhhh.doeggg lieve saaie meiskes
steph; gecondoleerd!
snjo;saai hoor zelfgemaakte bitterballen!
doesie; ik wil ook saaie borrellen met mini-dellen..mmm
maar voor een gesloten supermarkt staan is het toppunt van saai voor deze week!!! ik ga weer werken.wat mensen uit bed halen,douchen en lekker eten en koffie drinken met ze.
vanavond saai met de ondjes werken.en...........dan heb Ik weekend,yeaaahhhh.doeggg lieve saaie meiskes