Saai!
dinsdag 27 april 2010 om 21:26
Dez wat een saaie therapie zeg. Lijkt me saai pittig ook. Succes ermee
Steph je ava is saaaaaaaaaaaai oranje. En hoop dat je flink wat mensen vind voor de collecte.
Snookje ook saai zo te lezen, hoop dat je toetoet snel weer een nieuwe niet lekker band heeft.
Ik ben ook heel saai geweest. Niets bijzonders te melden (werk, zon, eten, zon, boerderijen, forum)
Steph je ava is saaaaaaaaaaaai oranje. En hoop dat je flink wat mensen vind voor de collecte.
Snookje ook saai zo te lezen, hoop dat je toetoet snel weer een nieuwe niet lekker band heeft.
Ik ben ook heel saai geweest. Niets bijzonders te melden (werk, zon, eten, zon, boerderijen, forum)
woensdag 28 april 2010 om 22:17
Steph: wij hebben hier een jochie onder behandeling (in de cabine dus) met ADHD. Zodra de deur achter hem dicht gaat roept hij al dat hij zich verveelt...... 2 x in de week 5 minuten. Da's geloof ik wel het toppunt van saai. Gelukkig heeft het effect, anders is het ook zo lullig.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 29 april 2010 om 12:24
Arghh, da's erg zeg met adhd en dan erin moeten. Da's saai.
We wilde vanochtend op saaie konijnenjacht (kopen niet doodmaken) maar helaas. Oom van Lief was overleden en zijn moeder had het er moeilijk mee dus daar maar heen, is belangrijker. Kwam niet onverwachts iig.
Vanmiddag saai werken, geen idee wat we gaan doen, hopelijk weer dieren kijken en in de zon iets drinken.
We wilde vanochtend op saaie konijnenjacht (kopen niet doodmaken) maar helaas. Oom van Lief was overleden en zijn moeder had het er moeilijk mee dus daar maar heen, is belangrijker. Kwam niet onverwachts iig.
Vanmiddag saai werken, geen idee wat we gaan doen, hopelijk weer dieren kijken en in de zon iets drinken.
donderdag 29 april 2010 om 21:15
Snjookje die jongen is absoluut saai. Nu kan ik me ook voorstellen dat het voor kinderen sowieso saai is om ergens 5 minuten verplicht iets te moeten doen. Zelfs als dat voor eigen gezondheid is. Iemand met ADHD in zo'n cabine stoppen is ubersaai *die stuitert er natuurlijk uit hhhhh*
Dez werkze meis...fijne avond/nacht dienst. Samen met ut ondje vast
Steph heerlijk saai zeg. Ultime saaie combi
Ook van mij allemaal een saaie koninginnenach of dag...Vergeet niet de oranje tompoezen en of de oranje bitter
Dez werkze meis...fijne avond/nacht dienst. Samen met ut ondje vast
Steph heerlijk saai zeg. Ultime saaie combi
Ook van mij allemaal een saaie koninginnenach of dag...Vergeet niet de oranje tompoezen en of de oranje bitter
donderdag 29 april 2010 om 22:17
Uiteraard wordt hier morgen geen koninginnedag gevierd.... moet gewoon saai werken maar doe wel een oranje t-shirt en saaie oranje met rood-wit-blauwe sokken aan.
Dez: werkze.
De saaie score van de gymles vandaag (een aantal teams hoor): 1 zere rug maar dat gaat in 2-3 dagen wel over, 1 waarschijnlijk gebroken sleutelbeen (moet je maar niet in de toestellen gaan hangen waar je niet hoort te zijn) en 1 achillespees die heel dringend fysio nodig heeft.
Dez: werkze.
De saaie score van de gymles vandaag (een aantal teams hoor): 1 zere rug maar dat gaat in 2-3 dagen wel over, 1 waarschijnlijk gebroken sleutelbeen (moet je maar niet in de toestellen gaan hangen waar je niet hoort te zijn) en 1 achillespees die heel dringend fysio nodig heeft.
Snjókorn falla, á allt og alla