Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Ik krijg morgen mijn eerste saaie lichtteraphie.

Snjookie, je bent niet alleen saai dom we zijn met z'n tweetjes saai dom.
een bepaalde vorm van therapie om traumatische dingen in je verleden beter te kunnen (leren) verwerken.
Ik snap het nu wel Dez. Succes/sterkte ermee .

Totaal iets anders, hoe is mijn saaie tijdelijke avatar?
behoorlijk saai is ie...... bedankt voor de
Ben nu saaie collectanten aan het bellen of ze dit jaar weer saai willen collecteren en wanneer ik de bussen kan brengen.
Succes Dez met die therapie, hoop dat het wat opbrengt.

Steph: saai collecteren??!! Dat doen ze hier bijna niet, wel verkopen ze wuppies enzo voor "het goede doel".
Dez wat een saaie therapie zeg. Lijkt me saai pittig ook. Succes ermee

Steph je ava is saaaaaaaaaaaai oranje. En hoop dat je flink wat mensen vind voor de collecte.

Snookje ook saai zo te lezen, hoop dat je toetoet snel weer een nieuwe niet lekker band heeft.

Ik ben ook heel saai geweest. Niets bijzonders te melden (werk, zon, eten, zon, boerderijen, forum)
We hoeven nog maar 45 saaie berichten en dan is het topic weer vol. Saai hoor.
snjokorn wijzigde dit bericht op 27-04-2010 22:27
Reden: tellen Snjo, tellen
% gewijzigd
Dushi, veul te saai ben jij.

Nog twee mensen te bellen morgen, die waren niet thuis. Ik bel een vaste groep collectanten, wel zo saai. Doe zij mee dan zijn we met 12 mensen, een collega heeft er ongeveer ook zoveel.
Steph: fijn dat er nog mensen zijn die willen collecteren (saai hoor).
Ben maar liefst 47 sec in de cabine (moest donkere bril op) voor de saaie lichtterapie. Nadeel, mag op de behandelingdag NIET in de al te saaie zon zitten arrrggghhh. Nou ja, iets voor de gezondheid over dan maar.
saai dagje gewerkt.komende dagen eigenlijk alleen maar saai werken.volgende week maan/dinsdag vrij.dat blijft zo.woensdag kan er nog wat bij komen,telt wel leuk aan met de toeslagen
Steph je bent goed maar saai bezig. Zowel met de zonnetherapie als met het bellen voor de collectanten

Deztunnie saai dagje heb je gehad zeg! Goed dat je er wat werk bij krijgt. Altijd fijn saai nieuws voor je portemonee
Ben klaar met saai bellen, we zijn nu met 12 (die bij mij horen).
Steph: wij hebben hier een jochie onder behandeling (in de cabine dus) met ADHD. Zodra de deur achter hem dicht gaat roept hij al dat hij zich verveelt...... 2 x in de week 5 minuten. Da's geloof ik wel het toppunt van saai. Gelukkig heeft het effect, anders is het ook zo lullig.
Arghh, da's erg zeg met adhd en dan erin moeten. Da's saai.

We wilde vanochtend op saaie konijnenjacht (kopen niet doodmaken) maar helaas. Oom van Lief was overleden en zijn moeder had het er moeilijk mee dus daar maar heen, is belangrijker. Kwam niet onverwachts iig.

Vanmiddag saai werken, geen idee wat we gaan doen, hopelijk weer dieren kijken en in de zon iets drinken.
kiekeboe saaierds. ik bof weer.mag 3uur eerder beginnen met mn dienst in de beveiliging;ziekmelding collega.

gelukkig is ut baasje niet gierig....voor jullie allemaal een saaie koninginnenach en dag!!!
Saaie koninginnenach en dag Dez, werk ze.

Vanmiddag saai aardbeien in chocolade gemaakt. Weer wat te doen.
Snjookje die jongen is absoluut saai. Nu kan ik me ook voorstellen dat het voor kinderen sowieso saai is om ergens 5 minuten verplicht iets te moeten doen. Zelfs als dat voor eigen gezondheid is. Iemand met ADHD in zo'n cabine stoppen is ubersaai *die stuitert er natuurlijk uit hhhhh*

Dez werkze meis...fijne avond/nacht dienst. Samen met ut ondje vast

Steph heerlijk saai zeg. Ultime saaie combi

Ook van mij allemaal een saaie koninginnenach of dag...Vergeet niet de oranje tompoezen en of de oranje bitter
Uiteraard wordt hier morgen geen koninginnedag gevierd.... moet gewoon saai werken maar doe wel een oranje t-shirt en saaie oranje met rood-wit-blauwe sokken aan.

Dez: werkze.

De saaie score van de gymles vandaag (een aantal teams hoor): 1 zere rug maar dat gaat in 2-3 dagen wel over, 1 waarschijnlijk gebroken sleutelbeen (moet je maar niet in de toestellen gaan hangen waar je niet hoort te zijn) en 1 achillespees die heel dringend fysio nodig heeft.
Goh, doen turnsters dat? Op plaatsen komen waar ze niet mogen komen? Saai is dat.
tis al weer bedtijd.saai hoor.nog 2daagjes flink dr tegen aan en ik ben weer 2daagjes saai vrij...en mischien wel 3 yyeaaahhh.

hebben jullie saaie dag gehad saaie elfjes??
Heel saai gewerkt (maar had wel saai oranje sokken t-shirt en bh aan).

Morgen weer een gymwedstrijd.
Saai konijnenhok gezocht, veel gezien maar duur. We gaan hetzelf maken. Konijnen een paar gezien waarvan ééntje de jaaaaaaaaaa die wil ik-factor had. Maar het moeten er twee zijn.
een echt mooi saai nijnenhuis maak je idd het beste zelf.saai met meerdere verdiepingen en veranda enz.ben net saai thuis en mag zo de hort weer op.hondjes gaan weer saai mee.ruimte/tijd genoeg om te spelen met ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven