Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Hopelijk gaat het lukken om morgen te vliegen abusu.

Lekker saai in het vliegtuig, haha.

Ik ga maar saai verder met lui zijn vandaag.

Of misschien toch zometeen saai nog even wat doen.

Dalijk misschien toch even nog wat dingen bij de blokker kopen. Er waren wat interessante maar toch ook saaie dingen in de aanbieding.
Ik ga saai voor je duimen Abusu. Moet goedkomen dit keer.

Steph: lichttherapie is megasaai (en ik kan het weten want we hebben hier op de afdeling een behandelcabine enzo) maar het werkt wel heel saai.
Snjookie, krijg ik misschien wat meer kleur dan die vlekjes.
quote:steph schreef op 21 april 2010 @ 18:29:

Snjookie, krijg ik misschien wat meer kleur dan die vlekjes.Da's pas saai aan het eind van de behandeling, bij ons zou je met 18 seconden beginnen, daarna 30 enzo. Heel saai, heel langzaam (maar het werkt wel).
Hoop dat het werkt voor je Steph (lichttherapie)

En ik hoop nog meer saai dat Abusu is gaan vliegen

Ennn ik ben ook saai want ik ben alvast in oranje stemming. Doet u even F5en? Dank u
Je ziet er weer mooi uit Dushi.

Hier gaat waarschijnlijk het luchtruim voor een deel morgen dicht (Reykjavík internationaal en binnenlands). Gelukkig hebben we in het noorden en oosten nog 2 vliegvelden waar internationale vluchten mogen landen/vertrekken.

De weersverwachting voor de komende 5 dagen: zuidoostenwind. Krijgen wij alle as hierheen (morgen maar even voor een saai stofmasker zorgen).
Oei daar zit je als saaierd niet op te wachten. Dat wordt de komende dagen je katten binnen houden en de ramen dicht of niet Snjookje?

*dank je voor het saaie maar mooie complimentje*
Ramen dicht: check

Deuren dicht: check

Vliegveld saai gesloten: check (vanochtend 5.30, de vluchten naar Europa hebben ze 3 uur eerder laten vertrekken dan normaal (nog voor de sluiting dus)).

Die katten van mij gaan het lastigst worden denk ik, die willen 's ochtends altijd saai naar buiten.
Saai Dushi (heb ik een lap tekst getypt met moeite issie weg) dat oranje.

Snjookie, ik hoorde het op het journaal moest uiteraard aan jouw denken. Kun je wel naar je saaie werk?

Zoals jullie weten heb ik de flue, niet leuk. Krijg iig wel saaie lichtterapie, word vandaag of maandag gebeld. Eerst 2 min en dan opbouwen. (gaat weer slapen)
Och Stephke Nogmaals beterschap!!!

Snjookje sterkte

Ik moet nodig aan mijn huishouden. Maar eerst maar eens saai over een half uurtje oogsten en dan zie ik wel weer.

Lieve groetjes voor alle saaierds...
Zo heel saai mijn balkondeur open zodat de warmte van buiten ook lekker naar binnen kan. Een hele saaie dag, zon schijnt, lekker vrij, beetje rommelen in huis, forummen, buurin spelen. Echt ontzettend ontzettend saai
hier sneeuwt het een beetje, natuurlijk zijn we saaie grapjes aan het maken: is het nu sneeuw of as dat naar beneden komt???

Ben gewoon aan het werk hoor. Saai nog niets aan de hand. Ga zometeen wel direct boodschappen doen, dan heb ik het vast maar gedaan.
Tja aan de kleur zul je het denk ik niet zien of wel Snjookje?

Saaierd dat je nog boodschapjes moet doen en ook nog op je werk zit. Al is het denk ik wel handig voor je met het oog op die saaie as die uit de lucht valt. En geen mooier begin van je weekend als geen boodschappenplicht meer te hebben.
Als het smelt op straat is het (natte) sneeuw, als het gewoon blijft liggen is het as....X-D

Heb al weer nieuwe verplichtingen van het weekend. Morgen een turnwedstrijd (ze hebben juryleden nodig en de trainster van de groep die gaat mag jureren dus neem ik haar taak als trainster over), vanavond maar eens kennis gaan maken met de meiden......

Zondagochtend hier werken (brengt weer geld in het laatje).
hoi saaierds,beetje druk gehad met werken.en wat sociale dingen. nu ff uitrusten en straks weer beetje werken.morgen saai VRIJ!!!
VRIJ wat is dat voor saai woord??!!!

Donderdag zou ik een vrije dag hebben maar toen had ik een saaie dag in de sporthal, zaterdag ook een heel saaie dag in de sporthal en vandaag (vanochtend) ben ik naar m'n werk geweest.

Woensdag heb ik een "vrije dag" (dan moet ik weer een darmonderzoek laten doen).

Life is saai.
Het is hier bewolkt en het regent. Er schijnt hier alleen een "asmist" te hangen hoog in de lucht en die komt niet naar beneden zetten, niet echt gevaarlijk voor ons hier op de grond maar irritant genoeg om het vliegverkeer lam te leggen.
Snjookie, is niet best voor de longen die mist hoor. Saai land waar jij woont.

Vandaag saai in de zon met plaid om in de zon. Spierpijn, verkoudheid ed heb ik nog. Dus typen auuww.
Beterschap Steph.

Hier regent het grote druppels. Auto nog steeds met een lekke band (verandert ook niet als ik 'm niet verwissel). Saaie maandag dus.
beterschap Steph. ben hier saai thuis aan ut rommelen.zonnetje is saai verstopt.Snjo wel je band verwisselen of laten doen hoor.anders kan je niet rijden als ut nodig is.das pas saai!!!
Snjo, wel je band verwisselen meid. Rijd zo saai, denk ik.

Hier al wat was gedaan, saaie afwas (een huisvrouw moet met griep ook werken). Straks tvgids kopen, de andere ligt bij het oudpapier en dat is opgehaalt............Gelukkig om de hoek is de C dus.
Is allles nog saai met iedereen?
megasaai hier. Eerst gewerkt, daarna gymles gegeven en vervolgens saai handwerkavond (en iemand had pannekoeken meegenomen, is niet saai). Autootje staat dus nog steeds met een lekke band. Morgen waarschijnlijk ook geen tijd om te wisselen en woensdag weet ik het ook saai nog niet.
vandaag voor het eerst met emdr therapie beginnen das pas saai......voor de rest van de dag vrij en hopelijk vanmiddag nog puf om saaie plantjes te halen voor mn bakken.
Nu ben ik misschien saai dom maar... wat is emdr therapie??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven