Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
he, wat naar Steph.

Het is wel rustig op het hele forum lijkt...

Dat is wel saai...
Dank jullie voor de hugs.

CN25, mooie zomerdag = niet forummen? Saai hoor
Mooie zomerdag???? temperatuur hier net boven het vriespunt...
pompiedepompompommmmm ik ben reuze saai.gisteren drukke dag gehad maar ut klussen is bij na klaar.althans dit projectje.lekker gekookt en gegeten.en nu in afwachting van mn saaie aanwaaiman.dag lieve saaie elfjes.fijne dag allemaal
Hier is het ook nog frisjes. Saaie dag, we gaan naar een show vol met googelaars.
Steph: je laat je toch niet saai in tweeen zagen he.
Zoo daar is ik weer. Saai en al. Even teruglezen
Broodbakmachine maakt overuren..... eerst "gewoon" broodje gebakken en nu pizzadeeg aan het maken (geen saaie vieze vingers voor mij vandaag).
Lys

Dez wat een pech en saai zeg maar wel goed dat je er iemand voor hebt die kan helpen.

Snookje fijn dat je geen last hebt van de aswolk. *daar maakte ik me wel even saai druk om*

Ik ben heel saai weinig te melden.
Steph saai weer je mooie nagels
goedemorgen saaie liefjes,ut zonnetje schijnt al weer.!!!ik moet pas einde vd middag werken.dus nu lekker saai thuis rommelen.
Jij ook goedemorgen Desteny. Hier schijnt het zonnetje ook maar het is wel koud!!! (donderdag officieel de eerste zomerdag en dan gaat het nog vriezen ook volgens de weersverwachting).

Ga zo maar eens richting werk. Saai he.

Saaie dag allemaal.
Snjookie, nee ben niet in tweeen gezaagd. Was nogal amateristisch (of hoe je het ook schrijft) totaal niet saai.

Ik heb saai ook nog van zon genoten samen met Chickey de waterschildpad, die lag bijna aan mijn voeten. (ja op het land, maf beest). Die zont nog steeds verder, vijver op loopafstand.
Gelukkig maar Steph, het forumt zo lastig in 2 delen.

Zit saai vitamine C tabletjes te eten, ben bang dat ik een heel saaie blaasontsteking aan het krijgen ben.
Ben heel saai nog steeds in NL omdat Snjo's vulkaan zo nodig moet blijven spuwen. Heel saai nog steeds bij mijn katjes en familie. Ga woensdagochtend met de trein op pad om donderdagavond in NO aan te komen, heel fijn.
WTF?
Steph fijn dat je nog kunt forummen. Saai in 2en gezaagd worden is ook zo afgezaagd

Snjookje hoop dat je geen saaie blaasontsteking krijgt. Vitamine C of cranberry bessen/pillen werken zeker daar tegen (die laatste helpen bij mij beter dan vit c)

Abusu wat saai zeg dat je nog in Nederland bent omdat die vulkaan zo saai as spuugt.

Dez hoop dat je lekker saai gewerkt hebt en wie weet, lig je nu lekker saai te slapen

Ik ben saai aan het werk (net als de meeste werkdagen) maar wilde jullie even saai groeten
Saai aan de antibiotica begonnen (en wat pijnstillers om de avond door te komen)...

Verder een saaie werkdag gehad met 1 patient die zich expres op de grond liet vallen (I love my job).

Daarna saai gymles gaan geven maar toen voelde ik me zo niet lekker dat ik weer naar huis ben gegaan.
Saaie dag hier, vergaderen, eten maken en tv kijken. Ga dadelijk met mijn saaie WTJ slapen.

Snjookie, wat een irritante patient zeg. Liggen laten.

Abusu, jij kunt nog wachten. boven saai Scandanavie vliegt niets. Maar met de trein, ik neem aan ook een boot nemen of met de auto over de brug?
@snjo; beterschap meid.doe rustig aan hoor.

ik voel me ook niet helemaal zo als het moet.ga straks wel poetsen bij mn maatje.das beloofd en hij kijkt ff naar mn auto.moeten paar kleine dingen aangedaan worden ivbm apk.
Heb ik ook gedaan Steph (laten liggen dus), ben zelfs weggelopen :-)

Vanmiddag komt ze weer (she makes my day).

Heb uit een ander saai topic begrepen dat je vannacht niet zo lekker geslapen hebt. Saai hoor. Ik gelukkig wel, medicijnen doen saai hun werk (en da's heel snel gelukkig).
Dez en Snjo, werk ze. Ik ga saai theeleuten met nog een stel dames.
Hoe gaat het hier met iedereen.

Alles nog saai?

Ik ga zo saai boodschappen doen.

Maar eerst even saai mijn thee opdrinken.
Ik heb zojuist een saai telefoongesprek gehad met de vlekjesdokter (werd eerst naar de afdeling gynacologie gestuurd) maar ik mag morgenvroeg al komen.

Nu dring ik echt op lichtterapie aan, wel drie keer in de week maar ik heb toch saaie tijd genoeg.
Nog steeds saai in NL. Heb de megalange treinreis geannuleerd in de hoop morgenochtend te kunnen vliegen. Tot nu toe is mijn SAS-vlucht nog niet geannuleerd en ook KLM lijkt morgen weer op NO te gaan vliegen. Moet toch goed komen?
WTF?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven