Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Het lijkt al wat te worden...

Tijdschakelaars ingesteld en geplaatst, allemaal kaartjes geschreven en lekkers en grappige dingetjes voor mijn mams klaargelegd. (ik ga d'r missen!) Met een vriendin geregeld dat ik haar mail stuur die ze dan uitrpint en bij mamsje aflevert.

Alle ramen al gesloten, veel stekkers er al uitgetrokken, emails geschreven etc etc. Iedere keer schiet me weer iets te binnen.

Laatste beetje zit in de droger, maar dat is vnl beddegoed.

De koffers raken steeds meer gevuld. (Koffer en trolley)

Jeetje, 20 minuten geleden getypt en niet verzonden.... Solly!
Known to cause insanity in laboratory mice
Spannend Lyzzie. Over 12 uur zit je als het goed is al lang in de lucht.
Ik heb ook echt de kriebels nu.

Ik vlieg pas om 12, maar drie uur van te voren aanwezig zijn, 2 uur reistijd en je kunt verdorie weer vroeg je bed uit.

Volgende fase: bed maken. (nou ja, niet echt maken, want ik heb er al één uiteraard en om dat nu vanavond nog in elkaar te zetten is me een beetje teveel werk)
Achterstevoren trap af is niet handig. Kun je mee vallen.

Lyzzz ik leef met je mee. Onmogelijke tijd om te reizen!
Traplopen aflopen met geopereerde knie deed ik (in huis) als volgt: ge gaat zitten op uwen bibs en laat u beheerst doch vastberaden naar beneden glijden. Is u bijna onderaan de trap dan zet je je voeten aan de grond, kunt u zich optrekken aan de leuning indien aanwezig en dan staat u zonder al te veel pijn of moeite op beiden benen. Trap op is tree voor tree. Hiephoi hoef ik al jaren en jaren die methode niet meer te doen!
Ik had haar zaterdag al geleerd om met krukken de trap op en af te lopen.....

Steph: de kaarten zitten in 1 envelop.
In de categorie inpakken: heb geen zin meer... bleeegh

Ik sta morgen wel extra vroeg op.
Och lieverd toch. Had ik je even moeten komen helpen? *geeft Lyzard een dikke kanuff*
Als je een trap hebt met brede treden is dat prima te doen idd Snjookje. Maar ik woonde ooit in een huis waarbij dat echt geen doen was. En dan was dit mijn meest creatieve idee. *is expert in kruklopen en knieoperaties en andere ellende met benen*
Ach Doezel, ik ben gewoon niet erg goed georganiseerd. Dat gebeurt me bij iedere vakantie.

Het komt ook altijd goed, gelukkig.

Ben nu ook best moe, dus ik ben ook niet erg praktisch bezig. *bloos*

Ik duik er zo in en kom morgenochtend eerst nog afscheid nemen. (niet dat jullie merken dat ik weg ben,. heb daar ook een pc, haha)
Lieve Lieve Lyzard, geniet lekker saai van je vakantie. Heerlijk even weg van het koude vieze natte saaie kikkerlandje en gewoon genieten! Niets doen, shoppen, lekker eten en wie weet mooie mannen kijken. En mocht je idd ons erg saai missen dan log je maar in als je kunt.
*verklapt niet dat zij meestal al een week bezig is met inpakken, dingen wassen en alvast in koffer, checklist maken zodat ik niets vergeet bladiebla* Te georganiseerd vast
Zwaai aan alle saaie elfenkindjes hier en tot morgen (Dan is MaraMijn er ook weer) *pinkt traantjes weg omdat Lys eventjes niet op forum is, maar is blij dat ze straks de zon op dr bolletje kan voelen*
Lys, saaie vakantie. Ik heb ff gemist waar je heengaat. Veel plezier

Snjo, heb ik ook gedaan hoor met een leuk verhaaltje.
Lieverds, ik smeer 'm zo.

Ik meld me vast gauw weer.

Doegies!
Net te laat om Lys uit te zwaaien (maar op Schiphol kan je ook internetten).

Veel plezier down under Lys.

MissMara zou vandaag weer terug komen maar misschien is ze wel volledig afgekickt.....

Goedemorgen allemaal. Ik was gisteravond best moe en heb zomaar lappie uitgezet zonder jullie een goede nacht te wensen...sorry.
Goedemorgen Snjo gefeliciteerd met je zoveelste verjaardag!!!!!! maak er een fijne dag van.
Oepssss ik heb Lys ook gemist om gedag te zeggen..

.nou ja dan maar ff instralen op afstand;

*Doeiiiiiiii Lys,fijne vakantie en wel thuis*
quote:desteny schreef op 03 november 2009 @ 09:57:

Goedemorgen Snjo gefeliciteerd met je zoveelste verjaardag!!!!!! maak er een fijne dag van.Dank je wel Desteny. Ik ben nu 25+. We gaan even lekker taart eten hier (ik hoop in ieder geval dat de taart lekker is).
Goedemorgen Elfjes,

Snjokorn gefeliciteerd met je 25+ste verjaardag.

Gaat Lys naar Australië?
*Vlaai is onderweg Snjo*
Snjokette!!!! Heppie Bursdee!!!

WELKOM TERUG MissMara.
Ik lees dat Snjo jarig is?

Dan wil ik je even super feliciteren natuurlijk, ook al ben ik heel saai de laatste tijd.

Gefeliciteerd Sneeuwvlokje!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Dank je Steph, fijn dat je me wilde vervangen.

Doezie, mijt, wat zie je der belabberd uit! Nog steeds die griep? Kind kind, eet toch eens wat meer sinaasappeltjes!

Kom dus even mee saaien, maar weet niet voor hoe lang. Die 40 dagen bevielen goed, al miste ik jullie erg. Heb wel in mijn hoofd met jullie gepraat, konden jullie dat merken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven