Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Aha Steph fijn dat je optijd thuis was zodat je een heerlijke lange nacht hebt kunnen slapen zodat je fit genoeg was om op de bank saai naar het schaatsen te kijken.

En jij moest saai krabben Snjookje. Jeetje zeg! En ook nog glad onderweg. En niet eens een saaie ochtend maar gewoon de hele dag in de gymzaal geweest. Echt een hele saaie saaie dag
Ik ben blij dat ik kan multitasken. Saai maar effectief. Kan dus logeekat aaien en forummen tegelijk.
quote:Dushi74 schreef op 01 november 2009 @ 19:19:

Ik ben blij dat ik kan multitasken. Saai maar effectief. Kan dus logeekat aaien en forummen tegelijk.Knap hoor multitasken. Dat kan ik niet vandaag.....
Over een half uur is er pizza. Langleve internet.
Poes heeft vanmorgen vroeg wat gegeten, vanmiddag tot nu nog niets gegeten. Wel gedronken.
Hallo, mijn lieve elfenkindertjes

Zoals jullie vast al meegekregen hebben, het was enorm leuk op de meeting.

Ik heb mijn laatste bezoekjes afgewerkt, het huis is deels op orde, de éénnalaatste was zit erin en in mijn hoofd is het vol.

Ik sleep zo de koffer naar beneden en begin met inpakken. Ik moet nog zooooveel doen en mijn uitstelgedrag is echt stom geweest.

Snjookie, hoestie? Ben je misselijk van al dat lekkers? En hebben ze het spruitje er bij de douane uitgehaald?

Doezel, mijn Doezel, is poezebeest nog steeds bij je? Gezellig lijkt me dat. En wat heb jij een foto gemaakt van 'm.

Dez nog druk aan de studie? Of heb je nu even rust? Je hebt Snjo een pracht pakketje gestuurd, joh.

Steph, het was heel leuk, maar ik heb vele smsjes gemist.

Ik heb wèl de groeten van je gelezen via de mobiel van (ik denk) Rosanna. Groetjes terug!
Known to cause insanity in laboratory mice
He Lys, nog iets minder dan 36 uur en dan mag je weg...

Ik ben nog niet misselijk en heb ook het spruitje nog niet gevonden.

Dushi; goedkope loge zeg...
Het gaat nu ook zoooo hard. Als ik niet ga slapen, red ik het met gemak.
Ik heb foto's gemaakt ja, komen aan mijn wall of fame te hangen in de gang. Dus moet je maar eens komen gluren als je zin hebt.

Ik vind het vreemd dat logee niet eet. Normaal rent ie naar de keuken als ik daar sta en een zakje zacht voedsel open maak. Want de brokjes staan er standaard en daar heeft ie alleen vanmorgen van gegeten. Misschien dat hij vannacht zijn buikje rond heeft gegeten en daarom niets eet nu. Hoop alleen niet dat hij ziek wordt. Tis al een bejaarde he...
*is nog steeds aan het janken, nu al in twee topics omdat LGDM lang weggaat*
* zorgt voor een schouder om op uit te huilen en slaat ook maar gelijk een heleboel papieren zakdoekjes in.

De pizza is vreselijk lekker.
Saai zo'n vreselijk lekkere pizza. Eet smakelijk Snjoook.

*vind schouder heel lief en begint nog harder te brullen, herinnert zich nog wel dat Maramandarijn terug komt*
Kan het trouwens kwaad dat die bejaarde man hier bij mij in huis nog niet gegeten heeft? Hij heeft wel gedronken.
* Gaat nu snel even opzoek naar grote herenzakdoeken..

quote:Dushi74 schreef op 01 november 2009 @ 20:39:

Kan het trouwens kwaad dat die bejaarde man hier bij mij in huis nog niet gegeten heeft? Hij heeft wel gedronken.Nee hoor, kan voorlopig geen kwaad.
Herenzakdoeken zijn wel handig ja.

En fijn dat het geen kwaad kan. Hoop echt niet dat hij ziek wordt. Want hij heeft al vanaf geboorte dat hij altijd moet niesen. Eens in het jaar krijgt hij daar dan meds voor van de dierenarts en dan gaat het beter met hem. Maar niesen blijft hij.
Ik ga eens saaaaai vroeg naar bed. Mag niet vergeten morgen NIET te ontbijten want ik moet bloed laten prikken.
Weltrusten Snjookje en succes morgen met bloed prikken! Oja niet vergeten saai te ontbijten he
quote:Dushi74 schreef op 01 november 2009 @ 21:36:

Weltrusten Snjookje en succes morgen met bloed prikken! Oja niet vergeten saai te ontbijten he Ik mág niet ontbijten. Ga me nu niet in verwarring brengen...
NIET ONTBIJTEN!!!!

Snjookje,

NIET ONTBIJTEN!!!!
quote:Dushi74 schreef op 01 november 2009 @ 21:41:

NIET ONTBIJTEN!!!!

Snjookje,

NIET ONTBIJTEN!!!!

Kijk, daar heb ik wat aan.

Ik ga nu naar m'n bedje want die heb ik al heeeeel lang niet gezien (en ik ben helemaal gesloopt). Tot morgen meiden.
Weltrusten Snjookje! Fijne saaie dromen
Ik duik er ook in.

Heb behoorlijk veel kunnen doen (diepvries schoonmaken, bed verschoond, administratie grotendeels weggewerkt etc etc) en zelfs nog wat kunnen frummen.

Nu lekker slapen, dan ben ik er morgen weer op tijd uit.

Doezel, meissie, hopelijk eet ie morgen wel iets.

Snjo:
quote:Lys schreef op 01 november 2009 @ 23:29:

Ik duik er ook in.

Heb behoorlijk veel kunnen doen (diepvries schoonmaken, bed verschoond, administratie grotendeels weggewerkt etc etc) en zelfs nog wat kunnen frummen.

Nu lekker slapen, dan ben ik er morgen weer op tijd uit.

Doezel, meissie, hopelijk eet ie morgen wel iets.

Snjo:[afbeelding]

Wow, ben jij even druk geweest. Ik moet eigenlijk ook de diepvries nog eens schoonmaken (maar ik wacht even op kouder weer, dan kan de inhoud gewoon op het balkon staan...).

Hoe laat moet je morgen op het vliegveld zijn? Schappelijke tijd hoop ik.

Ik zit nu dus keurig netjes NIET te ontbijten en m'n maag rammelt. Ga zomaar eens een ontbijtpakketje maken voor na huis dracula.
Steph: ik doe de kaarten morgen op de bus. Heb vanmiddag eventjes iets te veel te doen....(sorry)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven