Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Hooi saai,

Ik ga dadelijk weer gastlessen geven, saai, maar ik moet het eerste uur helemaal alleen saai geven..........Het zweet staat al in mijn oksels echt waar.

Wens me saai succes.

Saaaaaaaaaaaaaaaai
Is goed Snjokorn.
quote:steph schreef op 02 november 2009 @ 08:41:

Hooi saai,

Ik ga dadelijk weer gastlessen geven, saai, maar ik moet het eerste uur helemaal alleen saai geven..........Het zweet staat al in mijn oksels echt waar.

Wens me saai succes.

SaaaaaaaaaaaaaaaaiSaaai6 Steph. We horen het toch zeker wel aan het eind van de dag of en hoe je het overleeft hebt?!
quote:snjokorn schreef op 02 november 2009 @ 08:11:

[...]

Hoe laat moet je morgen op het vliegveld zijn? Schappelijke tijd hoop ik. Ik mag om 07.00 vertrekken.... aaargh

Ik zit nu dus keurig netjes NIET te ontbijten en m'n maag rammelt. Ga zomaar eens een ontbijtpakketje maken voor na huis dracula.Let erop dat ze je niet helemaal leegzuigen! Na 2 liter heb je al een probleem. Ik ga nog even 'belangrijke' dingen doen... (koffer naar beneden slepen)

Known to cause insanity in laboratory mice
Succes, Steph.
quote:Lys schreef op 02 november 2009 @ 10:30:

[...]

Let erop dat ze je niet helemaal leegzuigen! Na 2 liter heb je al een probleem. Ik ga nog even 'belangrijke' dingen doen... (koffer naar beneden slepen)

Wat een klote tijd zeg.

Ze hebben me niet leeg gezogen, ze zei wel dat ze dat ging doen en dat ik dan niet meer hoefde te werken (als ik maar bevallig flauwviel).

Doe je voorzichtig, niet met koffer en al van de trap vallen hoor.
Koffers staan nu beneden én ik ben nog heel.

Ga zo vast wat inpakken (nog niet alle was is droog), dan moet ik nog even naar de stad en ik heb volgens mij nog 1001 zaken te regelen.

Heb vannacht ook nauwelijks geslapen, was tot 5 uur wakker, spookt van alles door mijn hoofd.

Ik kan straks 20 uur slapen on ze pleen, dus dat haal ik wel weer in!

Meid, je had bíjna een vrije dag gehad!
Och jee Lyzard toch! Niet zo druk maken. Je kunt alles kopen wat je vergeten bent. Ze pleen ze pleen *ziet tatuu voor zich*

Steph saai6 en hou het okseldroog.

Ik ben me toch een partij verkouden zeg. Keelpijn, hoofdpijn, nare hoest, neus dicht (ja ja standaard bij mij) verhoging -vannacht zelfs koortsig- en niet echt fit. Ik voelde dit dus al aankomen (daarom meet overgeslagen, live verslag maakte hoop goed). Zal wel van de griepprik zijn. Of omdat ik niet fit was toen ik hem liet zetten. Maar goed, het kan altijd erger denk ik maar
BTW ik ben lekker thuis bij logee. Die is hier tot en met morgenmiddag dus wilde er nog een gezellige dag/nacht/ochtend van maken met hem. Maar hij ligt in coma op de bank en ik zit in mijn studeerkamert. Kan tuurlijk wel verhuizen naar de bank. Maar is dat te saai of valt dat wel mee?
quote:Dushi74 schreef op 02 november 2009 @ 12:09:

BTW ik ben lekker thuis bij logee. Die is hier tot en met morgenmiddag dus wilde er nog een gezellige dag/nacht/ochtend van maken met hem. Maar hij ligt in coma op de bank en ik zit in mijn studeerkamert. Kan tuurlijk wel verhuizen naar de bank. Maar is dat te saai of valt dat wel mee?Verhuizen.. en wel onmiddellijk. Logee dood knuffelen zolang het nog kan (heeft 'ie al gegeten??). DVDtje kijken en lekker heel saai cocoonen.
Ik ben ook net verhuist naar de bank. Zo kan ik logee nog flink knuffelen en toch forummen.
Ben er weer saaierds. Heb het overleefd en de oksels zijn weer droog.
Gelukkig maar Steph. Was het erg saai?
Fijn Steph, het zou toch heel erg lullig zijn als je het niet zou hebben overleefd. Staat zo slordig.
quote:Dushi74 schreef op 02 november 2009 @ 12:56:

Ik ben ook net verhuist naar de bank. Zo kan ik logee nog flink knuffelen en toch forummen.En maar blijven multitasken he, zelfs als je ziek bent.
Ja was erg saai, donderdag weer maar dan maar 2 groepen ipv drie.

Ook vervelend als ik daar terplekke neer viel ja.

Ik ga zo ff naar het postagentschap saaie envelopes halen en daar ook posten voor een aantal mensen.
Ziek niet Snjookje, gewoon niet lekker. Geen idee of dit nu komt omdat ik al wat onder de leden had, door de griepprik nu naar bovenkomt of omdat ik te weinig slaap ivm logee zijn nachtelijke activa. Ik geef de schuld aan het saaie weer

Ooh Steph jij druk bijtje
Klaar ik ga saai ff rusten, kaarten naar Duitsland, China en IJsland opgestuurd.
De eerste taart staat in de oven. Ben benieuwd of het wat wordt (koffie-amandeltaart).

Daarna nog een boterkoek bakken. Saai he.
Steph wat leuk dat je je kaarten zo ver verstuurd. Benieuwd wat voor moois je terugkrijgt.

Snjookje ruikt het al lekker naar taart in je huis? Je bent wel saai in de bakmodus zeg.

Lyzard, ben je al minder gestressed? En lukt het al met inpakken?
quote:Dushi74 schreef op 02 november 2009 @ 18:28:

Steph wat leuk dat je je kaarten zo ver verstuurd. Benieuwd wat voor moois je terugkrijgt.

Snjookje ruikt het al lekker naar taart in je huis? Je bent wel saai in de bakmodus zeg.

Lyzard, ben je al minder gestressed? En lukt het al met inpakken?Nee, ik ruik nog niets. Da's wel saai he.
Verheug je dan maar (maar niet teveel he) want het gaat dan nog lekker ruiken.
Ik ga me saai verheugen (dat is niet zo moeilijk hoor, ik bak nu maar mag niet proeven of niks niet, echt saai).
Heul saai!
1 Patient (net geopereerd aan haar knie), wilde weten welk been eerst naar beneden moest als ze achteruit de trap af zou lopen......

Mijn eerste reactie was natuurlijk: waarom zou je in hemelsnaam achteruit de trap afgaan?? Maar daarna wel verteld hoe ze dat het beste zou kunnen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven