Sail 2020
zaterdag 15 juni 2019 om 14:45
Hallo allemaal,
Wij willen in augustus naar Sail Amsterdam , 2020.
Nu wil ik al een hotel boeken maar heb geen idee wat ik nu het beste kan kiezen. We zijn niet bekend in Amsterdam. En wie weet op welke dagen je het beste kunt gaan. Het begint op woensdag en eindigt op zondag. Dus alle tips zijn welkom! Welk hotel en waar kunnen we het beste gaan zitten? We willen 3 dagen gaan!
Wij willen in augustus naar Sail Amsterdam , 2020.
Nu wil ik al een hotel boeken maar heb geen idee wat ik nu het beste kan kiezen. We zijn niet bekend in Amsterdam. En wie weet op welke dagen je het beste kunt gaan. Het begint op woensdag en eindigt op zondag. Dus alle tips zijn welkom! Welk hotel en waar kunnen we het beste gaan zitten? We willen 3 dagen gaan!
zaterdag 15 juni 2019 om 16:09
Geen hoteltip, wel een andere tip. In Amsterdam gaat het heel druk zijn. 1 of enkele avonden voor de binnenvaart ligt een deel van de boten echter al in IJmuiden en zijn dan ook op een bepaalde avond al te bezichtigen.
En ook leuk, wees er dan wel vroeg bij, zoek niet in Amsterdam een plek om ze binnen te zien komen, maar zoek een plek langs het kanaal. Sowieso rustiger dan in Amsterdam en ook heel erg leuk.
En ook leuk, wees er dan wel vroeg bij, zoek niet in Amsterdam een plek om ze binnen te zien komen, maar zoek een plek langs het kanaal. Sowieso rustiger dan in Amsterdam en ook heel erg leuk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 15 juni 2019 om 16:35
zaterdag 15 juni 2019 om 18:30
zaterdag 15 juni 2019 om 18:53
Als je echt voor de Sail gaat, dan is het Sir A’dam hotel denk ik heel erg leuk, met uitzicht op het IJ. (Zelf geen ervaringen mee, maar ik hoor goede berichten).
Houdt er wel rekening mee dat de beste kamers in Amsterdam mogelijk al vergeven zijn, en dat de prijzen flink omhoog zullen schieten tijdens Sail. Een alternatief zou kunnen zijn om net iets buiten de stad te logeren op een minder sexy plek (bijv Van der Valk Breukelen), en dan het laatste stukje met het (dan ook heel drukke) OV te doen.
Voor wat betreft de dagen zijn denk ik de eerste en de laatste dagen het leukst, als de hele vloot in beweging is.
Houdt er wel rekening mee dat de beste kamers in Amsterdam mogelijk al vergeven zijn, en dat de prijzen flink omhoog zullen schieten tijdens Sail. Een alternatief zou kunnen zijn om net iets buiten de stad te logeren op een minder sexy plek (bijv Van der Valk Breukelen), en dan het laatste stukje met het (dan ook heel drukke) OV te doen.
Voor wat betreft de dagen zijn denk ik de eerste en de laatste dagen het leukst, als de hele vloot in beweging is.
zaterdag 15 juni 2019 om 20:23
Hallo, bedankt alvast voor jullie tips! Ik denk dat het inderdaad in Amsterdam megadruk zal zijn. Ik had vanmiddag al eens een paar hotels gebeld en kreeg vaak te horen dat ze eerst grote groepen onderbrengen en dan kijken wat over is en deze kamers aan de individuele klant verkopen. En misschien er over nadenken om anders een hotel in IJmuiden te nemen.