Samsung of iphone
vrijdag 10 maart 2017 om 16:48
Ik zit te twijfelen tussen de iPhone of de Samsung s8 die binnenkort gaat uitkomen! Momenteel heb ik een Samsung s7 die me opzich redelijk bevalt maar toch mijn geluid niet echt goed is, zo moet ik bijvoorbeeld bellen met de luidspreker aan anders hoort de ander mij heel slecht en ver weg.
Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Samsung of iPhone? En wat is de reden?
Wat voor mij belangrijk is; snelheid en goede fotocamera!
Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Samsung of iPhone? En wat is de reden?
Wat voor mij belangrijk is; snelheid en goede fotocamera!
dinsdag 11 april 2017 om 12:41
Al jaren maak ik zelf gebruik van een iPhone (Vanaf de iPhone 3G heette het toen). Bij geen een van de iPhones die ik heb gebruikt heb ik problemen gehad. Over Samsung weet ik wel dat de onderdelen duurder zijn, mocht er problemen zijn met je beeld bijvoorbeeld. Tegenwoordig zijn er ook mogelijkheden om een refurbished iPhone te kopen dus kijk maar naar je budget en kies uiteindelijk een iPhone .
woensdag 12 april 2017 om 18:00
groot voordeel van samsung vond ik dat je zelf de accu kon verwisselen zonder een hope gedoe maar dat kan bij de nieuwste modellen ook al niet meer, ik moet wel zeggen dat ik voor het eerst de samsung s7 en s8 mooier vind dan de iphone maar ook dat is een kwestie van smaak en blijft afwachten waar apple dalijk mee komt. Verder denk ik wel dat apple langszaam weer eens met echt iets nieuws moet komen ze zijn mooi maar niet meer zo speciaal
dinsdag 19 december 2017 om 07:16
Ik heb ook een Samsung Galaxy S7. Maar de batterij zuigt en loopt langzaam. Mijn suggestie is de iPhone. U kunt deze tutorial raadplegen voor het overbrengen van gegevens van Samsung naar de iPhone
anoniem_360886 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 04:45
45.79% gewijzigd
dinsdag 19 december 2017 om 12:18
Faranya schreef: ↑11-03-2017 11:12quote:chocolol schreef op 10 maart 2017 @ 21:48:
Het Viva forum is altijd nogal iPhone minded. Ik zou er geen hoeven. Vind het wel bijzonder dat mensen hier altijd vragen iPhone of Samsung, alsof dat de enige goede merken zijn Dat valt me hier ook altijd op. Terwijl ik Samsung en Apple eigenlijk de slechtste merken vind die er zijn. Ze zijn zwaar overpriced, en qua specificaties helemaal niet beter dan andere merken. Mijn tip voor TO zou dan ook zijn om verder te kijken dan Samsung en Apple. Motorola, Sony, LG, Huawei, Lenovo, HTC en Microsoft zijn ook allemaal goede merken. Ze hebben allemaal hun eigen plus- en minpunten. Maar zeker ook de minder bekende merken als Wileyfox, Xiaomi en Wiko hebben allemaal ook hun eigen voordelen. Als ik jou was zou ik bepalen wat jij belangrijk vindt aan een telefoon en daar dan naar op zoek gaan. Dit kan een goede accu zijn, goede camera, veel (werk)geheugen, prijs, processoren of misschien wil je gewoon leuke technologische snufjes. En vervolgens kijken welke telefoons dit te bieden hebben. Om een voorbeeld te geven, wil je graag een goede camera? Dan zijn de telefoons van Sony echt een aanrader, een Sony Xperia X compact heeft bijvoorbeeld een 23 megapixel camera.
De reden waarom iPhone denk ik zo populair is, is omdat mensen geen zin hebben om uit te zoeken wat ze nu willen. Als ze inderdaad hun eisen opschrijven en daar een telefoon bij zoeken, zullen vele op een ander (en veel goedkoper) toestel uitkomen. Maar ja, dat is wel even een paar uurtjes werk om uit te zoeken wat er in de markt is. In plaats daarvan vinden mensen het geen probleem om het dubbele(!) te betalen en dan maar een iPhone te nemen, want die zal wel goed zijn. Nou inderdaad een iPhone is best een oke toestel, maar in verhouding met andere toestellen wel veel duurder voor wat je krijgt. En dat iPhone refurbished gedoe was laats bij radar, misschien handig om dat te bekijken mocht je daar wel iets in zien.
dinsdag 19 december 2017 om 12:36
Heb zelf ook een 7 maar prima geluid! Misschien is het microfoontje niet helemaal goed? Was het al vanaf het begin zo? Het kan ook gebeuren dat er vuil in het gaatje komt. Als je dat schoonmaakt is het geluid weer beter.
donderdag 18 januari 2018 om 11:29
I get what your mean, in some way , this is a common problem no matter you are Samsung or iPhone user ,
anoniem_362861 wijzigde dit bericht op 20-01-2018 10:37
12.76% gewijzigd