schuim oordopjes

06-11-2009 15:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een paar schuim oordopjes, zoals deze: http://www.oordopjes-kopen.nl/popup_image.php?pID=116.

Ik heb ze alleen al voor vijf uur vanmiddag nodig, dus online bestellen gaat niet. Ik heb ook werkelijk geen idee waar je deze zou kunnen kopen. Weet iemand dit toevallig?
Bij de Hema
Elke drogist.
DA, Etos, mischien bij de kruidvat of trekpleister.

Bij de drogist dus, onder de noemer herriestoppers.
stapels thuis hehe
oh, wist niet dat het zo simpel was *bloos*

Mijn ex nam ze wel eens uit de werkplaats bij z'n werk mee, maar daar heb ik nou natuurlijk niks meer aan. Ik pak de fiets dan maar even en ga er even wat halen.

Bedankt!!!
Hema en de etos hebben deze altijd, in het groen in het assortiment. Andere drogisten ook vaak, maar soms hebben ze er alleen van die lompe herriestoppers, zonder afgerond puntje dus.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
de etos heeft ze in elk geval, daar heb ik ze laatst ook gekocht. Zijn geel met oranje.
In de bussinessclass (beetje veel ssss-en) van KLM
Herriestoppers vind ik zelf het prettigst; ze zijn bij de drogist te koop maar bij de AH zijn ze goedkoper.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven